Ο απίθανος οδηγός για την Επιβίωση Στα Μπουζούκια. (*Μέρος Δεύτερο)

Facebook Twitter
0

Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ (από γαρύφαλλα).

Με την εμφάνισή Του αρχίζουν οι ρίψεις. Προοδευτικά σχηματίζεται γύρω του ένας λόφος, ο οποίος σκουπίζεται απο 3-4 άτομα σε συγκεκριμένες στιγμές του Προγράμματος, με εξαιρετική ταχύτητα.

ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΡΙΞΕ ΜΟΥ ή Οι Ανθρωποι Με Τα Γαρύφαλλα.

Ο Σφαιροβόλος: Κάθεται στο Πρώτο Τραπέζι και όταν έρθει στο κέφι είναι η στιγμή που το μαγαζί βγάζει τα έξοδά του. Οι λουλουδούδες σχηματίζουν πίσω του αλυσίδα, η οποία τον τροφοδοτεί με πανέρια. Αυτός χωρίς να κοιτάζει βάζει το χέρι στο ύψος του ώμου με την παλάμη απλωμένη προς τα πάνω, η λουλουδού του τοποθετεί τα πανέρια στο χέρι σε θέση βολής, και αυτός με στύλ ολυμπιονίκη τα εκτοξεύει προς την Πίστα.

Ο αριθμός των επαναλήψεων εξαρτάται από το κέφι του Σφαιροβόλου, συνήθως κυμαίνεται από 7-15 (αν υπάρχει αρκετό Κέφι ή Καψούρα μπορεί να το ξανακάνει κι άλλες φορές μέσα στο βράδυ). Τη στιγμή που ο Σφαιροβόλος αποφασίζει να αναλάβει δράση και ρίχνει την πρώτη, η κινητοποίηση των Λουλουδούδων είναι όμοια με αυτή που θα ήταν αν κάποιος πελάτης πάθαινε εγκεφαλικό και έπεφτε λιπόθυμος.

Ο Σκοπευτής: Μάλλον στο πρόσωπο του Τραγουδιστή βλέπει κάποιον που απεχθάνεται, καθώς όλο το βράδυ προσπαθεί να τον πετύχει στη μούρη (ρίχνοντας ολόκληρα τα πανέρια) και δυστυχώς (;) τις περισσότερες φορές το καταφέρνει. Είναι φιλόμουσος, αφού δρά κυρίως όταν ερμηνεύονται ¨ποιοτικά¨ τραγούδια/μπαλάντες και ο Καλλιτέχνης είναι αγκαλιά με το σταντ του μικροφώνου και με  κλειστά τα μάτια.

Ο Νεύτων: Έχει πολύ ιδιαίτερο στυλ ρίψης, και συνήθως τα Λουλούδια του απευθύνονται στην παρέα του και όχι στον Τραγουδιστή. Παίρνει την πεντάδα από στρογγυλά πανέρια, την περιστρέφει πάνω από το τραπέζι και τα Λουλούδια εκτοξεύονται περιφερειακά. Παίζει στα δάχτυλα νόμους και δυνάμεις της Φυσικής, όπως αδράνεια/ροπή/κεντρομόλος δύναμη. Μπροστά στην τεχνική του οι επιταχυντές του CERN μοιάζουν με σχολικό πείραμα.

 

UN, DEUX, TROIS, PAS DE BOUREE, PIROUETTE ή Οι Χοροί.

Το τσιφτετέλι: Γνωστό και μή εξαιρετέο. Ενώ η Ντάμα λικνίζεται στους ρυθμούς του, ο Καβαλιέρος κουνιέται/τρίβεται/χουφτώνει, ανάλογα με τη φύση της σχέσης τους.

Το ζεïμπέκικο: Βαρύ κι ασήκωτο, ανάλογα με τον νταλκά του καθενός. Όσο ο σολίστ επιδίδεται σε φιγούρες, οι φίλοι του γονατιστοί χτυπούν παλαμάκια με τη χαρακτηριστική στάση που τα χέρια δεν ακουμπάνε επ’ουδενί στον κορμό. Παραλλαγή του αποτελεί το ζεïμπέκικο «ΒαγγέληςΣειληνός», το οποίο είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του.

Συχνά συναντάται και ο γυναικείος τύπος ο οποίος όμως είναι δυστυχώς απερίγραπτος. Οι φίλες της σολίστ αφού καταφέρουν να γονατίσουν βολεύοντας το μίνι και το 12ποντο, χτυπούν παλαμάκια ενθαρρύνοντας την.

Το Καλαματιανό Τσιφτετέλι: Αγνώστου προελεύσεως χορός, συναντάται συχνά και σε γάμους και ταιριάζει σε όλες τις ρυθμικές αγωγές. Μοιάζει με απλοποιημένο συρτό ή καλαματιανό (ωστε να μπορεί να χορεύεται και υπό την επήρρεια μέθης), αλλά μόνο στην κίνηση των ποδιών. Το υπόλοιπο σώμα κουνιέται σαν να χορεύει τσιφτετέλι, ώστε να κερδίζουμε χρόνο χορεύοντας δύο χορούς ταυτόχρονα. Αποδίδεται καλύτερα με μίνι εξώπλατο φόρεμα.

Το ζεϊμπέκικο Bolsoi: Η θαμώνας μικρή ήθελε να γίνει μπαλαρίνα αλλά μάλλον κάποια ατυχία δεν της επέτρεψε να διαπρέψει στο corps de ballet των Kirov και η μοίρα την έριξε να να διασκεδάζει σε αθηναïκή Πίστα. Αποτέλεσμα άκρως διασκεδαστικό και με άψογο coup de pied.

 

ΟΙ ΘΑΜΩΝΕΣ

Οι Διάσημοι Θαμώνες: Στην πλειοψηφία τους Τραγουδιστές, συνάδελφοι του Καλλιτέχνη. Κρίνοντας από το ύφος τους έχουν έρθει αποκλειστικά από επαγγελματικό ενδιαφέρον, αφού σχεδόν καθ’όλη τη διάρκεια του Προγράμματος έχουν ύφος σοβαρό, σχεδον ενοχλημένο.

Για όσους έχει τύχει να περάσουν από ακρόαση, είναι ακριβώς το ύφος που έχει η επιτροπή σε τέτοιες περιστάσεις: καλοπροάιρετο μεν, αυστηρό δε (ενίοτε και βαριεστημένο).

Ακριβώς όπως και με τις επιτροπές, αν καταφέρεις να τους κερδίσεις μπορείς να υποθέσεις ότι κάποιες στιγμές ίσως και να είναι ελαφρά ευχαριστημένοι. Την υπόλοιπη ώρα, όταν δεν έχουν ύφος επιτροπής, έχουν ύφος ακαδημαïκού. Εξαίρεση αποτελεί η Άντζελα Δημητρίου, η οποία όμως αποτελεί εξαίρεση γενικώς.

Επιπλέον, οι διάσημοι θαμώνες εμφανίζουν μια δυσκολία να ντυθούν σαν κανονικοί άνθρωποι. Οι μισοί καταφτάνουν σαν να επισκεύαζαν μόλις τα υδραυλικά στο σπίτι τους, ενώ οι υπόλοιποι ως να επιστρέφουν από φωτογράφιση μόδας. Ιδιαίτερη προτίμηση δείχνουν στα άχρηστα αξεσουάρ, πχ. κομπολόγια.

Οι διάσημοι πελάτες, τέλος, παρουσιάζουν μια δυσκολία αξιολόγησης των επικρατουσών συνθηκών: φορούν καπέλα και γυαλιά ηλίου (και όχι ωτοασπίδες για παράδειγμα, το οποίο θα ήταν πιο λογικό) . Μόνη πιθανή εξήγηση, ο φόβος να καούν από τη δημοσιότητα.

Οι Σταθεροί Θαμώνες. Έρχονται συχνά, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, ξέρουν απ’έξω το Πρόγραμμα και έχουν προτίμηση σε συγκεκριμένα τραπέζια. Ο Καλλιτέχνης τούς έχει μάθει πια προσωπικά, γνωρίζει ποιά τραγούδια αρέσουν ιδιαίτερα στους συχνούς Πελάτες του και τους φωνάζει από την πίστα με τα ονόματα και συχνά τα επαγγέλματά τους, όταν αυτά είναι άξια μνείας...

 ** ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ πρώτο μέρος του οδηγού επιβίωσης...
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ