ToCampari, το παγκοσμίου φήμης brand και εμβληματικό ποτό το οποίο είναι συνδεδεμένο με την Ιταλική κουλτούρα και στυλ, ανανεώνει την εικόνα του. Η ανανέωση του είναι το επόμενο κεφάλαιο στην συνεχή προσπάθεια της premium μάρκας να ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις. Το νέο σοφιστικέ σχήμα της φιάλης και η ανανέωση του λογοτύπου με ασημένια και ανάγλυφα στοιχεία τονίζουν τέλεια την αφαιρετική κομψότητα του πιο γνωστού κόκκινου ποτού στον κόσμο.
Την ανανέωση του Campari ανέλαβε η εταιρία Claessens International, μια από τις πιο γνωστές εταιρίες στο χώρο του design και της συμβουλευτικής μαρκών που έχει έδρα το Λονδίνο. Η εταιρία, η οποία έχει μια μακροχρόνια σχέση με την εταιρεία Campari δημιούργησε ένα νέο look το οποίο επικοινωνεί τη γοητεία και το πάθος μιας premium μάρκας με ένα σύγχρονο και αυθεντικό τρόπο.
Το αποτέλεσμα είναι ένα πρότυπο κομψού και ραφιναρισμένου σχεδιασμού. Η νέα φιάλη αποτελείται από μακρύτερο «λαιμό», λείες καμπύλες και κομψό κορμό προβάλλοντας μια εκλεπτυσμένη εικόνα η οποία ενισχύεται από την ανάγλυφη ετικέτα δημιουργώντας ένα ξεχωριστό σύνολο.
Οι ανάγλυφες ασημοτυπίες ανανέωσαν το λογότυπο του Campari προσδίδοντας του μια μοντέρνα όψη ενώ η μπροστινή ετικέτα που υπάρχει στη φιάλη έγινε μικρότερη για να αναδεικνύεται περισσότερο το μοναδικό του περιεχόμενο. Το κείμενο και οι γραφιστικές λεπτομέρειες ενισχύουν το σοφιστικέ ύφος της μάρκας και η καθαρότητα των γραμμών σε συνάρτηση με τη ζωηράδα των χρωμάτων προβάλλουν το μοντέρνο χαρακτήρα της. Η έμφαση στον τόπο καταγωγής του Campari, το Μιλάνο, ενισχύει την αυθεντικότητα της μάρκας.
Από την ημέρα που δημιουργήθηκε το Campari, το 1860, πάντοτε επικοινωνούσε χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη γραφιστική γλώσσα και τους στυλιστικούς τόνους κάθε εποχής, δημιουργώντας τα πιο μοντέρνα ρεύματα που το καθιέρωσαν σε πρότυπο στυλ. Από την εποχή που η όπερα και η εκκλησιαστική μουσική μεσουρανούσε, μέχρι τις γενιές του swing, της ροκ, της house και της lounge μουσικής το Campari υπήρξε πάντα στο προσκήνιο.
“Με τη σοφιστικέ του ανανέωση το Campari εδραιώνει περαιτέρω τη θέση του σαν ένα Ιταλικό πρότυπο, σχολιάζει ο Andrea Conzonato, Chief Marketing Officer, του Gruppo Campari. Η νέα ανανεωμένη του εικόνα υπογραμμίζει με τον καλύτερο τρόπο την θέση που κατέχει ως σύμβολο στυλ και κομψότητας.”