Verbatim

Verbatim Facebook Twitter
0
«Το μοναδικό σύνθημα με το οποίο συμφωνώ είναι αυτό που υπάρχει στα Εξάρχεια: "Έξω οι βλάχοι από την Αθήνα"».

Φτάνοντας στη δύση μιας γελοίας ζωής, ο Ζάχος Χατζηφωτίου παραμένει αμετανόητος ρατσιστής.

«Εγώ κατάλαβα τη σημασία της πατρότητας μέσω της έλλειψής της... Πρέπει οι πατεράδες να καταλάβουν ότι αυτό που σε κάνει πατέρα δεν είναι η ικανότητα να κάνεις παιδιά αλλά η ικανότητα να τα μεγαλώσεις».

Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές. Ο Μπάρακ Ομπάμα για τις πληγές που τον μεγάλωσαν.

«Δεν μπορώ να κάθομαι σαν όρθιος μαλάκας».
«
Μήπως θες να κάτσεις, ώστε να είσαι σαν καθιστός μαλάκας;».

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος εκνευρίζεται επειδή περιμένει έξω από το γραφείο του πρόεδρου Γιώργου και λέει τον πόνο του στον Πάγκαλο, ο οποίος δεν χάνει την ευκαιρία.

«Μάντεψε πού είμαι. Θα σου κάνω έρωτα ασταμάτητα... Θέλω να σε φιλήσω. Θέλω να σε αγαπήσω, να σου κάνω έρωτα... Θέλω κάτι περισσότερο από εσένα».

Τα παιδιά της επανάσταση είναι ανήσυχα. Ο γιος του Φιντέλ Κάστρο Αντόνιο πέφτει στην παγίδα εξόριστου που παριστάνει την 27χρονη Κλαούντια και εκτίθεται μέσα από το Facebook.

«Είναι σαν ένα πολυώροφο πάρκινγκ. Το γκρι μπετόν και οι γωνιώδεις γραμμές έρχονται σε αντίθεση με το κλασικό μαρμάρινο κτίριο στη σκιά του οποίου στέκεται».

Με σκληρές λέξεις και ολίγη βρετανική υπεροψία η βρετανική «Independent» περιγράφει το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης

«Αν είστε λάτρεις της τέχνης και των αυθεντικών αρχαιοτήτων, καλύτερα να πάτε στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, που είναι λίγα μέτρα πιο μακριά».

Οι «Times» σνομπάρουν το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης.

«Το πάθος, στη μέση ηλικία, δεν είναι γνώρισμα μόνο των γυναικών ή των ανδρών, αλλά των ανθρώπινων υπάρξεων, εν γένει. Το ανάρμοστο πάθος μπορεί να σε "προσβάλει" στα 16, στα 36 ή στα 66 σου. Δεν είναι θέμα ηλικίας, αλλά ανθρώπινης καρδιάς».

Το πάθος δεν έχει κανόνες. Η ηθοποιός Ελεν Μίρεν για τις αδυναμίες που δίνουν ζωή.

«Η εικόνα της πιο φημισμένης στον κόσμο ζωφόρου που βρίσκεται ακρωτηριασμένη μπροστά στο ναό που κάποτε τη λάτρευαν προκαλεί στον επισκέπτη ένα ισχυρό συναίσθημα. Αν είσαι φιλότεχνος, θέλεις να κραυγάσεις από λύπη γι' αυτό που συνέβη. Αν είσαι Άγγλος, θέλεις να γονατίσεις από ντροπή μπροστά σε ένα από τα Μάρμαρα και να φωνάξεις. Δώστε τα πίσω!».

Η Ελενα Σμιθ της «Guardian» για την κλοπή των αιώνων.

Ενάμισι εκατομμύριο άνθρωποι στερούνται των βασικών ειδών για τη διαβίωσή τους. Ουδέποτε στα ιστορικά χρονικά μια τόσο μεγάλη κοινότητα καταστράφηκε τόσο άγρια από βόμβες και πυραύλους και κατόπιν της στέρησαν όλα τα μέσα για να συνέλθει».

Διαπιστώσεις μετά την καταστροφή. Ο Τζίμι Κάρτερ επισκέπτεται τα κατεχόμενα της Παλαιστίνης.

«Παιδιά, νομίζω πως μας τέλειωσαν τα επιχειρήματα. Στη μακρά διαμάχη για το ποιος πρέπει να έχει τα γλυπτά, ίσως οι Έλληνες να έπαιξαν μόλις το χαρτί που κερδίζει».

Ο απεσταλμένος των «Times» στην Αθήνα Σον Νιούσομ μπαίνει στο Νέο Μουσείο και σηκώνει τα χέρια ψηλά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ