Απόλυτα διαχειρίσιμη χαρακτηρίζουν στο ΑΠΕ οι τραπεζικές πηγές την πρώτη πρώτη ημέρα λειτουργίας του συνόλου των τραπεζικών υποκαταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, μετά το "bank holiday" που κράτησε τρεις εβδομάδες.
Από τις συστημικές τράπεζες επισημαίνεται πως η πλειονότητα των συναλλασσομένων έδειξε απόλυτη ψυχραιμία με αποτέλεσμα η κίνηση που παρατηρήθηκε στα τραπεζικά καταστήματα, εάν και αυξημένη, ήταν μικρότερη του αναμενόμενου.
Αυξημένη, αλλά χωρίς προβλήματα ήταν η κίνηση στις θυρίδες χωρίς ωστόσο να σημειώνεται πρόβλημα ή καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Στην περίπτωση της Eurobank και της Alpha Bank, ο μεγαλύτερος αριθμός από τους πελάτες που επιθυμούσαν να έχουν πρόσβαση στην τραπεζική τους θυρίδα, επέλεξε να κλείσει προκαθορισμένο ραντεβού μέσω της τηλεφωνικής γραμμής που έχουν ανοίξει η κάθε μια από τις δύο τράπεζες αντίστοιχα, με αποτέλεσμα να μην δημιουργηθούν προβλήματα στην εξυπηρέτηση της πελατείας.
Στην Εθνική Τράπεζα εξυπηρετήθηκε κανονικά η πελατεία της τράπεζας, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι σε κατάστημα της τράπεζας στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου, με περισσότερες από 400 θυρίδες η προσέλευση του κόσμου ήταν εξαιρετικά περιορισμένη και δεν ξεπέρασε τα 10 άτομα. Στο σύνολο της Εθνικής Τράπεζας η επισκεψιμότητα στις θυρίδες ανήλθε μόλις στο 5%, γεγονός που επιβεβαιώνει την μεγάλη ψυχραιμία που έδειξαν οι συναλλασσόμενοι.
Κανονικά εξυπηρετήθηκαν και οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς που ήθελαν να έχουν πρόσβαση στις θυρίδες τους.
Σημαντικό μέρος της κίνησης στα υποκαταστήματα αφορούσε την πληρωμή διαφόρων υποχρεώσεων των πελατών όπως προβλέπονται από την νέα ΠΝΠ, ενώ συνεχίστηκαν οι αιτήσεις για την έκδοση χρεωστικών καρτών, κωδικών για web banking καθώς και διαφόρων συναλλαγών που προβλέπονται από την νέα ΠΝΠ.