Carroten & η Panik Records

Carroten & η Panik Records Facebook Twitter
0

 

Carroten & η Panik Records Facebook Twitter

Το Carroten, το Νο.1 Αντιηλιακό στην Ελλάδα, που είναι και 100% ελληνικό, και η Panik Records  δημιουργήσαν μια ξεχωριστή βραδυά για φίλους και συνεργάτες τουςτην Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013 στο Baraonda.

Με μία πολύ ιδιαίτερη πρόσκληση που έκλεψε τις εντυπώσεις με την πρωτοτυπία και την διαφορετικότητά της, οι προσκεκλημένοι μπήκαν αμέσως στο concept του Carroten Party ενώ φτάνοντας στον χώρο, διαπίστωναν οτι το καλοκαίρι έχει φτάσει για τα καλά!

Το Baraonda, αγαπημένο meeting point της πόλης, μεταμορφώθηκε για ένα και μόνο βράδυ, φέρνοντας το καλοκαίρι στο κέντρο της πόλης.

Σημαίες Carroten, πορτοκαλί μπαλόνια, ειδικό photobooth με μοναδικά Carroten props που προκαλούσαν τους προσκεκλημένους να γίνουν και πάλι παιδιά, ειδικές κατασκευές με άμμο, προϊόντα Carroten, κοχύλια & παιδικά εργαλεία θαλάσσης, χρωμάτισαν τον χώρο δίνοντας μια ανέμελη και χαρούμενη  εικόνα, μεταφέροντας μας σε ένα διαφορετικό, καλοκαιρινό  κόσμο.

 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε το νέο τηλεοπτικό σποτ του Carroten καθώς και τα νέα πρωτοποριακά προϊόντα αντηλιακής φροντίδας. Ανάμεσά τους, το Carroten BB divine care Face Cream SPF 25 που έρχεται για να γίνει το απόλυτο αξεσουάρ της καλοκαιρινής περιόδου, το πρωτοποριακό Baby Face & Body Cream SPF50+, για τρυφερή και αποτελεσματική προστασία της βρεφικής επιδερμίδας, τοCarroten After Sun Burn Relief Cream για περιποίηση μετά την παραλία και το Carroten Ultra Light Suncare Milk SPF 25 που με την καινοτομική ultra light formula και την λεπτόρρευστη υφή του αποτελεί την ιδανική επιλογή για το αντρικό κοινό.

Οι εκπλήξεις δεν σταμάτησαν όμως εδώ...

Το Carroten, το Νο. 1 Αντιηλιακό στην Ελλάδα, παρουσίασε για 3η συνεχόμενη χρονιά το μουσικό hit του καλοκαιριού. Φέτος, το Carroten σε συνεργασία με την PanikRecords δημιούργησαν το απόλυτο καλοκαιρινό hit!

Το τραγούδι "TheSun" ήδη έχει σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις των airplay charts μόλις 20 μέρες από την επίσημη κυκλοφορία του. Όπως τόνισε και ο Ιάκωβος Πουτάκογλου, Senior  Brand Manager της εταιρείας Sarantis,«ToCarrotenSongProject τοποθετεί στο επίκεντρο της καμπάνιας του το τραγούδι που παρουσιάζει κάθε χρονιά και περιλαμβάνει διαφορετικά στοιχεία όπως το videoclip και τα beachparties που θα γίνουν σε όλη την Ελλάδα» "

Ο Alex Leon, η Demy & ο Epsilon ένωσαν τις δυνάμεις τους on stage & παρουσιάσαν live το τραγούδι

"The Sun", και όχι μόνο, που θα μας κρατήσει συντροφιά τις καλοκαιρινές μας μέρες και νύχτες αλλά και θα μας παρασύρει στους ρυθμούς ενός ατελείωτου beach party.

Ένα ατελείωτο beach party είναι και η πορεία της Demy που θεωρείται δικαίως το απόλυτο successstory της δισκογραφίας στην pop σκηνή τα τελευταία δύο χρόνια! Με 5 singles που έχουν κατακτήσει την Για την επιτυχία της αυτή, εγινε απονομη πλατινενιου δισκου για τις φυσικες και ψηφιακες πωλησεις του δισκου #1 από τους δημιουργους της Panik Records, Πάρι Κασιδοκωστα και Γιώργο Αρσενάκο. Παρόντες ήταν όλοι οι συντελεστές του άλμπουμ "Demy #1" που έσπευσαν να της ευχηθούν και να παραλάβουν με την σειρά τους τις αντίστοιχες πλακέτες τους.Η απονομή έκλεισε με μία τούρτα έκπληξη που δημιούργησε & επιμελήθηκε ειδικά για την συγκεκριμένη βραδιά η Μάνια Ντέλου.

 

Το παρόν έδωσαν φίλοι & συνεργάτες όπως οι: Βαγγέλης Κυπριώτης, Γενικός Διευθυντής της Sarantis S.A., Ηλέκτρα Σούρσου, Διευθύντρια Marketing της Sarantis S.A., Playmen, Κώστας Μαρτάκης, DJKas, OGE, DjYoung, Μαίρη Ρετσίνα, Μυρτώ Κάζη, Δημήτρης Κοντόπουλος, OtherView, MarkF. Angelo, Άννα Πρέλεβιτς, Σόφη Πασχάλη, Ευγενία Μανωλίδου, Σύλβια Δεληκούρα, αλλά και οι συμπρωταγωνιστές της Demy από το Fame όπως η Σοφία Κουρτίδου, ο Αντρέας Κωνσταντινίδης & η Idra Kayne.

Ενα event που θα μας μείνει αξέχαστο!

Ήρθε το καλοκαίρι!

Ζήσ' το με το Carroten & την PanikRecords γιατί..... we love "The Sun"and we know why!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM