ΚΙΝΗΣΗ

Χοντρή και ελκυστική

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter
62

O διευθύνων σύμβουλος της Abercrombie & Fitch, Mike Jeffries, αντιμετωπίζει έντονη κριτική μετά τη δήλωσή του ότι τα ρούχα της αλυσίδας απευθύνονται σε «κουλ, όμορφους ανθρώπους» κι επειδή δεν πουλάει μεγάλα νούμερα. Η μπλόγκερ The Militant Baker το είδε σαν ευκαιρία να δείξει αυτά που ο Jeffries δεν θέλει.

 

Η Jes έγραψε μια ανοιχτή επιστολή στον Jeffries σχετικά με τις πρόσφατες δηλώσεις του μαζί με αυτές τις φωτογραφίες, όπου ποζάρει η ίδια μαζί με ένα μοντέλο που θα διάλεγε η εταιρεία.

1

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Το μόνο που κατάφερες με τα σχόλιά σου (ότι το αδύνατο σώμα είναι το ωραίο και ότι στα αντρικά ρούχα υπάρχουν μόνο νούμερα XL και XXL) είναι να ενισχύσεις την όχι πρωτότυπη ιδέα ότι οι χοντρές γυναίκες είναι κοινωνικά αποτυχημένες, χωρίς αξία, και ανεπιθύμητες».

2

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Ή, μάλλον, δεν κατάφερες μόνο αυτό. Επίσης δημιούργησες μια καταπληκτική ευκαιρία για κοινωνική αλλαγή».

3

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Στην κουλτούρα μας δε βλέπουμε ποτέ σέξι φωτογραφίσεις που εμφανίζουν κοντά, χοντρά, αντισυμβατικά μοντέλα μαζί με όχι κοντά, όχι χοντρά, μοντέλα-επαγγελματίες. Για να το πω με τα δικά σου λόγια: τους «απόκληρους» με τους «κουλ».

4

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«H αντιπαράθεση μεταξύ δύο σωμάτων ταιριασμένων με ασυνήθιστο τρόπο είναι οπτικά ενοχλητική, και, ενώ εύχομαι να μην ήταν έτσι, κάνει τους θεατές να αισθάνονται άβολα».

5

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε εταιρείες σαν τη δική σας που διαιωνίζουν την ιδέα ότι οι χοντρές γυναίκες δεν είναι όμορφες. Αυτό είναι ανακριβές, αλλά αν κάποιος ξεφύλλιζε τον περίφημό σας κατάλογο, δεν θα με πίστευε».

6

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Έχω συμπεριλάβει μερικές φωτογραφίες. Παρακαλώ ενημερώστε με για τη γνώμη σας σχετικά».

7

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Άδραξα την ευκαιρία να δείξω ότι νιώθω καλά με το σώμα μου και να καμαρώσω χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα που εσείς δημιουργήσατε».

8

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Όχι μόνο ξέρω ότι είμαι σέξι, αλλά επίσης έχω την αυτοπεποίθηση να ποζάρω γυμνή με τρόπους που εσύ δεν τολμάς».

9

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Η ελπίδα μου είναι ότι ο συνδυασμός αυτών των σωμάτων που παρουσιάζουν αντίθεση κάποια μέρα θα είναι συνηθισμένος ως ένα κοινωνικά αποδεκτό ιδεώδες».

10

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Υ.Γ.1 Αν σκέφτεσαι να μου προσφέρεις ένα «σημαντικό ποσό» για να σταματήσω να φοράω τη μάρκα σας έτσι ώστε η συσχέτισή μου μ' αυτήν να «μην προκαλέσει σημαντική βλάβη στην εικόνα της εταιρείας», μη διστάσεις να μου στείλεις ένα email».

11

Χοντρή και ελκυστική Facebook Twitter

«Υ.Γ. 2 Σας ενημερώνω ότι το τισέρτ μεγέθους Large χωράει άνετα σε κάποια που φοράει νούμερο 22. Ίσως πρέπει να το εξετάσετε αυτό το θέμα».

12

[via]

Φωτογραφία
62

ΚΙΝΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI

σχόλια

20 σχόλια
κάθε είδους διαφήμιση προσπαθεί να υποκαταστήσει την άποψη μας με την άποψη των διαφημιστών μέσω της μιμητικής ταύτισης,ουσιαστικά να μας αφαιρέσει τον λόγο πάνω στους ίδιους μας τους εαυτούς. η συγκεκριμένη προφανώς και υπακούει σε αυτά αλλά παράλληλα βοηθά να αναδειχθούν σώματα ανθρώπων που δεν τα συναντάμε ποτέ σε τέτοιους χώρους.
και από το ένα άκρο δηλαδή πρέπει να πάμε στο άλλο....ούτε οι αποστεωμένες γυναίκες αλλά ούτε και οι παχύσαρκες αντιπροσωπεύουν τον μέσο άνθρωπο...και ΟΧΙ φυσικά και δεν είναι είναι ελκυστικό τίποτα από τα δύο !
Η υγεία δε σχετίζεται πάντα με το βάρος. Το κατά ποσο είναι υγειής κάποιος, ορίζεται απο το τι τρώει. Γνωρίζω παιδάκι 6 ετων που ενώ έχει κανονικό βάρος για το ύψος κ την ηλικία του, έχει ανεβασμένη χοληστερίνη κι αυτό γιατι τα chips και το γρήγορο φαγητό, αποτελούσαν μέχρι πρόσφατα, μέρος της καθημερινής του διατροφής.
Συμφωνώ ότι οι μεγάλες εταιρείες ένδυσης προβάλουν και προωθούν τους αδύνατους,έως και ανορεκτικούς πολλές φορές,ανθρώπους.Θα διαφωνήσω ως προς την στάση της υποφαινόμενης.Έχοντας περάσει ένα σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα ως υπέρβαρος/παχύσαρκος,μπορώ να πω ότι τουλάχιστον για μένα πως δεν υπήρξε ούτε μια στιγμή που να νοιώθω καλά με το σώμα μου.Ξεκίνησα να χάνω βάρος με σκοπό την βελτίωση της εμφάνισης μου αλλά στην πορεία ανακάλυψα πόσο πιο υγιής αισθάνεται κανείς και πλέον εστιάζω καθαρά και μόνο σε αυτό.Ναι δεν πρέπει να φτάνουμε στα όρια της υπερβολής-ανορεξίας.Όχι όμως να υποστηρίζουμε και την γλυκύτατη κατά τα άλλα Τζές.Παραμένοντας σε αυτήν την σωματική κατάσταση βλάπτει καθαρά και μόνο τον εαυτό της όπως προείπα κυρίως ως προς την υγεία της αλλά και εμφανισιακά.Από την άλλη πάρα πολλά άτομα της μόδας δεν είναι ευτυχώς ανορεκτικά και ,ίσως ακούσια, προωθούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής,διατροφής & άθλησης.Όπως σωστά έγραψαν και άλλα άτομα ούτε το ένα άκρο αλλά ούτε το άλλο.-
Είδες τις αιματολογικες της? Το test κοπωσεως? Ή μήπως το triplex για την καρδιά της? Ποιος σου είπε ότι δεν είναι υγειής και ότι δεν είναι αρεστή, πρώτα στην ίδια και μετά στους άλλους? Το αν σου αρέσει ή όχι εσένα, είναι δικο σου θέμα, μιας και το γούστο είναι καθαρά υποκειμενικη υποθεση. Όπως έγραψα σε σχόλιο μου, υπάρχουν και άτομα -ακόμα και παιδιά- με κανονικό βάρος και προβλήματα χοληστερίνης πχ. Υγειή σε κάνουν αυτά που τρώς και όχι τα κιλά που κουβαλάς.
επιθεση ο τυπος- απο τα καλυτερα σεναρια για marketing - εχει βεβαια το ρισκο του - αλλα αν το καλοσκεφτειτε - δε το κανει στην τυχη τωρα οσοι θα φορανε το trend θα θεωρουνται cool- people & popular ( as he said )απλος δινει στο κοινο μια ψευδαισθηση ...αν το καλοσκεφτειτε ...ακουγεται εξυπνο ..( ξεροντας οτι θα τον κραξουν )- marketing
Το σημαντικοτερο για μενα ειναι τα νουμερα. Ανηκω στην κατηγορια 10 κιλα + και μου ηταν πολυ δυσκολο, και απελπιστικο πολλες φορες, στην εφηβεια μου να βρω ρουχα που να μου κανουν και κατα κυριο λογο να με κολακευουν. Ζω σε μια μικρη πολη και οι επιλογες ειναι περιορισμενες, ιδιως αν δεν εχεις και πολλα λεφτα. Ευτυχως εχει αλλαξει η μοδα λιγο και μπορεις να βρεις πιο ευκολα μπλουζα και παντελονι που να μην ειναι η κοιλια σου και ο κωλος σου σε κοινη θεα! Προφανως ειναι δικαιωμα του καθε μπραντ τι νουμερα θα βγαλει αλλα αυτο δεν παυει να ειναι ρατσιστικο.
Η εικόνα του τέλειου και του αψεγάδιαστου, εκτός ελαχίστων ίσως περιπτώσεων, δεν υφίσταται. Επομένως, καλό είναι να μη "τσιμπάμε" από τα πρότυπα που προσπαθούν να μας επιβάλλουν. Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, υπάρχει και το θέμα της υγείας. Αναφέρομαι στις extreme καταστάσεις (ανορεξικοί ή νοσηρά υπέρβαροι).
τι να πω... απο τη μια θαυμαζω την αυτοπεποιθηση της να φορα σορτσακι και να μην τη νοιαζει και απο την αλλη και εγω ως παχουλοκομψη το θεωρω αντιαισθητικο. θα μπορουσε να βαλει κατι που να την κολακευε. επισης αυτο το ψωνιστικο υφος σκυλιου που πολλες στα κυβικα της εχουν ποσο μα ποσο αντιαισθητικο ειναι! και δεν καταλαβαινω το κολλημα της με τη συγκεκριμενη εταιρεια. οι περισσοτερες πανε μεχρι ενα συγκεκριμενο νουμερο και δυστυχως πλεον το large ειναι τουλαχιστον ενα νουμερο κατω. το κακο σε αυτο ειναι οτι εχεις που εχεις παραπανω κιλα σε ανεβαζει και μεγεθος και σε σκοτωνει. εγω προσωπικα εχω να βαλω τζιν 4 χρονια διοτι λογω ορμονικων εχω θεμα με την κοιλια μου και κανενα δεν με καλυπτει. τι να κανω δηλαδη να αρχισω να στελνω γραμματα διαμαρτυριας? και ενημερωτικα οπως κι εγω πολλα ατομα παιδευονται με ορμονικα, υποθυρεοειδισμο, διαβητη κλπ πραγμα που κανει την απωλεια κιλων αλλα και την διατηρηση του φυσιολογικου βαρους φορες πιο δυσκολη. βεβαια τον φιλο μου τον γνωρισα στα 20κιλα + και αιτια ηταν τα μπρατσακια μου!!!
Η A&F ως εταιρια οπως και καθε εταιρια εχει καθε δικαιωμα να απευθυνεται σε οποιον κοσμο θελει. Δεν ειναι υποχρεωση της να φτιαχνει ρουχα για ολα τα μεγεθη ή για ολο τον κοσμο. Η καθε εταιρια ενδυματως στην προκειμενη, κανει targeting το κοινο της. Απο την αλλη, η κοπελα, σαφως και δεν μπορει να χαρακτηρισθει υγειες προτυπο.
ναι συμφωνω σε αυτο,αλλα δεν εχει το δικαιωμα ο CEO να βγαινει και να λεει οτι οι υπερβαροι δεν ειναι cool,και ειναι μη-ελκυστικοι και ολα αυτα τα ωραια που ειπε.
Παίδες το θέμα δεν είναι ακριβώς η αισθητική που εκπέμπει το μοντέλο, αυτό φτιάχνεται και δεν είναι μόνο στο χέρι της, αλλά και στου στυλίστα, του φωτογράφου, του make up artist. Το θέμα είναι αν είναι υγιές το πρότυπο που προβάλλεται. Τι συνειρμούς φυτεύει στο μυαλό του άλλου. Εάν η προβολή ανορεξικών μοντέλων γίνει μονοθεματική, τότε η κοινή γνώμη θα τείνει να πιστέψει πως αυτό είναι το υγιές. Υγιές όχι κοινωνικά, ψυχολογικά ή οτιδήποτε. Υγιές από άποψη υγείας. Τόσο απλά. Και τα δύο άκρα δεν ισορροπούν σε ένα υγιές μοντέλο διατροφής καθημερινότητας κλπ. Αλλά δεν μπορούμε να τα αποκλείσουμε. Το σωστό θα ήταν κάθε σωματότυπος να προβαλλόταν με συχνότητα ανάλογη με αυτήν που συναντούμε καθημερινά στην κοινωνία. Αυτό θα πει "καθημερινός" άνθρωπος. Όχι ο μέσος άνθρωπος, αλλά όλο το φάσμα και η στατιστική συχνότητα που αυτό περιλαμβάνει. Ντάξει το τράβηξα, το ξέρω :D
Από την ιστοσελίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας: 65% of the world's population live in countries where overweight and obesity kills more people than underweight. Κι εγώ προσωπικά γνωρίζω, ειδικά εδώ στην Ελλάδα, πολύ περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις. Όπως και άλλοι επεσήμαναν, το σωστό αντίδοτο στην εμμονή της μόδας με τις απισχνασμένες γυναίκες δεν είναι υγειές, ούτε και αποτελεσματικό, αφού η συντριπτική πλειονότητα των θεατών δεν θα βρει ιδιαιτέρως ελκυστικά αυτά τα σώματα. Είναι καλύτερα να διαχωρίζουμε απλώς την άπιαστη, βασανιστική τελειότητα από ένα υγειές, προσιτό πρότυπο σωματότυπου, που συμβάλλει όχι μόνο στη βελτίωση της εμφάνισης αλλά, πρωτίστως, στη σωστή λειτουργία του οργανισμού, την ευεξία και τη μακροημέρευση.
Εγω αυτο που δεν καταλαβα, δηλαδη ενας υπερβαρος δεν μπορει να ειναι cool και ωραιος..? Γιατι τοσος ντορος..? Δεν ειπε "δεν φτιαχνω ρουχα για χοντρους".. Αλλα ο καθενας το εκλαμβανει οπως θελει.. η οποιος εχει τη μυγα...
Δεν είπε ότι δεν φτιάχνει ρούχα για χοντρούς αλλά στα γυναικεία δεν βγάζει ρούχα σε μεγέθη L/XL κλπ λέγοντας ότι αυτά είναι αντρικά νούμερα... Εν ολίγοις, αν είσαι γυναίκα δεν δικαιούσαι να φοράς τέτοιο νούμερο, όχι τουλάχιστον αν θες να ανήκεις στους cool και ωραίους...