Το περιοδικό Marketing Week, διοργανώνει την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου, στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy το πρώτο ελληνικό συνέδριο αποκλειστικά για το Content Marketing και το Native Advertising. Στόχος του συνεδρίου είναι να χαρτογραφήσει ένα τοπίο που δεν διαθέτει σαφή όρια. Και ακριβώς αυτό είναι το μεγάλο του πλεονέκτημα!
Η πληθώρα των διαθέσιμων Online καναλιών και η ευκολία της πρόσβασης του κοινού στα Μέσα έχουν προκαλέσει μία ακόρεστη δίψα για περιεχόμενο. Τώρα πια, το κοινό δεν απαιτεί πληροφορία μόνο από τις παραδοσιακές πηγές, αλλά και από τα αγαπημένα του brands. Παράλληλα, οι καταναλωτές γυρνούν την πλάτη στην παραδοσιακή διαφήμιση και στρέφονται σε νέους τρόπους πληροφόρησης σχετικά με τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν. Κατά συνέπεια, οι marketers και τα brands καλούνται να δώσουν στο κοινό κάτι περισσότερο από ένα ποιοτικό προϊόν: καλούνται όχι μόνο να σκεφθούν ως publishers αλλά να δημιουργήσουν περιεχόμενο ως publishers, να ακολουθήσουν μία έξυπνη στρατηγική, να το διαθέσουν στο σωστό κοινό μέσω των κατάλληλων καναλιών και να προσφέρουν χρηστικές πληροφορίες, εμπειρίες και συναισθήματα.
Θα δοθεί έμφαση σε χαρακτηριστικά case studies, δημιουργικές ιδέες και στρατηγικές συμβουλές, καθώς και πλατφόρμες και κανάλια διάθεσης περιεχομένου.
Έμπειρα στελέχη από το εξωτερικό και διακεκριμένοι εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς θα μιλήσουν για το Content Marketing και το Native Advertising καλύπτοντας τέσσερις βασικές πλευρές: του Agency, της Στρατηγικής, του Publisher και του Πελάτη. Θα δοθεί έμφαση σε χαρακτηριστικά case studies, δημιουργικές ιδέες και στρατηγικές συμβουλές, καθώς και πλατφόρμες και κανάλια διάθεσης περιεχομένου. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο και τους ομιλητές του συνεδρίου, επισκεφθείτε το site http://www.contentandnative.gr
Στο Content Marketing & Native Advertising Conference θα συζητηθούν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα θέματα:
- Τα Brands ως publishers & content creators
- To Native Advertising και το Storytelling στην εργαλειοθήκη του Marketer
- Η ανάπτυξη της ιδανικής στρατηγικής
- Η αναζήτηση και η εξασφάλιση του Relevance
- Συμβουλές για αξιομνημόνευτο περιεχόμενο
- Οι διαθέσιμες πλατφόρμες και τα κανάλια διάθεσης περιεχομένου και οι τρόποι αξιοποίησής τους
- Το Branded Content και η ένταξή του στη στρατηγική Marketing
- Earned Media vs. Paid Media
Το συνέδριο απευθύνεται σε:
- Στελέχη Digital Agencies
- Στελέχη Social Media Agencies
- Στελέχη Ad Agencies
- Content Managers/Social Media Managers/Community Managers
- Publishers
- Brand Marketing Executives
- Στελέχη Media Agencies