Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], θα φιλοξενήσει το πρώτο New York Fashion Week “InstaPit” για τους δημιουργούς περιεχομένου του Instagram κατά την διάρκεια του Fall 2016 Hilfiger Collection fashion show που θα πραγματοποιηθεί στο Park Avenue Armory την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου στις 11 το πρωί (ώρα Νέας Υόρκης). Το “InstaPit” φέρνει ένα μοντέρνο twist στην απαθανάτιση της NYFW συμπληρώνοντας την προβολή μέσα από τα παραδοσιακά media και δημιουργώντας έναν αποκλειστικό χώρο για τους Instagrammers ώστε να καταγράψουν τα looks της Fall 16 Hilfiger Collection που θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην πασαρέλα. Η ιδέα αυτή ενθαρρύνει την κατανοητή ψηφιακά προσέγγιση του να γενικεύσει την φωτογράφηση της πασαρέλας και αντανακλά το συνεχιζόμενο όραμα του brand να κάνει ακόμα πιο δημοκρατική την εμπειρία του show.
«Κάθε σεζόν χρησιμοποιούμε την ψηφιακή τεχνολογία με καινοτόμους τρόπους για να μεταφέρουμε το σκηνικό του show και να κάνουμε προσβάσιμη την εμπειρία σε όλους – από τους καλεσμένους στη Νέα Υόρκη μέχρι την παγκόσμια βάση των fans μας που το παρακολουθούν μέσω live streaming και social media» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Το Instagram είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης στον κόσμο της μόδας και για την παρουσίαση της συλλογής Fall 2016 θα αξιοποιήσουμε την απίστευτη δημοτικότητα και επιρροή της πλατφόρμας στην βιομηχανία της μόδας με το πρώτο στα χρονικά “InstaPit” κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης».
Γιορτάζοντας την σύζευξη των social media και της φωτογράφησης του fashion show, οι Instagrammers θα έχουν αποκλειστική πρόσβαση στο "InstaPit" – ένα Media Pit αφιερωμένο στο Instagram – κατά την διάρκεια του Fall 2016 'Hilfiger Collection' show.
Η Tommy Hilfiger έχει μακροχρόνια σχέση με το Instagram. Κατά την διάρκεια του Fall 2014 Hilfiger Collection show, το brand φιλοξένησε το πρώτο σε runway show “InstaMeet” όπου 20 τοπικοί Instagrammers είχαν προσκληθεί να συναντήσουν τον Tommy Hilfiger σε ένα χώρο την ημέρα του show για να καταγράψουν την ατμόσφαιρα με ένα μοναδικό και χωρίς περιορισμούς τρόπο.
«Το concept του Fall 2016 “InstaPit” περικλείει το πρωτοποριακό μας πνεύμα να αλλάζουμε τα δεδομένα και να εμπνέουμε το κοινό μέσα από μοναδικές ψηφιακές πρωτοβουλίες κατά την διάρκεια του runway show μας» δήλωσε η Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer της Tommy Hilfiger. «Αντανακλώντας την συνολική νοοτροπία στον πυρήνα του brand, αυτό θα ανοίξει περαιτέρω το runway show σε ένα καθιερωμένο δίκτυο Instagrammers και θα τους προσκαλέσει να μοιραστούν τις συναρπαστικές φωτογραφίες που θα βγάλουν κατά την διάρκεια του show. Είναι μία σύγχρονη, δημιουργική και συναφή προσέγγιση στην φωτογράφηση της μόδας».
Προηγούμενες ψηφιακές καινοτομίες κατά την διάρκεια των Hilfiger Collection shows περιλαμβάνουν την υψηλής δημοτικότητας ενέργεια “Twitter Halo” στο Spring 2016 show, όπου τα likes των Gigi Hadid, Suki και Immy Waterhouse, Behati Prinsloo, Joe Jonas και Lizzy Jagger παρατάχθηκαν στα 360 μοιρών “Halo” videos που μοιραζόντουσαν σε πραγματικό χρόνο ενσωματωμένα στο Twitter feed του Tommy Hilfiger. Το “Twitter Mirror” λανσαρίστηκε κατά την διάρκεια του Fall 2015 show, ενώ το “Vine 360 Booth” στα παρασκήνια του Spring 2015 show δημιούργησε υψηλής δημοσίευσης αναρτήσεις από τις Kendall Jenner, Georgia May Jagger και Alexa Chung μεταξύ άλλων.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το συνολικό ψηφιακό πρόγραμμα της Tommy Hilfiger την εβδομάδα μόδας θα ανακοινωθούν κατά την διάρκεια της Fall 2016 New York Fashion Week.
Tommy Hilfiger Digital
Ο Tommy Hilfiger καθοδηγείται από την θέληση να πρωτοπορεί και να ανυψώνει την καθημερινότητα της δουλειάς μέσα από την δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας. Εμπνευσμένο από το σήμα κατατεθέν επιχειρησιακό του πνεύμα, το brand χρησιμοποιεί ψηφιακές καινοτομίες σε όλες τις ενέργειες που κάνει για να κερδίσει νέους καταναλωτές, να βελτιώσει τις υπηρεσίες και την αποτελεσματικότητα, να υποστηρίξει την αειφορία, να ενισχύσει την βιομηχανία της μόδας και διευρύνει τα σύνορα του status quo. Το 2015, ο Tommy Hilfiger παρουσίασε το πρώτο ψηφιακό showroom στον κόσμο της μόδας στο Άμστερνταμ, και το 2013 η εταιρεία άνοιξε το πρώτο «ψηφιακό» κατάστημα - ναυαρχίδα στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας. Την ίδια χρονιά, το Hilfiger Denim ήταν το πρώτο fashion brand που παρουσίασε ένα πρωτοποριακό, πλήρως ψηφιοποιημένο περίπτερο στην εμπορική έκθεση Bread & Butter του Βερολίνου. Κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης, ο Tommy Hilfiger πρωτοπορεί με ένα ψηφιοποιημένο Runway Newsroom το οποίο δίνει την δυνατότητα στον Τύπο σε παγκόσμιο επίπεδο να έχει άμεση πρόσβαση σε όλο το υλικό που σχετίζεται με το show.
σχόλια