Η Vodafone ενσωματώνει την hellas online

Η Vodafone ενσωματώνει την hellas online Facebook Twitter
0
Η Vodafone ενσωματώνει την hellas online Facebook Twitter

Σήμερα ξεκινάει μια νέα εποχή για τη Vodafone και την hellas online μέσω της καθιέρωσης μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας και για τις δύο εταιρείες. Η Vodafone ενσωμάτωσε την hellas online και φέρνει το Vodafone Home, μια μοναδική εμπειρία σταθερής και Internet για κάθε σπίτι. Πλέον, όλα τα προγράμματα σταθερής και Internet της hellas online μετονομάζονται σε Vodafone Home και εμπλουτίζονται με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες που θα συναρπάσουν. Επιπλέον, το προϊόν της διαδραστικής συνδρομητικής τηλεόρασης hol my tv μετονομάζεται σε Vodafone TV.

Το Vodafone Home φέρνει μια καινούρια και μοναδική εμπειρία επικοινωνίας, με υπηρεσίες που είναι πρωτοποριακές για τα Ελληνικά αλλά και διεθνή δεδομένα (...)

Με άξονα την τεχνογνωσία και την έως σήμερα  επιτυχημένη πορεία της Vodafone  και της hellas online,  τα προγράμματα  σταθερής, Internet και συνδρομητικής τηλεόρασης της hellas online ενσωματώνονται κάτω από τη στέγη της Vodafone. Με τον τρόπο αυτόν η Vodafone παρέχει συνολικές υπηρεσίες επικοινωνίας σε συνδυασμό με μια απαράμιλλη εμπειρία εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει πλέον ένα σημείο επαφής με τον πελάτη σε λογαριασμό, τηλεφωνικό κέντρο, online και κατάστημα.

Η Vodafone ενσωματώνει την hellas online Facebook Twitter

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Γλαύκος Περσιάνης, δήλωσε σχετικά: «Το Vodafone Home φέρνει μια καινούρια και μοναδική εμπειρία επικοινωνίας, με υπηρεσίες που είναι πρωτοποριακές για τα Ελληνικά αλλά και διεθνή δεδομένα, καθώς και την καλύτερη εμπειρία και εξυπηρέτηση στους πελάτες μας. Στόχος μας στη Vodafone Ελλάδας είναι να ανταποκρινόμαστε στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών μας για ολοκληρωμένη επικοινωνία, να εξελισσόμαστε συνεχώς και να καινοτομούμε, προσφέροντας στους πελάτες μας τα πιο σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες και την κορυφαία εξυπηρέτηση της αγοράς».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM