Η Forthnet «μετράει» και αξιολογεί την εμπειρία των συνδρομητών της

Η Forthnet «μετράει» και αξιολογεί την εμπειρία των συνδρομητών της Facebook Twitter
0

Η Forthnet, της οποίας το όνομα είναι συνώνυμο της καινοτομίας, αναπτύσσει διαρκώς νέες υπηρεσίες αλλάζοντας τα δεδομένα στον χώρο της ψυχαγωγίας και της επικοινωνίας, με κύριο μέλημα την αναβάθμιση της εμπειρίας των συνδρομητών της. Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), με αντικείμενο τη μέτρηση, αξιολόγηση και ανάλυση της εμπειρίας χρήστη, στην βραβευμένη υπηρεσία Nova GO.

Το ΙΤΕ, το οποίο είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο άρτια οργανωμένα και εξοπλισμένα ερευνητικά κέντρα της χώρας, έχει αναπτύξει αλγορίθμους και συστήματα μέτρησης και αξιολόγησης της εμπειρίας του χρήστη σε υπηρεσίες Voice over IP (VoIP) και Video over IP.  Η τεχνογνωσία αυτή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο ερευνητικών έργων του  Ινστιτούτου Πληροφορικής του ΙΤΕ, όπως το CoRLAB, που χρηματοδοτήθηκε από τη Δράση ΑΡΙΣΤΕΙΑ της Γενικής Γραμματείας Έρευνα και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) και είχε ως βασικό στόχο την υποστήριξη ταλαντούχων ερευνητών. Το ερευνητικό έργο CoRLAB αναπτύσσει μεθοδολογίες και συστήματα που επιτρέπουν τη μοντελοποίηση και ανάλυση αγορών ασύρματης πρόσβασης με αποδοτικό τρόπο. Εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία του, προχωράει στην αξιολόγηση και ανάλυση της ικανοποίησης των χρηστών της πρωτοποριακής υπηρεσίας Nova GO.

Η Forthnet αναπτύσσει διαρκώς συνεργασίες με ακαδημαϊκά ιδρύματα σε θέματα έρευνας. Υπεύθυνο για τις συνεργασίες αυτές είναι το τμήμα Καινοτομίας της Forthnet, το οποίο εδρεύει στον τόπο απ’ όπου ξεκίνησε η εταιρεία, την Κρήτη, και μάλιστα στεγάζεται εντός του Επιστημονικού και Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης, με στόχο να μεταφράζει καινοτόμα συστήματα και τεχνολογίες σε επιτυχημένα προϊόντα και υπηρεσίες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM