Οι λεπτεπίλεπτες κινήσεις και οι αθλητικές ικανότητες πέντε περιστρεφόμενων αθλητών του τραμπολίνου αποτυπώνονται στο νέο μικρού μήκους φιλμ του φωτογράφου Steve Harries. Εμπνευσμένο από τον Γερμανό φωτογράφο Andreas Gursky, το έργο Mirrored Cubes του Αμερικανού μινιμαλιστή Robert Morris και την τυπογραφία και τα γραφικά του Βρετανικού vorticist περιοδικού BLAST, ο Harries κατασκεύασε ένα αιωρούμενο σετ για να συλλάβει τις πολύπλευρες αντανακλάσεις των κινούμενων αθλητών. Εκτελώντας τις ασκήσεις σε ύψος 7,5 μέτρων από τη γη – και κινηματογραφημένα από μία κρεμαστή κάμερα κάτω από την κατασκευή από τα φώτα και τους καθρέφτες – τα σώματα των επαγγελματιών γυμναστών Nathan Bailey, Kat Driscoll, Bryony Page, Emma Smith και Steven Williams, κατακερματίστηκαν σε ψήγματα φόρμας και κίνησης από έξι καθρέφτες. «Ήταν πάντα πραγματικά σημαντικό αυτοί οι καθρέφτες να βρίσκονται σε ένα σημείο διφορούμενο, αλλά επίσης να μπορούσες να δεις ότι ήταν σε ένα χώρο» εξηγεί ο Harries. «Ήταν ένα σετ αιωρούμενο. Μπορούσαμε να ελέγχουμε τον τρόπο με τον οποίο οι καθρέφτες ήταν τοποθετημένοι ώστε να αποσπάσουμε την κίνηση καθώς οι αθλητές περνούσαν μέσα από αυτούς»
Στατιστικά από τα γυρίσματα
Αριθμός αθλητών: Πέντε.
Ύψος του πύργου της κάμερας: 5 μέτρα.
Ύψος των κατόπτρων: 6 μέτρα.
Ύψος του στούντιο: 10 μέτρα.
Απόσταση ανάμεσα σε καθρέφτες και κάμερα: 12 μέτρα
Απόσταση ανάμεσα σε αθλητές και καθρέφτες: 4,5 μέτρα.
Σχεδιαστές που χρησιμοποιήθηκαν: Adidas, Calvin Klein Collection, Raf Simons, Sunspel, Wolford, Υ3.
Ρούχα που φτιάχτηκαν για το γύρισμα: Έξι κολάν γυμναστικής, έξι παπούτσια γυμναστικής και δώδεκα αθλητικές φανέλες που σχεδιάστηκαν από τον στυλίστα John McCarty με μοτίβα από την Fiona Ransom.
Προϊόντα για τα μαλλιά που χρησιμοποιήθηκαν: Πέντε ελαστικές ταινίες, 25 φουρκέτες, Bumble και Bumble κερί .
Φωτογραφική μηχανή που χρησιμοποιήθηκε: ARRI Alexa .
Φιλμ: Kodak PORTRA .
Μέσος αριθμός αναπηδήσεων στο τραμπολίνο ανά αθλητή: Δεκαπέντε.