Kάποιος έδωσε 35.000$ για να αγοράσει μια μικρή κοτσίδα ενός πολύ διάσημου τραγουδιστή

Kάποιος έδωσε 35.000$ για να αγοράσει μια μικρή κοτσίδα ενός πολύ διάσημου τραγουδιστή Facebook Twitter
0

Πολλά είναι κατά καιρούς τα ποσά που έχουν δοθεί από συλλέκτες και θαυμαστές για τη απόκτηση συλλεκτικών αντικειμένων που ανήκουν ή άνηκαν σε διάσημους. Αυτή η τούφα μαλλιών μάλλον όμως πληρώθηκε πολύ ακριβά μια και προέρχεται από έναν από τους θρυλικότερους καλλιτέχνες όλων των εποχών.

Η μικρή κοτσίδα του Τζον Λένον πουλήθηκε χθες στις ΗΠΑ σε έναν πλειστηριασμό και ο νέος της ιδιοκτήτης πλήρωσε 35.000 δολάρια. Τα μαλλιά που κόπηκαν πριν 50 χρόνια από το κεφάλι του τραγουδιστή, πέρασαν σε Βρετανό ιδιοκτήτη ο οποίος εκτός από τις τρίχες του Λένον πήρε δώρο και δύο παλιά αποκόμματα εφημερίδων με φωτογραφίες του τραγουδιστή.

Kάποιος έδωσε 35.000$ για να αγοράσει μια μικρή κοτσίδα ενός πολύ διάσημου τραγουδιστή Facebook Twitter

Η τούφα προέρχεται από το κούρεμα που είχε κάνει ο Λένον πριν αρχίσει τα γυρίσματα για την ταινία "How I Won The War" το 1966. Το κούρεμα είχε κάνει ένας Γερμανός κομμωτής που είχε επιμεληθεί το στιλ του τραγουδιστή για τις ανάγκες του ρόλου και που όπως φαίνεται κράτησε αναμνηστικό.

Kάποιος έδωσε 35.000$ για να αγοράσει μια μικρή κοτσίδα ενός πολύ διάσημου τραγουδιστή Facebook Twitter
Kάποιος έδωσε 35.000$ για να αγοράσει μια μικρή κοτσίδα ενός πολύ διάσημου τραγουδιστή Facebook Twitter
O Λένον στα γυρίσματα της ταινίας
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ