«Χτυπήσαμε μια πλούσια συνθετική φλέβα και δεν πρόκειται να σταματήσουμε. Εχουμε βρει διαμάντια και όχι άνθρακες. Είναι λοιπόν η ευκαιρία μας να αψηφήσουμε τη βαρύτητα για άλλη μια φορά. Και έχουμε ό,τι χρειάζεται, καινούργια τραγούδια, νέους ρυθμούς και έναν κιθαρίστα, τον Εντζ, που θέλησε να κόψει ένα κομμάτι από το φεγγάρι πριν πατήσει ξανά στη Γη».
Ο Μπόνο των U2 παίζει έξυπνα το παιχνίδι της διαφήμισης προαναγγέλλοντας το νέο άλμπουμ του γκρουπ...
«Πείτε μου τι θέλετε, να αντιδράσουμεκαι να παίξουμε ξύλο; Εδώ πρόκειται γιασοβαρή υπόθεση».
Με λένε Αλέκα και η γροθιάμου είναι απο σίδερο. ΗΓ.Γ. του ΚΚΕ εκνευρίζεται από τα λεγόμεναβουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και προειδοποιεί.
«Αυτόςείναι ο τρόπος ζωήςμου, έτσι ζω και δεντον αλλάζω. Ξοδεύωδικά μου χρήματα».
Ο Ιάπων ΓιώργοςΒουλγαράκης είναι ήδη πρωθυπουργός καιλέγεται Τάρο Άσο.
«Η συσσωρευμένηκατάθλιψη από την αναγκαστική παρακολούθησηενός τεράστιου αριθμού παραστάσεων,που δεν θα παρακολουθούσα κάτω απόδιαφορετικές περιστάσεις... Ξέρετε τισημαίνει να κάθεσαι επί δύο ολόκληρεςώρες, δύο και τρεις φορές κάθε βδομάδα,να παρακολουθείς παραστάσεις συχνάαπαράδεκτες, κακές, πρόχειρες, ασυνάρτητεςκαι κακόγουστες; Πρόκειται για έναναφύσικο τρόπο ζωής, που μπορεί να σουαλλάξει ριζικά το χαρακτήρα, να σεμετατρέψει στα καλά καθούμενα σε άνθρωπομοχθηρό, χαιρέκακο κι επιθετικό».
Το overdoseτης βαριάς κουλτούρας από τον καθηγητήΘεατρολογίας Θεόδωρο Χατζηπανταζή, πουμετράει τι έχει μείνει από τις ημέρεςπου ήταν κριτικός θεάτρου με το ψευδώνυμο«Θόδωρος Κρητικός».
«Εγώ,με τα λεφτά που μάζεψα δουλεύοντας σκληρά στα πανηγύρια, δεν πήγα στη Γλυφάδα ή στο Κολωνάκι για να αγοράσω σπίτι, πήγα στο χωριό, στην Αρκίτσα, για να στηρίξω την επαρχία!»
Νάτη και η Queen της εμποροπανηγύρεως Έφη Θώδη μπροστάρισσα της αποκέντρωσης μόλις η πολεοδομία χτύπησε την πόρτα της.
«Ο αναρχικός σήμερα είναιαμόρφωτος. Πιστεύει ότι επειδή έχειδιαβάσει ένα δύο βιβλία είναι αναρχικός.Το μόνο που θέλει σήμερα είναι ναδημιουργεί ένα μπάχαλο. Ωραία, καιλοιπόν; Το δημιούργησε, έβαλε φωτιές,έπαιξε πετροπόλεμο. Και;».
Ο αναρχικός με αιτία καιιστορία Λεωνίδας Χρηστάκης για τουςimitationδιαδόχους του.
«Είχαμε μια... μαγνητικήέλξη, μια σχέση κάτιπολύ περισσότερο από φιλική. Ο Χάιντερήταν ο ανδρας της ζωής μου»
Σκληροί άνδρες, καταπιεσμένεςεπιθυμίες. Ο ΣτέφανΠέτσνερ, πρόεδροςεδώ και λίγες ημέρες της ακροδεξιάς«Συμμαχίας για το μέλλον της Αυστρίας»,αποκαλύπτει το Brokebackmountain τωναυστριακών Άλπεων μιλώντας για τονεκλιπόντα Γκέοργκ Χάιντερ.
«Γεννηθήκατεγιος πρωθυπουργού.Εγώ είμαι γιος ενός ταχυδρόμου. Σε όλητη διαδρομή οδηγός μου υπήρξε η ηθική,ηαλήθεια και η δικαιοσύνη. Δεν βρίσκομαιστην πολιτική για τον εαυτό μου».
Σαν soundrackταινίας του Ξανθόπουλου, το ρέκβιεμενός πληβείου με το όνομα «Θοδωρής»,που πάτησε για λίγο τα λαμπερά μάρμαρατου Μαξίμου.
«Τα όπλα που απειλούν την κοινωνία είναιο καταναλωτισμός, η πίστωση, η προπαγάνδα.Τρομερό όπλο ο καταναλωτισμός! Όμως τοκαπιταλιστικό σύστημα έχει μια αδυναμία:την απληστία. Αυτή είναι η ελπίδα η δικήμας.Η αδυναμία της απληστίας».
Ο Λάκης Σάνταςγια τα ύπουλα όπλα της σύγχρονηςυποδούλωσης.
«Αποφάσισε να με κάνειπέρα, ξαφνικά,χωρίς αιτία και χωρίςπροειδοποίηση.Εξοργίστηκα».
Φόνος στο Διαδίκτυο.Σαραντατριάχρονη δασκάλα πιάνου στηνΙαπωνία συλλαμβάνεται επειδη δολοφόνησετο avatar του συζύγου της στο παιχνίδιΜaplestory.
«Μακάρινα βαθύνει κιόλας. Να γίνει χαμός. Νααποδιοργανωθεί το σύμπαν, το κοινωνικόσύστημα! Τότε ο άνθρωπος θα δει τα χάλιατου και θα σηκωθεί όρθιος. Οι νέες εποχέςξεκινάνε πάντα από μεγάλες καταστροφές».
Οι όμορφες μετοχές, όμορφακαίγονται. Ο σκηνοθέτηςΔήμος Αβδελιώδης περιμένει τις στάχτεςπου θα αφήσει η κρίση και την αναγέννηση.
σχόλια