Πρόγραμμα Citi «Οικονομία: γνώση… με αξία!»

Πρόγραμμα Citi «Οικονομία: γνώση… με αξία!» Facebook Twitter
0

Ολοκληρώθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Citi με τίτλο «Οικονομία: Γνώση … με αξία» που υλοποιήθηκε για ένατη συνεχή χρονιά σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο σε δημόσια και ιδιωτικά δημοτικά σχολεία, με την πραγματοποίηση 162 εκπαιδευτικών προγραμμάτων και τη συμμετοχή 4.000 μαθητών. Για πρώτη φορά, η ολοκλήρωση του προγράμματος σηματοδοτείται από τη διοργάνωση μίας ξεχωριστής έκθεσης στο Παιδικό Μουσείο - Ο.Π.Α.Ν. Δήμου Αθηναίων με δημιουργίες μαθητών που παρακολούθησαν το πρόγραμμα τη σχολική χρονιά 2012-2013.

Όπως όλα τα προγράμματα που διεξάγει το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, έτσι και το πρόγραμμα «Οικονομία: Γνώση … με αξία» πραγματοποιείται στη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού και χρησιμοποιεί τη δημιουργία κατασκευών, από αφίσες, εφημερίδες, συσκευασίες προϊόντων μέχρι ό,τι βάλει ο «παιδικός νους», για την καλύτερη αφομοίωση των εννοιών και θεμάτων που παρακολούθησαν οι μαθητές. Μερικές από αυτές τις δημιουργίες θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια της έκθεσης, εντυπωσιάζοντας, τόσο για τη δημιουργικότητα και τις προτάσεις των μαθητών για την επίλυση θεμάτων όπως η ανεργία, η οικονομική κρίση, η φτώχεια κ.α., όσο και για τον τρόπο με τον οποίο οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τις καταστάσεις που βιώνουμε αυτή την περίοδο.

Ειδικά οι δημιουργίες των μαθητών των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ είναι αυτές που αποκαλύπτουν ποια είναι τα θέματα, τα οποία στο μυαλό των μαθητών είναι τα πιο σημαντικά που αντιμετωπίζει η κοινωνία μας σήμερα. Έτσι, ενώ τα πρώτα χρόνια διεξαγωγής του προγράμματος, τα προβλήματα ήταν κυρίως διεθνή και αφορούσαν κατά πρώτο λόγο στον τρίτο κόσμο, πλέον έχουν αντικατασταθεί από προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινωνία. Λέξεις και έννοιες όπως η οικονομική κρίση, η ανεργία, οι άστεγοι, η εγκληματικότητα και τα ψυχολογικά προβλήματα είναι οι πρώτες που έρχονται στο μυαλό των μικρών μαθητών και μάλιστα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο βαθμός στον οποίο τα παιδιά έχουν εκτεθεί σε αυτά τα θέματα, καθώς μπορούν να διαχειρίζονται και να καταθέτουν σχετική ορολογία.

Η έκθεση διεξάγεται στο χώρο του Παιδικού Μουσείου (Κυδαθηναίων 14, Πλάκα) από 1 Ιουνίου έως και 14 Ιουλίου, με ώρες λειτουργίας από Τρίτη έως Παρασκευή 10:00-14:00, ενώ για το Σαββατοκύριακο 10:00-15:00. Η είσοδος στο Παιδικό Μουσείο είναι ελεύθερη.

Πρόγραμμα Citi «Οικονομία: γνώση… με αξία!» Facebook Twitter

Σχετικά με το πρόγραμμα «Οικονομία: Γνώση … με αξία»

Το πρόγραμμα «Οικονομία: Γνώση… με αξία!» υλοποιείται από το 2004 σε δημόσια και ιδιωτικά δημοτικά σχολεία της Αττικής, με την πρωτοβουλία και υποστήριξη της Citi και σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.

Στόχος των τριών διαφορετικών προγραμμάτων που διεξάγονται -ανάλογα με την τάξη του Δημοτικού- είναι η εξοικείωση των παιδιών με βασικές οικονομικές έννοιες που επηρεάζουν την καθημερινή τους ζωή, ώστε να εξελιχθούν σε ενημερωμένους πολίτες που αντιλαμβάνονται τις εξελίξεις και διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα οικονομικά τους. Μέσα από το παιχνίδι ρόλων, τις κατασκευές και την έρευνα, οι μαθητές ανακαλύπτουν πώς λειτουργεί το νοικοκυριό, η αγορά και η οικονομία ενός κράτους. Παράλληλα, μαθαίνουν να διαχωρίζουν τις «ανάγκες» από τις «επιθυμίες» τους και να αναπτύσσουν κριτική σκέψη ως προς τη διαχείριση των χρημάτων, όπως και να συνεργάζονται μεταξύ τους για να προτείνουν ιδέες για την αντιμετώπιση της φτώχειας και της ανεργίας σε επίπεδο κρατών.

Φέτος, πραγματοποιήθηκαν 162 εκπαιδευτικά προγράμματα που έδωσαν τη δυνατότητα σε περίπου 4.000 μαθητές να κατανοήσουν απλούς οικονομικούς όρους που συναντούν στην καθημερινή τους ζωή.

Συνολικά, στα 9 χρόνια διεξαγωγής του προγράμματος έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερα από 2.160 εκπαιδευτικά προγράμματα, στα οποία έχουν λάβει μέρος 58.250 μαθητές και 550 εθελοντές-εργαζόμενοι της Citi. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Citi θα εξακολουθήσει την ενίσχυση της Οικονομικής Εκπαίδευσης και για τον επόμενο χρόνο βάσει της 10ετούς δέσμευσης της Τράπεζας διεθνώς.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM