Ένα φιλί μπορεί να αλλάξει τον κόσμο

Ένα φιλί μπορεί να αλλάξει τον κόσμο Facebook Twitter
0

Περίπου 70 ημέρες μένουν μέχρι την ολοκλήρωση του project “The Power of a kiss by Dentyne” και το μωσαϊκό των πιο δυναμικών φιλιών όλο και μεγαλώνει. Η Dentyne  με μία πρωτότυπη καμπάνια κάλεσε τον κόσμο να μοιραστεί το φιλί με τον/την σύντροφο του/της και για κάθε συμμετοχή η εταιρία στηρίζει οικονομικά έναν κοινωνικό σκοπό.

Όσο, λοιπόν, το μωσαϊκό μεγαλώνει τόσοι περισσότεροι γινόμαστε κομμάτι της λύσης. Και αν κρίνουμε από την έως τώρα συμμετοχή, φαίνεται ότι η πρωτοβουλία μας έχει κινητοποιήσει για τα καλά βγάζοντας μας ένα πραγματικό πάθος!

«Όχι στη Βία», «Ισότητα για όλους» και «Σώσε τον πλανήτη» είναι τα 3 κεντρικά μηνύματα της καμπάνιας. Συγκεκριμένα, αν θες να πεις «Όχι στη Βία» τότε με κάθε φωτογραφία που ανεβάζεις θα παρέχεται υποστήριξη στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Αν θες να υποστηρίξεις  την «Ισότητα για όλους», η Dentyne θα βοηθήσει τους πωλητές του περιοδικού Σχεδία να διοργανώσουν την πρώτη τους φωτογραφική έκθεση «Ζωές στο Δρόμο» στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Τέλος αν θες να συμβάλλεις στο να σωθεί ο πλανήτης, θα προσφέρεται για κάθε φωτογραφία ενίσχυση ώστε να φτιαχτεί ένα σπιτικό με ηλιακή ενέργεια και όχι πετρέλαιο, που θα φιλοξενεί παιδιά που έχουν βρει αγάπη και μια δεύτερη οικογένεια στη Στέγη Θηλέων Π.Φάληρο – Άγιος Αλέξανδρος.  Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της περιήγησης στην ιστοσελίδα θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία για τα σημαντικά αυτά ζητήματα που αφορούν όλους μας.

Τα αποκαλυπτήριο του μωσαϊκού θα γίνουν στις 6 Ιουλίου που είναι και η Παγκόσμια Ημέρα του φιλιού, με ένα μεγάλο event. Μάθετε περισσότερα εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM