“WINNER STAYS”

“WINNER STAYS” Facebook Twitter
0

Στο τετράλεπτο φιλμ πρωταγωνιστούν οι καλύτεροι ποδοσφαιριστές του κόσμου, μαζί με τους KobeBryant, JonJones, AndersonSilva, IrinaShayk και τον Απίθανο Hulk 

Η Nike παρουσιάζει το δεύτερο μέρος της ποδοσφαιρικής της καμπάνιας για το 2014 “Risk Everything”, το φιλμ “Winner Stays”. Οι Cristiano Ronaldo, Neymar και Wayne Rooney επιστρέφουν, αλλά αυτή τη φορά παρέα με αρκετούς ακόμη superstars του ποδοσφαίρου και μερικούς εκλεκτούς καλεσμένους. 

Όπως σχολιάζει ο Davide Grasso, Chief Marketing Officer της Nike: «Νιώθουμε το πάθος των παικτών για το παιχνίδι, είτε πρόκειται για τους καλύτερους του κόσμου που θα αγωνιστούν στη Βραζιλία είτε για ερασιτέχνες στο πάρκο ή το δρόμο. Το “Winner Stays” μιλά για μια εμπειρία που κάθε νέος παίκτης στον κόσμο θα αναγνωρίσει: το συναγωνισμό με φίλους και την ιδέα του να παίζεις με τους ήρωές σου ή να προσποιείσαι ότι είσαι ένας από αυτούς».

 Δείτε εδώ το νέο φιλμhttp://youtu.be/3XviR7esUvo

 Το φιλμ ξεκινά από ένα πάρκο, όπου δυο παρέες φίλων προκαλούν η μια την άλλη για ένα παιχνίδι όπου θα συνεχίσει μόνο ο νικητής.  Η ένταση ανεβαίνει, «Εγώ είμαι ο Cristiano Ronaldo» λέει κάποιος. Ένας από τους αντιπάλους δηλώνει πως τότε εκείνος θα είναι ο Neymar. 

Σε κλάσματα δευτερολέπτου, ένα φαινομενικά απλό παιχνίδι μεταξύ φίλων μετατρέπεται σε ανελέητο αγώνα, με τη βοήθεια των δεξιοτήτων της παγκόσμιας ποδοσφαιρικής αφρόκρεμας. Καθώς εξελίσσεται το ματς, οι παίκτες φωνάζουν τα ονόματα γνωστών ποδοσφαιριστών το ένα μετά το άλλο και, πλέον, μπαίνουν στο παιχνίδι οι Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimovic, Eden Hazard και Gonzalo Higuain. 

 

Ο Ronaldo σκοράρει με μια βολίδα και κάνει το 1-0 για την ομάδα του, ενώ πειράζει έναν από τους αντιπάλους, λέγοντας ότι «το πλήθος έχει τρελαθεί», πράγμα που όντως συμβαίνει ακριβώς πίσω του. Ο αντίπαλός του όμως δεν πτοείται, και του απαντά ότι 50.000 άνθρωποι φωνάζουν το όνομά του ενώ ο ίδιος φορά στα πόδια του το Magista, ένα ποδοσφαιρικό παπούτσι που δεν έχει καν κυκλοφορήσει. Ο Ronaldo ανταπαντά, δείχνοντας για πρώτη φορά το νέο Mercurial Superfly.

 Το ματς συνεχίζεται και προστίθενται νέοι παίκτες: Ο Gerard Pique κάνει ένα τολμηρό τάκλιν, ο David Luiz εμφανίζεται παρέα με τον κλώνο του, ενώ το όνειρο ενός αγοριού να γίνει Andrés Iniesta καταρρέει σε μια διασκεδαστική στιγμή μπερδέματος με τα ονόματα. Πρόκειται για έναν κοσμοϊστορικό αγώνα.  

Ο Neymar ισοφαρίζει σε 1-1, ενώ ο αληθινός Iniesta κάνει το 2-1 για τους φιλοξενούμενους με ένα εντυπωσιακό σουτ. Ο Rooney απαντά με ένα σουτ από μακριά και κάνει το σκορ 2-2, ενώ στη γιγαντοοθόνη εμφανίζεται το μήνυμα «Το επόμενο γκολ κερδίζει!». 

Εκείνη τη στιγμή ξεκινά μια αντεπίθεση, και ο τελευταίος παίκτης ανατρέπεται στη μικρή περιοχή από τον David Luiz. Ο Ronaldo πλησιάζει για να εκτελέσει το πέναλτι, όμως τον σπρώχνει στην άκρη ο τολμηρός νεαρός, που αρπάζει την ευκαιρία να ρισκάρει τα πάντα και να αναλάβει την ευθύνη για την πιο καθοριστική στιγμή του παιχνιδιού. 

«Είμαστε περήφανοι για τις ποδοσφαιρικές καμπάνιες μας, που γίνονται πάντα αντικείμενο συζητήσεων σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις, εμπνέοντας και διασκεδάζοντας. Πιστεύουμε στο ατρόμητο, συναρπαστικό ποδόσφαιρο και αυτό θέλαμε να παρουσιάσουμε», πρόσθεσε ο Grasso.

 

«Οι παίκτες της Nike παίζουν στα όρια, επειδή γνωρίζουν ότι οι μεγάλες στιγμές γεννιούνται από την προσπάθεια για κάτι μοναδικό και ασυνήθιστο. Παρακολουθούμε το παιχνίδι για να εντοπίσουμε αυτές τις στιγμές, καθώς μας εμπνέουν να δημιουργήσουμε τις δικές μας», συμπλήρωσε ο Grasso. «Αυτό ακριβώς είναι το RiskEverything. Αν είσαι έτοιμος να πάρεις το ρίσκο, ποιός ξέρει τι μπορεί να καταφέρεις!». 

Οι παίκτες που εμφανίζονται στην ταινία είναι οι CristianoRonaldo, NeymarJr., WayneRooney, ZlatanIbrahimovic, EdenHazard, AndreaPirlo, GerardPiqué, AndrésIniesta, MarioGotze, ThiagoSilva, ThibautCourtois, TimHoward, DavidLuiz και…DavidLuiz. 

Στο φιλμ “Winner Stays” εμφανίζονται επίσης, αθλητές και εκλεκτοί καλεσμένοι όπως οι KobeBryant, JonJones, AndersonSilva, IrinaShayk και ο Απίθανος Hulk. 

Tο δημιουργικό του “Winner Stays” ανέλαβε η Wieden + Kennedy. 

Για επιπλέον πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό επισκεφθείτε το http://nikeinc.com/news/p187cd963383f35ee12111cb38c9011b9/sneak_peek

και παρακολουθήστε το  https://www.facebook.com/NikeFootballGreece για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα της Nike!

 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM