Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ Facebook Twitter
7

Οι Κύπριοι φαίνεται ότι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους άλλους Ευρωπαίους τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για τις μεταφορές στην ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 7% των ερωτηθέντων στην Κύπρο απάντησε ότι χρησιμοποιεί σχεδόν καθημερινά τα μαζικά μέσα μεταφοράς, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ελλάδα ήταν 19% και στην ΕΕ 16%.

Από την άλλη, το 48% των Κυπρίων δηλώνει «πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο» από την τιμή του εισιτηρίου που πληρώνει στα μέσα μεταφοράς, ενώ το 16% δηλώνει «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο». Το 49% στην επίσης στην Κύπρο δηλώνει «αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο» από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ το 51% εμφανίζεται «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάθηκαν 500.000 αμερικανικά όπλα στο Αφγανιστάν – Στα χέρια τρομοκρατών μέσω Ταλιμπάν

Διεθνή / Χάθηκαν 500.000 αμερικανικά όπλα στο Αφγανιστάν – Στα χέρια τρομοκρατών μέσω Ταλιμπάν

Περισσότερα από 500.000 αμερικανικά όπλα που κατασχέθηκαν από τους Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν φέρονται να έχουν χαθεί ή πουληθεί στη μαύρη αγορά - Μέρος αυτών έχει καταλήξει σε τρομοκρατικές οργανώσεις όπως η Αλ Κάιντα
LIFO NEWSROOM
Τραμπ: «Αν δεν υπάρξει πρόοδος, οι ΗΠΑ θα αποχωρήσουν από τη συμφωνία για τον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας»

Διεθνή / Τραμπ: «Αν δεν υπάρξει πρόοδος, οι ΗΠΑ θα αποχωρήσουν από τη συμφωνία για τον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας»

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο τερματισμού της αμερικανικής διαμεσολάβησης – Απέφυγε να δεσμευτεί για συνέχιση της στρατιωτικής στήριξης προς το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Η κυβέρνηση Τραμπ ζητά αρχεία ξένων χρηματοδοτών του Χάρβαρντ

Διεθνή / Η κυβέρνηση Τραμπ ζητά αρχεία ξένων χρηματοδοτών του Χάρβαρντ

Η κυβέρνηση Τραμπ κλιμακώνει την πίεση στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, ζητώντας αναδρομικά στοιχεία ξένων χρηματοδοτήσεων και παγώνοντας 2,26 δισ. δολάρια σε ομοσπονδιακή χρηματοδότηση, εν μέσω κατηγοριών για ανεπαρκή προστασία φοιτητών κατά των διακρίσεων
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Μόλυβδος και βαρέα μέταλλα σε 9 στις 10 οδοντόκρεμες – Ανησυχητικά ευρήματα ακόμη και σε παιδικά προϊόντα

Διεθνή / ΗΠΑ: Μόλυβδος και βαρέα μέταλλα σε 9 στις 10 οδοντόκρεμες – Ανησυχητικά ευρήματα ακόμη και σε παιδικά προϊόντα

Η έκθεση θέτει υπό αμφισβήτηση την ασφάλεια οδοντόκρεμων ευρείας κυκλοφορίας, ενώ αναδεικνύει την ανάγκη για αυστηρότερη νομοθεσία και ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού
LIFO NEWSROOM
Τζέι Ντι Βανς σε Βρετανία: «Καταργήστε τους νόμους υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ+ για να εξασφαλίσετε μια εμπορική συμφωνία»

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς σε Βρετανία: «Καταργήστε τους νόμους υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ+ για να εξασφαλίσετε μια εμπορική συμφωνία»

Υψηλόβαθμο στέλεχος της Ουάσινγκτον μιλώντας στην Independent, ξεκαθάρισε πως ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ έχει «εμμονή με την πτώση του δυτικού πολιτισμού»
LIFO NEWSROOM
Ελπίδες για εμπορική συμφωνία ΗΠΑ–Κίνας: Ο Τραμπ βλέπει τέλος στον «πόλεμο των δασμών» μέσα σε ένα μήνα

Διεθνή / Ελπίδες για εμπορική συμφωνία ΗΠΑ–Κίνας: Ο Τραμπ βλέπει τέλος στον «πόλεμο των δασμών» μέσα σε ένα μήνα

Ο Τραμπ δηλώνει ότι επίκειται εμπορική συμφωνία ΗΠΑ–Κίνας εντός ενός μήνα, μεσούσης της δασμολογικής σύγκρουσης - Οι γεωπολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις και το διπλωματικό παιχνίδι που εξελίσσεται παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Για τα έκτακτα θα πάρεις ταξί ή το αυτοκίνητό σου. Να βγάλουν κάτι και οι ταξιτζήδες. Μην ξεχνάς το χαμό που έγινε όταν ήθελαν να βάλουν λεωφορεία για το αεροδρόμιο. Ευτυχώς δεν τους πέρασε.
Για μια πόλη όπως η Λευκωσία και τον πληθυσμό που έχει τα 20 λεπτά είναι μια χαρά για μένα και μια χαρά εξυπηρετούμε κάθε φορά που έχω πάρει λεωφορείο. Από τη στιγμή που τα δρομολόγια γίνονται με ακρίβεια είναι αρκετό να είσαι 5 λεπτά πριν στη στάση σου. Αλλά άμα έχεις μάθει στο αυτοκίνητο και τα 5 λεπτά θα σου φανούν αιώνας Ως προς το να δημιουργήσεις ζήτηση με ποιο τρόπο; Στις τρεις διαδρομές η μία δώρο; Το κόστος των πιο συχνών δρομολογίων ποιος θα το καλύψει; Ζήτηση και προσφορά πάνε παράλληλα.
να δημιουργήσεις ζήτηση: όταν κάποιος πειστεί ότι είναι πιο βολικό το λεωφορείο, θα το προτιμήσει από το αμάξι. για να το προτιμήσει από το αμάξι πρέπει να είναι πιό διαθέσιμο. Τώρα αν δεν ξέρουμε ακριβώς τις οριακές συνθήκες του προβλήματος, όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Απλά είναι γενικό συμπέρασμα, σε καμία πόλη 20' αναμονή (σε ώρα αιχμής) δεν είναι λογικός χρόνος.
ειναι αληθεια, μονο οι συνταξιουχοι, οι φιλιππινεζες τα χρησιμοποιουν και ελαχιστοι φοιτητες, οι υπολοιποι εχουν αμαξια. Αλλα για να λεμε και την αληθεια ειναι αθλια με πολυ αραια δρομολογια
Δεν είναι άθλια, ούτε τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά όσο λες. Μια επίσκεψη στην ιστοεσλίδα του ΟΣΕΛ και θα δεις ότι ανά 20 λεπτά σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγιο τα οποία μάλιστα τηρούνται κατά λεπτό στην άφιξη και αναχώρησή τους. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τις καθημερινές σταματούν στις 20:00 και τα Σαββατοκύριακα στις 18:00!!! Πώς ο άλλος να πάρει λεωφορείο όταν δε θα έχει με τι να γυρίσει μετά;;; Για να μην πω για τη νοοτροπία των κατοίκων της χώρας που θεωρούν υποτιμητικό να παίρνεις συγκοινωνία και όχι αυτοκίνητο, για το περπάτημα δε θα μιλήσουμε γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αν υπήρχε ζήτηση για τις συγκοινωνίες δε θα σταματούσαν τόσο νωρίς τα δρομολόγια. Να αλλάξουμε νοοτροπία πρέπει ειδικά όταν η ποιότητα που προσφέρεται είναι πολύ ανώτερη από άλλες χώρες όπως η Ελλάδα.
συγγνώμη, κάθε 20' σε ώρες αιχμής είναι φυσιολογικό διάστημα; εκτός από το να καλύψεις τη ζήτηση στα ΜΜΜ πρέπει να δημιουργήσεις και ζήτηση. κι ένα λεωφορείο που έρχεται κάθε 20' δεν είναι και το πιό φιλικό μέσο για έκτακτες/μη-καθημμερινές μετακινήσεις