Ένα (symbol) του 2002!

Ένα (symbol) του 2002! Facebook Twitter
0

Απεμακρύνθη η υποκριτική ντομινατρίξ των δακρύων κυρία Στεφανίδου από τον μεσημεριανό λασπότοπο του ΑΝΤ1, επειδή δεν κατάφερνε να παρασύρει τις νεαρές ηλικίες. Απεμακρύνθη ταπεινωτικά - όπως της έπρεπε. Θα κλάψει λίγο στον ώμο του χαμένου συζύγου της και μετά, όλο και κάποιο νέο παράσπιτο επικοινωνίας θα τη στεγάσει. Η κιτρινίλα παραμένει αήττητη Επιστρέφει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στην τηλεόραση. Πιάστε γυναίκες τοn χορό, ανύπαντρες το αδράχτι... Η πτώση των κυριακάτικων εφημερίδων συνεχίζεται ακάθεκτη. Σχεδόν κανείς δεν δείχνει να λυπάται Το 75% του Τηλεφώς ανήκει πλέον στον κύριο Κουρή του Ταύρου, αν και θα έπρεπε να του ανήκει 100%. Του ταιριάζει απολύτως - όπως τότε που είχε το τηλεοπτικό κανάλι της «Αυριανής» (με Γαργαλάκο και λοιπούς), στο οποίο είχαν κάνει και κοινή, αλησμόνητη εμφάνιση οι γίγαντες της ακεραιότητας Σταύρος Ψυχάρης και Λέων Καραπαναγιώτης, Θεός σχωρέστονε Ο κύριος Νίκος Κωνσταντόπουλος, διαπρύσιος αρνητής της κεφαλαιοκρατίας από τα μετερίζια του Συνασπισμού, αναλαμβάνει πρόεδρος του Παναθηναϊκού. Θα πίνει ουίσκι (παλαιωμένο) με χούφτες ξηροκάρπια από τα πριβέ θεωρεία των γηπέδων μαζί με τους κυρίους Βαρδινογιάννη και Γόντικα και θα συζητά με το σοβαρό, αν και κάπως βλοσυρό ύφος του, για την εξέλιξη του αγώνα. Ενδέχεται να ζητωκραυγάζει ενίοτε, μιας και θα είναι αθέατος και ανήκουστος Είναι παράξενο! Ορισμένοι, όσο κι αν προσπαθούν μέσα στα χρόνια να προκαλέσουν την προσοχή του σιναφιού (συνήθως με πικρόχολες ανακρίβειες, ή και αληθοφανή πλην στρεψόδικα σχόλια) δεν καταφέρνουν ούτε την οργή να προκαλέσουν. Το κορυφαίο πρόσωπο αυτής της χλωμής, μισο-υπαρκτής, μισο-ανύπαρκτης στρατιάς έρπει κι εργάζεται, χρόνια τώρα, στην «Ελευθεροτυπία». Το όνομά του, συνήθως, το μπερδεύουν με άλλα. Απορίας άξιον γιατί αναφέρεται ανωνύμως εδώ. Καλύτερα, ας μείνει θαμμένο κάτω από τα μαρουλόφυλλα της λήθης Ξεπαγώνει η κρατική διαφήμιση, σύμφωνα με τo «Marketing Week». Καλώς να ξεπαγώσει. Το θέμα είναι να πληρώνει και κανονικά. Διότι και πριν τρία χρόνια ξεπαγωμένη ήταν, τα μέσα πλήρωσαν το ΦΠΑ, κι ακόμα περιμένουν έξω από ξεχαρβαλωμένες πόρτες υπουργείων. Αν είναι να επαναληφθεί η ίδια όπερα μπούφα, μη σώσει και ξεπαγώσει! Μεγάλη είναι η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στα ραδιόφωνα της χώρας. Κορυφαίο στην προβληματική λίστα το Βήμα FM, με τα μεγάλα ονόματα που όμως, όταν εμπλέκονται σε ιστορίες δίχως σουξέ, παθαίνουν αφλογιστία. Όπως λέει και ο Βασίλης Κουφόπουλος στο guest edito αυτής της LifO, το 30% των Μέσων και των εργαζομένων πιθανόν να μην υπάρχει στην αυγή του 2011. Δεν είναι ακριβώς άδικο, εάν αναλογιστεί κανείς την απύθμενη βλακεία και αταλαντοσύνη που δέρνει από βαθέως όρθρου τα ραδιόφωνα της χώρας - με απολειφάδια αισθησιακών χονδρών που χαϊδεύονται στα μικρόφωνα, απαγγέλλοντας το σλόγκαν του χορηγού τους και η μουσική τους παιδεία φτάνει μέχρι τον καρσιλαμά και τη Lady Gaga.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δωδεκαθεϊστές κατά Netflix για το KAOS: «Ακολουθεί την πεπατημένη της σύγχρονης χριστιανικής οπτικής»

TV & Media / Δωδεκαθεϊστές κατά Netflix για το KAOS: «Ακολουθεί την πεπατημένη της σύγχρονης χριστιανικής οπτικής»

Οι δημιουργοί της σειράς παραποιούν σε τέτοιο βαθμό την ελληνική αντίληψη για το θείο που φθάνουν να παρουσιάσουν τον Δία και την Ήρα ως δολοφόνους μωρών, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση
LIFO NEWSROOM