Πέρυσι τέτοιο καιρό, το foursquare, η υπηρεσία εντοπισμού και διαμοιρασμού της γεωτοποθεσίας των χρηστών του, άρχιζε να δείχνει τα πρώτα σημάδια οικονομικής κώπωσης, αφού δεν είχε καταφέρει να μετουσιώσει την δημοφιλία του σε ένα πειστικό business plan.
Από σήμερα, και μετά από μια πρόσφαση επενδυτική 'ένεση' ύψους 41 εκ. δολαρίων, το foursquare, ανοίγει τη διαφημιστική του πλατφόρμα σε 1,5 εκ. μικρομεσαίους εμπόρους και επαγγελματίες οι οποίοι έναντι μιας μικρής συνδρομής, θα εμφανίζονται ως διαφημίσεις, στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών του.
Έτσι, κάποιος που αναζητά ένα εστιατόριο με βάση τη λέξη 'burger' θα δέχεται στοχευμένα αποτελέσματα από μαγαζιά που θα του δίνουν κάποιο είδος κουπονιού, ώστε να το εξαργυρώνει σε όποιο από αυτά επιλέξει να κάνει check-in, αλλά και να αναγνωρίζει το σύστημα ότι η διαφήμιση λειτούργησε.
Το νέο μοντέλο θα λειτουργήσει γιατί πλέον τα αποτελέσματά του είναι απόλυτα μετρήσιμα. Ο επιχειρηματίας, δεν θα βλέπει charts, μαντεύοντας πόσοι πελάτες άνοιξαν την πόρτα του από τα likes, αλλά θα βλέπει και θα μετρά αληθινούς πελάτες. Δήλωσε ο υπεύθυνος οικονομικής ανάπτυξης του Foursquare.
(πηγή: Techcrunch.com)
σχόλια