ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Τόσο hype για το τίποτα. (Η Lady Gaga δεν ξέρει να χάνει)

Τόσο hype για το τίποτα. (Η Lady Gaga δεν ξέρει να χάνει) Facebook Twitter
80

 

Τόσο hype για το τίποτα. (Η Lady Gaga δεν ξέρει να χάνει) Facebook Twitter

 

Όταν πριν από 3 μήνες η Gaga κυκλοφόρησε το πρώτο τραγούδι απ' τον πολυαναμενόμενο τότε δίσκο της, το Applause, έβγαλε και ένα βιντεάκι γεμάτο με άσχημα πράγματα που θα μπορούσαν να ειπωθούν εναντίον της ("Η Lady Gaga ξόφλησε", "ο δίσκος της είναι αποτυχία" κλπ.). Λίγες μέρες αργότερα, εμφανίστηκε στα βραβεία του MTV και έβαλε προηχογραφημένες φωνές να την γιουχάρουν. Το κόλπο ήταν γνωστό: Υποβάθμιζε η ίδια τον εαυτό της, για να μην την υποβαθμίσουν οι άλλοι - ακύρωνε εκ των προτέρων τις αντιδράσεις σε περίπτωση αποτυχίας.

 

Ενώ όμως έδειχνε ότι και καλά αδιαφορούσε για την εμπορική επιτυχία έκανε τα πάντα για να την πετύχει με το ARTPOP. Για πάνω από ένα χρόνο δημιούργησε το μεγαλύτερο hype που έχει υπάρξει ποτέ για δίσκο. Επίσης, φρόντισε τους τελευταίους μήνες να κάνει σχεδόν κάθε μέρα κάτι εντυπωσιακό ή παράξενο ή αηδιαστικό που θα την κρατούσε στην επικαιρότητα, και προσπάθησε με κάθε απεγνωσμένο τρόπο να κλέψει/εξαπατήσει τα charts κάνοντας κόλπα με τα streams της στο youtube, πράγμα που είχε προκαλέσει την αντίδραση των υπευθύνων των τσαρτς. 

 

Τόσο hype για το τίποτα. (Η Lady Gaga δεν ξέρει να χάνει) Facebook Twitter

 

Όταν όμως το πρώτο σίνγκλ δεν έγινε το σουξέ που αναμενόταν, η ίδια στο twitter της δήλωσε πως δεν την ενδιαφέρουν τα νούμερο ένα (όταν δεν τα έχει, προφανώς) αλλά η ίδια η μουσική. Φαινόταν ήδη απελπισμένη: έκανε τα πάντα -ακόμα και ξεδιάντροπους διαγωνισμούς στους οποίους οι φανς της έπρεπε να αγοράσουν ο καθένας εκατοντάδες αντίτυπα του Applause-, κι όταν αποτύγχανε δήλωνε ότι τάχα αδιαφορεί για τα τσαρτς.

 

Ολόγυμνη με την Μαρίνα Αμπράμοβιτς, οικειοποίηση του Andy Warhol, δηλώσεις μεγαλομανίας περί σύζευξης της τέχνης με την ποπ μουσική (λες και δεν το είχε κάνει κανείς πριν απ' αυτήν, πχ. ακόμη και ο ίδιος ο Warhol), εμφάνιση στο itunes festival με τα μισά τραγούδια του δίσκου, διαφημίσεις παντού, εμφανίσεις σε βραβεία, τρελά ντυσίματα, πάρτι σε ζωντανή μετάδοση, φήμες που διοχέτευσε η ίδια για συναυλία στο διάστημα - ώστε να τις επιβεβαιώσει την κατάλληλη ώρα και να κερδίσει κι άλλη δημοσιότητα.

 

Και φυσικά η χρήση του ίντερνετ ως εργαλείο αυτοπροβολής. Με αφορμή την κυκλοφορία του άλμπουμ θυμήθηκε να τσακωθεί με τους πρώην φίλους της, να μιλήσει για τα ναρκωτικά της, για το βάρος της, για τον φημολογούμενο ερμαφροδιτισμό της, για τη σχέση της με τη Μαντόνα (που, με παρόμοια, αλλά πολύ λιγότερα κολπάκια πέρσι πούλησε ΠΟΛΥ περισσότερο με τον δίσκο της MDNA - και φέτος είναι ΝΟ1 στη λίστα τραγουδιστριών με τα περισσότερα έσοδα, μπροστά από την Gaga και την μάλλον αποτυχημένη περιοδεία της, διανύοντας το 30ο έτος στην κορυφή).

 

Κάτι όμως πήγε στραβά. Και παρά το πρωτοφανές promotion -λέγεται ότι η δισκογραφική της εταιρία Interscope ξόδεψε 25 εκατ. δολάρια για τη διαφήμιση, και τον χρηματισμό ραδιοφώνων για να παίζουν τα τραγούδια της, αλλά και του Billboard για να κάνει παρατυπίες στα τσαρτς του προωθώντας την Gaga - ο δίσκος αγοράστηκε σχεδόν μόνο από τους σκληροπυρηνικούς της φανς, και όχι καν από όλους. Σα να είχε τον ανθρωποδιώκτη.

 

 

 

 

Η πιο πολυσυζητημένη κυκλοφορία της χρονιάς πούλησε ελάχιστα στις ΗΠΑ την πρώτη εβδομάδα (σε σχέση με την ιδιότητά της ως MegaStar, με τον προηγούμενο δίσκο της, αλλά και το προηγούμενο Νο1), πηγαίνοντας Νο1 χάρη στα Little Monsters με πωλήσεις πολύ χαμηλότερες απ' την περσινή Madonna, και χαμηλότερες από την φετινή Katy Perry ή τη Miley Cyrus - το ίδιο και στην Αγγλία, όπου πιθανότατα θα βγει τελείως απ' το Τοπ-10 την δεύτερη εβδομάδα. [Στις ΗΠΑ, όπως μόλις ανακοινώθηκε, τη δεύτερη εβδομάδα αναμένεται να έχει πτώση σχεδόν 80%, πουλώντας μόνο 50.000 αντίτυπα. Στην Αγγλία δε, η πτώση της δεύτερης εβδομάδας θα είναι τουλάχιστον 84%.] Τόσο hype για το τίποτα.

 

Καταλαβαίνω ότι αυτό που οι φανς της αποκαλούν GP (General Public), ο απλός κόσμος δηλαδή, την έχει βαρεθεί και σιχαθεί, και δεν θέλει πια να ακούσει γι' αυτήν - ή μάλλον θέλει να ακούει γι' αυτήν, απλώς δεν θέλει να ακούει τα τραγούδια της. Όλοι οι καλλιτέχνες περνούν απ' αυτήν τη φάση. Κι η Μαντόνα στραβοπάτησε αρκετά αργά στην καριέρα της με το Erotica το 1992 ή το American Life το 2002 και ανέκαμψε. Μόνο που στη σημερινή εποχή που φούσκες σαν την Gaga φτιάχνονται μέσα σε δευτερόλεπτα χάρη στη δύναμη του ίντερνετ, η πτώση και η αποτυχία έρχονται πολύ πιο γρήγορα - και με περισσότερο πάταγο. 

 

 

 

 

 

Και όμως μου κάνει εντύπωση. Το ARTPOP ακούγεται πολύ πιο ευχάριστα απ' τον προηγούμενο δίσκο της (Born this Way) που έκανε επιτυχία λόγω κεκτημένης ταχύτητας και μάρκετινγκ. Κι ενώ ο προηγούμενος ήταν πειραματικός και κακόφωνος και δύσκολος και λίγοι πέρα από τους φανς άντεξαν να τον ακούσουν ολόκληρο πάνω από μία φορά, ο τωρινός είναι χίλιες φορές πιο εμπορικός και εύκολος στο αυτί - αν και οι δηλώσεις της Gaga πως έφτιαξε ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ όταν έφτιαξε απλώς ένα συνηθισμένο ποπ άλμπουμ είναι γελοίες. 

 

Κάθε τραγούδι είναι φτιαγμένο αριστοτεχνικά για να γίνει σουξέ, ανακυκλώνοντας παλιότερες μελωδίες της Gaga (και της Μαντόνα κλασικά, αν και λιγότερο αυτή τη φορά).

 

Τόσο hype για το τίποτα. (Η Lady Gaga δεν ξέρει να χάνει) Facebook Twitter

 

 

Όπως οι απεγνωσμένοι για εμπορικότητα δίσκοι της Βίσση -που έχουν κάτι για όλους, λίγη τέκνο, λίγο ζεϊμπέκικο, λίγο λαϊκοπόπ, καμιά οπερετική μπαλάντα-, έτσι και εδώ έχουμε ποικιλία στοχευμένη στους πάντες, καναδυο μαύροι στα r'n'b κομμάτια, επικές μπαλάντες για τους μεγαλύτερους σε ηλικία, και πάει λέγοντας. 

 

Η ποπ είναι πραγματικά καλή σε αυτό το άλμπουμ. Η τέχνη, όχι και τόσο. Για ένα πρότζεκτ που υποτίθεται ότι θα ένωνε τη μουσική με τα εικαστικά, -και πέρα απ' τις σελεμπριτοφιλίες και αλληλοδιαφημίσεις με τον Κουνς ή την Αμπράμοβιτς-, σε καμία περίπτωση δεν καταλαβαίνεις ακούγοντας τον δίσκο ότι υπάρχει οποιοδήποτε κόνσεπτ πίσω απ' τα τραγούδια. Είναι όλα χιτάκια, απ' αυτά που ακούγονται αυτήν την εποχή απ' τον κάθε τυχαίο τραγουδιστή, τα οποία θα ήταν ικανά να κάνουν Νο1 επιτυχίες σ' όλο τον κόσμο - αν η ίδια η καλλιτέχνιδα δεν είχε ανεβάσει μόνη της τον πήχη τόσο ψηλά, αποτυγχάνοντας τελικά να τον πλησιάσει καν.

 

Διαβάζοντας τις μέτριες κριτικές και βλέποντας τις απογοητευτικές πωλήσεις - για τις οποίες υπεύθυνη είναι η αντιπαθής προσωπικότητα της Gaga και η μεγαλομανία της - η τραγουδίστρια μοιάζει να έχει φρικάρει. Η κατάρρευσή της είναι δημόσια, και απογοητευτική. Το ότι κάποιοι θα έγραφαν ότι η φούσκα θα έσκαγε ή θα μιλούσαν για ARTFLOP το ήξερε από πριν κι η ίδια - και είχε προσπαθήσει να το ακυρώσει με τους τρόπους που έγραψα στην αρχή. 

 

Τόσο hype για το τίποτα. (Η Lady Gaga δεν ξέρει να χάνει) Facebook Twitter

 

Τώρα όμως που τα δημοσιεύματα για το ARTFLOP είναι γεγονός, και παρ' ό,τι η ποπ του άλμπουμ είναι μια χαρά, η ίδια άρχισε να κλαίγεται στο τουίτερ της για τους haters, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να επιτεθεί στο Billboard - που είναι το μόνο μέσο που την υποστήριξε, σε βαθμό κακουργήματος (και πιθανότατα χρηματίστηκε για να την προωθήσει - μέχρι κι ένα τραγούδι της που δεν ακούστηκε στο ραδιόφωνο ούτε πούλησε αντίτυπα έβαλε στο Νο8 του την περασμένη εβδομάδα, παράτυπα εντελώς). 

 

Μετά την επίθεσή της στο Billboard, οι φανς της άρχισαν να κλαίνε τη μοίρα τους. "Αφαιρέστε της τη δυνατότητα να κάνει τουίτς" έγραψε κάποιος στο GagaDaily, ενώ άλλος πρότεινε: "Να πάει κατευθείαν για αποτοξίνωση. Ρεζιλεύεται όταν επιτίθεται στους μοναδικούς της υποστηρικτές, έχει τυφλωθεί απ' την αποτυχία και κάνει ό,τι να 'ναι." (Τώρα που κοίταξα το τουίτερ της είδα ότι έσβησε την επίθεσή της προς το Billboard, ποιος ξέρει με ποιου τη συμβουλή - ευτυχώς, έστω κι αργά.) 

 

 

 

Το ζουμί της υπόθεσης: Το ARTPOP έχει καλή ποπ και κακή art.

 

 

Πόσο μου λείπει πάντως ο Andy Warhol με την ψύχραιμη εμπορικότητά του και τον ακομπλεξάριστο αυτοσαρκασμό του.

 

Και πόσο μου τη δίνουν όσοι προσπαθούν να τον εκμεταλλευτούν χωρίς να τον έχουν καν καταλάβει.  

 

 

 

 

 

 

 

80

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
Κύριε Μικροπράγματα για τσιμπήστε ενα καλογραμμένο και ψύχραιμο άρθρο πάνώ στο θέμα http://pitchfork.com/thepitch/142-did-lady-gagas-artpop-flop/Είστε φαν, δηλαδή φανατικός, which is sad γιατί η αντικειμενικότητα πάει περίπατο και η χαιρεκακία δίνει και παίρνει.
Άλλο ένα στοιχείο ότι η Gaga δεν περιορίζεται μόνο στις ΗΠΑ. Σε παγκόσμιο επίπεδο η 2η εβδομάδα ήταν κοντά σε πωλήσεις με τη 1η:https://d2g892zuoe3k49.cloudfront.net/4feef7e7fc52a9223f002c92/87103401_700.jpgΗ πτώση είναι εμφανής από το προηγούμενο album, δε διαφωνώ, αλλά και η λέξη αποτυχία είναι υπερβολή.
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο όμως! Η πρώτη εβδομάδα του ARTPOP ήταν 58.000 (και όλα τα αντίτυπα προέρχονταν μόνο από την Ιαπωνία) και όταν κυκλοφόρησε στον υπόλοιπο κόσμο ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ πούλησε άλλα 550.000 περίπου αντίτυπα. Συνολικά οι πωλήσεις της είναι 611.000! Η φώτο που χρησιμοποιείς για να μας πείσεις είναι μη έγκυρη!
Το νούμερο που αναφέρεις δεν υπάρχει καν για πρώτη εβδομάδα.Εδώ μπορείς να βλέπεις τις πραγματικές πωλήσεις της.http://www.mediatraffic.de/albums.htm'Οταν λέμε αποτυχία εννοούμε πως πουλάς 75% κάτω από την προηγούμενη σου δουλειά.
ακολουθεί άσχετο σχόλιο: 'Αρη σε παραδέχομαι που δημοσιεύεις όλα τα αρνητικά σχόλια και μάλιστα απαντάς με σεβασμό και ψυχραιμία. Ας παραδειγματιστούν άλλοι συντάκτες της Lifo.
Ταλαντούχα τραγουδίστρια με πολύ ενδιαφέρουσα φωνή ..Αλλά α'ι'διαστικές εμφανίσεις και καθόλου συμπαθής στο κοινό, πλην των θαυμαστών της, οι οποίοι σε κάθε αρνητική κριτική απαντούν με τη λέξη hate και haters...Οχι δεν είναι hate και παρόλο που θεωρώ πως έχει απίστευτες φωνητικές ικανότητες και ταλέντο, η όλη της παρουσία με α'ι'διάζει, κάνει το οτιδήποτε να προβάλει τον εαυτό της άσχημο για marketing- ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι - και κάνει πράγματα που οι περισσότεροι τα έχουμε ξαναδει - deja vu- μέσα από τη Madonna. O έξυπνος καλλιτέχνης πρέπει να κλέβει έξυπνα και όχι να κάνει αντιγραφή copy paste. Με τέτοια φωνή που έχει , δεν είχε ανάγκη να υιοθετήσει τα όσα έκανε η Madonna μέσα σε δεκαετίες, να προσπαθήσει να κάνει η Gaga μέσα σε 3 χρόνια..Αδίκησε τον εαυτό της και δεν αρέσει στον κόσμο, εκτός από τους diehard φαν της.
Συμφωνώ σχεδόν με όλα όσα διαβάζω στο άρθρο!Θα σταθώ σε ορισμένα σημεία:Αρχικά για το promotion του ARTPOP. Θεωρώ σπουδαίο promo το γεγονός ότι ξέραμε τον τίτλο του project (το είχε βγάλει η ίδια ντελάλι) τουλάχιστον ένα χρόνο πριν. Ξέραμε ότι έρχεται, ξέραμε το θέμα του, ξέραμε πάρα πολλές λεπτομέρειες σχετικά με αυτό. Το hype που δημιούργησε ήταν τεράστιο και θύμιζε αυτό του "Born This Way" (το οποίο θεωρώ ένα πολύ καλό album). Εισπρακτικά περίμενα πολύ περισσότερα από την Gaga.Για το "Applause" τώρα. Απίστευτη έκπληξη η πορεία του στα charts. Ήταν γνωστό ότι η Gaga δεν πουλάει πλέον singles με τον ίδιο ρυθμό που πουλούσε πριν 3-4 χρόνια. Επίσης είναι γνωστό ότι η Katy Perry είναι ασταμάτητη με τα τραγούδια της (οι πέντε πρωτιές του TD και το "Part Of Me" με επιβεβαιώνουν). Τέλος, όλοι όσοι ασχολούνται με την Pop μουσική και τα charts σίγουρα είχαν ακούσει για την παγκόσμια κυριαρχία της Lady Gaga και την τοπική (US only) της Katy Perry. Η έκπληξη μου ήταν τεράστια όταν το "Roar" όχι μόνο κατάφερε με λιγότερο promo να πουλήσει το διπλάσιο από το "Applause" στις ΗΠΑ αλλά και να γίνει το μεγαλύτερο χιτάκι από female artist παγκοσμίως για το 2013. Περίμενα πως είτε είναι καλό είτε όχι, το "Applause" τουλάχιστον την πρώτη του εβδομάδα θα κάνει θαύματα (βλέπε Born This Way - το τραγούδι). Παρότι δεν μπορώ να πω ότι πάτωσε, το "Applause" δεν ήταν σίγουρα επιτυχία. Είναι κάτι που μέχρι του χρόνου θα το έχουμε ξεχάσει.Για τις πωλήσεις του "ARTPOP". Άλλη μεγάλη έκπληξη. Θυμάμαι πριν μήνες το HDD και το Billboard να κάνουν τις προβλέψεις τους για τις πωλήσεις πρώτης εβδομάδας για ARTPOP, Bangerz, PRISM, The 20/20 Experience κλπ. Οι προβλέψεις ξεπερνούσαν τα 450k αντίτυπα (ασύγκριτο με το BTW, αλλά πολύ καλό νούμερο). Επίσης θυμάμαι τους φανς της να κράζουν κυρίως Miley και Perry και να τις αποκαλούν singles artists. Το κάρμα βέβαια είναι περίεργο πράγμα. Εγώ το φταίξιμο στην απογοήτευση των 250χ αντιτύπων την ρίχνω στο υπερβολικό και κακό προμόσιον, στα συνεχή meltdowns της, στο ότι ο κόσμος κατάλαβε επιτέλους ότι η Lady Gaga υποκρίνεται (π.χ. ότι δημιουργεί καθαρή τέχνη, ότι δεν την ενδιαφέρουν τα charts κλπ.) και τέλος στο ότι το album ΔΕΝ είναι καλό. Ακούγεται, έχει 2-3 πιθανά χιτς, αλλά ως εκεί. Πλέον είναι βαρετή. Πλέον και οι υπόλοιπες pop star ντύνονται περίεργα, και οι υπόλοιπες pop star βγάζουν εξαιρετικά τραγούδια. Δεν λείπει σε κανέναν η Lady Gaga.Αναφορικά με τα σχόλια των διάφορων φαν σχετικά με τα 550χ αντίτυπα που πούλησε αυτήν την εβδομάδα. Δεν εντυπωσιάζομαι. Την περασμένη εβδομάδα ο Eminem πούλησε τα διπλάσια. H local Katy Perry πούλησε ΜΟΝΟ 100χ λιγότερα. Και ας μην προτρέχουμε γιατί η δεύτερη εβδομάδα θα είναι πολύ δύσκολη. Μόλις πριν λίγο δημοσιεύθηκε η Βρετανική λίστα και το ARTPOP έπεσε από το #1 στο #9. Στις ΗΠΑ θα πουλήσει 50k μόνο. Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο πέφτει επίσης με ταχύτατο ρυθμό. Πραγματικά η δεύτερη εβδομάδα του ARTPOP θα είναι ακόμα χειρότερο σοκ από την πρώτη. Και θεωρώ δεδομένο ότι συγκριτικά η δεύτερη εβδομάδα του PRISM θα είναι σαφώς μεγαλύτερη.Τώρα για το "Dope". Γενικά είμαι κατά της μέτρησης του συστήματος των Streams από Youtube, Spotify κλπ. κλπ. Τραγούδια που δεν πουλάνε για περισσότερο από μια εβδομάδα (π.χ. χιτάκια από 1D, Justin Bieber κλπ.) κερδίζουν μια εξαιρετικά καλή θέση την πρώτη εβδομάδα και την αμέσως επόμενη εξαφανίζονται από την λίστα. To "Dope" ήταν τυχερό για μένα. Το Billboard δεν ευθύνεται. Απλά πήρε 12εκ. views λόγω των βραβείων. Κάπου στα σχόλια διάβασα κάτι για την πρωτιά στα iTunes και τις πωλήσεις του. To Dope πούλησε 35k περίπου. Βρέθηκε στο #1 των iTunes εξαιτίας του νέου κανονισμού για τα τραγούδια από τα albums που έχουν βγει για pre-order. Μόλις φτάσουν την κορυφή τα τραγούδια αυτά κάνουν ελεύθερη πτώση και 3 μέρες μετά δεν βρίσκονται ούτε στο Top 20. Θεωρώ αδικία ότι το "Dope" με 35 χιλιάδες αντίτυπα έφτασε το #8 επειδή υπάρχει το YT και ένα τραγούδι σαν το "Dark Horse" (promo single από το PRISM της Katy Perry) με 180χ αντίτυπα (περισσότερα και από την πρώτη εβδομάδα του "Do What U Want") να φτάνει ως την 17η ενώ εδώ και 2 μήνες μετά την κυκλοφορία του αυτό το πρόμο single να βρίσκεται ακόμα στο Top20 των αμερικάνικων iTunes. Ο χρηματισμός του Billboard, μπορεί να ακούγεται ρομαντικό, αλλά μου φαίνεται παράλογος και αδύνατος να γίνει. Ο χρηματισμός των ραδιοφώνων υπάρχει όντως, αλλά πλέον όλοι οι μεγάλοι pop τραγουδιστές το κάνουν.Για μένα η Lady Gaga πλέον δεν είναι καν μια δύναμη της pop. Katy Perry, Miley Cyrus και Rihanna κερδίζουν αργά πολύ περισσότερη δύναμη από την Lady Gaga και πιστεύω πως δεν θα έχουν μια βαριά πτώση όταν έρθει η ώρα. Η Lady Gaga το μόνο που καταφέρνει είναι να καταστρέφει την εικόνα της πιο πολύ με το να αυτοαποκαλείται σύγχρονο pop είδωλο, σύγχρονος Andy Warhol κλπ. Είναι τέχνη αυτό που κάνει, οτιδήποτε έχει ικανότητα και φαντασία είναι τέχνη, αλλά δεν είναι η τέχνη που η ίδια διαφημίζει. Δεν είναι η τέχνη που θα αλλάξει τον κόσμο και δεν είναι η τέχνη που θα σε βάλει σε μια κατάσταση, που θα σε κάνει να σκεφτείς, που θα σου γεννήσει συναισθήματα. Αυτά τα λίγα!
Ωραίο άρθρο. Έχω ακούσει όλους τους δίσκους της Gaga , αυτός πιστεύω είναι ο καλύτερος από άποψη μουσικής. Η Gaga σαν προσωπικότητα έχει κουράσει, αν τον έβγαζε άλλος καλλιτέχνης αυτό το δίσκο θα τον υποστηρίζαμε καλύτερα..
Μπράβο Άρη!Και κάτι ακόμα στις τόοοσο άστοχες συγκρίσεις μεταξύ Madonna και gaga:H Madonna κυκλοφόρησε ως τρίτο album το True Blue του 1986. Με τα Νο.1 Live to Tell, Papa Don't Preach, True Blue, Open Your Heart, La Isla Bonita. Ένα album που κατάφερε να '...spent 34 consecutive weeks at the top of the European Top 100 Albums chart, longer than any other album in history. It became the world's top-selling album of 1986, as well the biggest selling album of the 1980s by a woman and remains one of the best-selling albums of all time with sales of more than 25 million copies worldwide. All five singles released from the album reached the top five on the Billboard Hot 100, with "Live to Tell", "Papa Don't Preach", and "Open Your Heart" peaking at number one.' (wikipedia).Κοινώς, το να συγκρίνεις τη Madonna με την gaga είναι περίπου σαν να συγκρίνεις τους Beatles με τους Baha Men. και για να τοποθετήσουμε τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση
Σωστά τα λέτε. Απλά εκείνες τις εποχές η δισκογραφία άνθιζε. Δεν υπήρχε το internet. Τώρα όλοι κατεβάζουν παράνομα μουσική από το διαδίκτυο. Δεν τίθεται αριθμητική σύγκριση.Το internet πιστεύω κάνει κακό στα τραγούδια στις μέρες μας επειδή ο καθένας τα ακούει οπουδήποτε και οποτεδήποτε, οπότε τα βαριέται και πιο γρήγορα,γι'αυτό λέμε ότι τα παλαιότερα τραγούδια είναι και πιο διαχρονικά. Επίσης η Μαντόνα είναι 30+ χρόνια στο μουσικό στερέωμα, η Gaga μόλις 5 και για τα 5 έχει καταφέρει τόσα, όσα καμία άλλη σε 5 μόλις χρόνια. Όταν και άμα φτάσει η Gaga τα 30+ θα μπορεί να τη συγκρίνει κανείς με την Madonna. :)
Ανθιζε η δισκογραφια αλλα η τοτε "πειρατεια" γινοταν με κασετες ;) Επισης, δεν εχει καταφερει και τοσα σε 5 χρονια οσο καμμια αλλη... ελεος πια ...ας μην γενικευουμε ετσι αοριστα...
Το ARTPOP είναι το #1 album σε πωλήσεις πρώτης βδομάδας από γυναίκα καλλιτέχνη το 2013 παγκοσμίως, με 611 χιλιάδες πωλήσεις! (#2 PRISM της Katy Perry με 453 χιλιάδες, #3 Bangerz της Miley Cyrus με 399 χιλιάδες)
Το άρθρο είναι γραμμένο με τόση βιτριολική bitchiness (αν υπαρχει καν ο όρος) που δε νομίζω να κάνει καν προσπάθεια να κρύψει ότι απλά πρόκειται για χαιρεκακία ενός groupie της Mαντονα απέναντι στην αποτυχια ή,τελοσπάντων, στη μικρότερη επιτυχία μίας επιγόνου της η οποία, αν δεν κάνω λάθος, εχει δηλωσει κιολας ότι η Μαντονα είναι από τις κύριες επιρροές της. Προσωπικά, αυτή τη Γκάγκα δεν μπορω να τη βλέπω αν και κανα δυο τραγουδια της ακουγονται. Κύριε Δημοκίδη, έχετε γράψει πολυ ωραία πράγματα, δε συμφωνω πάντα μ´αυτά που λέτε αλλά έχετε μια άποψη τουλάχιστον. Θεωρούσατε απαράιτητο να γράψετε ένα αρθρο που μοιάζει με hate mail μέλους φαν κλαμπ; Δεν αδικείτε λιγο τον εαυτό σας; Όχι τιποτ´άλλο, αλλά διαβάζοντας ενα σχολιο απο πανω που αναφεροταν στο ποστ με τα κινητα των αγαπημενων μας νεκρων, πήγα και το διάβασα και φυγανε τα δάκρυα βροχή...
(Το άρθρο γράφτηκε με τεράστια αυτοσυγκράτηση και αντικειμενικότητα, με στοιχεία απ' το Guardian και το Billboard. Όπως προείπα, στα φόρουμ της Gaga οι φανατικοί της θαυμαστές γράφουν ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ χειρότερα πράγματα, απ' την ανάλυση που έκανα :))
Ρε παιδια, εγω εχω εντυπωσιαστει απο ολες αυτες τις λεπτομερεις πληροφοριες που ξερετε περι πωλησεων, βδομαδων, φλοπ, φλουπ κλπ.Την γκαγκα/μάνια την ψιλοσιχαινομαι να σας πω την αληθεια αλλα παραδεχομαι οτι παντα κρυφοκοιταζω τις ενδυματολογικες επιλογες της...Αρη μου, παντα συμφωνω με τις αποψεις σου (λες και εισαι μεσ΄το μυαλο μου) αλλα ως αντικειμενικος παρατηρητης, εχω να σου πω οτι σε αυτο το αρθρο φανηκε οτι την ψιλοαντιπαθεις (και σε αυτο συμφωνουμε!). Σημειωση: δεν εχω ακουσει κανενα απο τα νεα της τραγουδια. Μηπως και αυτο ειναι φλοπ?
Θες τεχνη και οχι φθηνη κενη ποπ? marina and the diamonds, φιλος, ελληνιδα και καλλιτεχνιδα πραγματικη οχι φανφαρες και δηθενιες. Αντε καντε κανενα αρθρο και για καμια ταλαντουχα, μπουχτισαμε με τις αδιαφορες που δεν προσφερουν τιποτα απολυτως περα απο χιτακια τα οποια δεν τα θυμαται κανεις μεσα σε ενα χρονο.
οσον αφορα στην ποπ μουσικη ειμαι λιγακι ασχετη, αλλα μου κανει εντυπωση που καθεστε στα σχολια και αναλυετε το θεμα λες και μιλατε για κλασσικη μουσικη .Μια εμπορικη τσιχλοφουσκα ειναι ,σιγα τα ωα :Ρ
Τι πας να συγκρινεις εισαι με τα καλα σου; δε νομιζω να θεωρουνταν ποτε τα εργα του Μπαχ τσιχλιφουσκες που σε 100 χρονια δεν θα τις ξερει κανεις.Βεβαια για να καταλαβει καποιος την πολυπλοκοτητα και την αξια της μουσικης πρεπει να εχει περασει καιρο πανω απο ενα μουσικο οργανο η εστω να ειναι συνηθισμενος σε τετοια ακουσματα , οποτε ειναι λογικο να υπαρχουν ανθρωποι που καθονται και αναλυουν τη γκαγκα.
οκ ο,τι πεις , ασχολησου τωρα με τη γκαγκα , αυτη ειναι η αισθητικη μας , αυτο και το επιπεδο μας αλλωστε , κακως σχολιασα απο την αρχη στη φωλια των χιπστεροβλαχων.
Ωραιο επιπεδο! Μπραβο! Ετσι σου εμαθε η κλασικη μουσικη; Να μπαινεις σε κουβεντες και να αποκαλεις κοσμο χιπστεροβλαχους; Αυτο δειχνει αν μη τι αλλο ρατσιστικη διαθεση. Συγχαρητηρια τοτε! Η μουσικη ειναι φτιαγμενη για να ΕΝΩΝΕΙ τον κοσμο κι οχι για να προκαλει διασπαση. Συγνωμη που θα σου χαλασω την κοσμοθεωρια αλλα αρκετοι συνανθρωποι σου οπως εγω λατρευουν την κλασικη αλλα και την ποπ παραλληλα. Δεν λεει πουθενα οτι απαγορευεται. Open your mind!
Αγαπητέ Άρη η Madonna πούλησε με το Erotica 7 εκατομμύρια κόπιες. Θεωρήθηκε αποτυχία επειδή το Immaculate Collection είχε πουλήσει τουλάχιστον 15 εκατομμύρια κόπιες τότε. Σήμερα έχει διπλασιαστεί και αυτό το νούμερο. Το American Life θεωρήθηκε πολιτικοποιημένο και η ίδια δέχθηκε επίθεση απο τα media που ελέγχονταν απο τους ρεπουμπλικανούς. Η Madonna είναι μία πανέξυπνη σταχτοπούτα. Αλλάζει πάντοτε λίγο πριν τα μεσάνυχτα.
Άρη, τα σημεία στα οποία συμφωνώ μαζί σου(και είναι το 90%), συνοψίζονται σε αυτή σου την φράση:"ο τωρινός είναι χίλιες φορές πιο εμπορικός και εύκολος στο αυτί - αν και οι δηλώσεις της Gaga πως έφτιαξε ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ όταν έφτιαξε απλώς ένα συνηθισμένο ποπ άλμπουμ είναι γελοίες."Παρόλα αυτά,θα πρεπε λίγο να καταλάβουμε την διττότητα ενός pop ειδώλου(εικόνα και μουσική) για να καταλάβουμε που στηρίζει και από που αντλεί θεωρητικά, ως ιδέα, η Gaga το άλμπουμ της, όπως και τον τίτλο του-διττός και αυτός, ΑRT+POP. Το ομώνυμο κομμάτι δε, είναι το μανιφέστο της;.Υπό αυτό το πρίσμα και επιπρόσθετα με βάση την δήλωσή της που συνοψίζει την πρόθεσή της στο όλο εγχείρημα του δίσκου, ότι "θέλω, είναι καιρός, αυτή η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι, να βγει από το κάδρο και να κατέβει περπατώντας στην πραγματικότητα", ας κάτσουμε να αναλογιστούμε το νόημα αυτής της φωτογραφίας από το ArtRave(release party του δίσκου):http://monsterschapel.com/2013/11/11/lady-gaga-hosts-artpop-release-party-in-nyc-artrave/Αν της κομμέρσιαλ ποπ της είχε ποτέ απομείνει ως τώρα ένα περιθώριο για να επανατοποθετηθεί ως δημιουργία και να διεκδικήσει κάτι από το μέλλον, όντας από την μία επαρκώς μουσική, τόσο που να μην στερήθηκε ποτέ το πρόσημο τέχνη και από την άλλη μία οπτική εγχειρηματικότητα σαφέστατα και αυστηρά διαχωρησμένη από τα μουσεία, τις ακαδημίες και τις πρωτοπορίες τους, τότε αυτό βρίσκετε στο δεύτερο κομμάτι της διττής της φύσης. Η Gaga, επιχείρησε δουλεύοντας την εικόνα της με hipster αφαιρετικότητες, καλοτεχνίτικες αναφορές στην ιστορία της τέχνης, την ποπ και Pop παράδοση, δάνεια από την λονδρέζικη πρωτοπορία των 90s αλλά και κυρίως το νεοεισεχθέν στοιχείο της Performance Art μεταφερμένο στις ακανόνιστες και ρευστές πόλεις του ιντερνετ-μέσω φωτογραφήσεων/εμφανίσεων/κλαμιπ και λαιβ-, να μετατέψει την πλαδαρή πλέον παρακείμενη κομμέρσιαλ ποπ, από ινδαλματική και στέρεη, σε ρεαλιστική και φευγαλέα. "Artpop είναι το να αναδιαμορφώνεις συνέχεια την παραγματικότητα συμμετέχοντας δημιουργικά σάυτήν και παίρνοντάς το πίσω, να την ξαναδιαμορφώνεις ρίχνοντας πίσω σε αυτήν αυτό που πήρες από αυτό που έκανες" είπε αν θυμαμαι επακριβως, στο Βερολίνο σε μια εμφάνισή της, δείχνοντας προς την κατεύθυνση του flow έναντι του static, προς ένα παγκόσμιο διαδικτυακό fluxus γίγνεσθαι με κέντρο τον κομμέρσιαλ ποπ δημιουργό(Come to me/.../just do the things that you do/and i;ll undress you. Η Γκάγκα λοιπόν λειτουργεί ως μια καλλωδιωμένη με την ρέουσα πραγματικότητα γεννήτρια/υβρίδιο μιας randomized μαζικής κουλτούρας. Μια αντανάκλαση του καθρεφτίσματος των ποπ αναγκών μας. "(Ι) look at the better you choose/and profit you" Her "Artpop could mean anything" άλλωστε όπως λέει και η ίδια. Η Gaga μας καλεί να την διαμορφώσουμε εμείς, με αφετηρία αυτόν τον δίσκο!Αν μη, τί άλλο θα περιμέναμε; αυτό να γίνει εύληπτο; Είναι θαραλλέα και καλλιτεχνικά-ναι!- πανέξυπνο!Απόδειξη δε, ότι εν αντιθέσει με την madonna, οι δημόσιες εμφανίσεις της συνθέτουν κατά μεγάλο ποσοστό πρωτότυπες δημιουργίες, αντί του η madonna τσούλα/βουδίστρια/καουγκερλ/ντίσκο κουήν/γκέττο μάμα, που υιοθέτησε κατόπιν του επαναστατικού dance έπους Vogue-στο οποίο και αυτή τότε, αν θυμάστε, μας αράδιαζε όλο το φάσιον και commercialized εικονοστάσι της από το παρελθόν του οπτικού αιωνα που αφήσαμε. Συνεπώς και καταλήγωντας, το Artpop είναι μια επαναστατική πράξη(μιας επανάστασης που ενδέχεται να αποτύχει) ως προς το πως(τον τρόπο δηλαδή, αυτό είναι το καλλιτεχικό εγχείρημα, το art στο ποπ) θα στέκει στο μέλλον η commercial pop, παίρνωντας την σκυτάλη ταυτόχρονα από τους φτασμένους Coons και την Abramovic(Pop Art και Performance Art), με όχημα τί άλλο; πάντα την εύληπτη ποπ μουσική> Αυτή δηλαδή που θα την βάζει στις οθόνες μας, στα σπίτια μας, τα ράδιο, τα κλαμπ. Άρα; Σωστή επιλογή και αυτή. "Give it time/Sometimes the simplest move is right/The melody that you choose/can rescue you"Και γιατί τώρα; Γιατί πλέον είμαστε up-to-date με το μήνυμα και την πηγή του, δεν χρειάζεται να κάνουμε zapping, ούτε να πάμε μέχρι το περίπτερο...Αν κάτι με ξενέρωνε θυμάμαι στις εξαγγελίες της ήταν η προσκόλησή της σε πράγματα παρωχημένα κι μπαγιάτικα(Warhol κτλ.) αντί της underground κατάστασης που θα μπορούσε να ψαχουλέψει-μουσικά και οπτικά- από τις μητροπόλεις του κόσμου και κυρίως της Νέας Υόρκης. Κατάλαβα όμως ότι δεν χρειαζόταν. Οι μαίκηνες που ανέφερε ήταν επικλήσεις, το καινούριο δικαίως πιστεύει ότι το παράγει-τουλάχιστον οπτικά- αυτή. Μουσικά δε, μην ξεχνάμε πως οι αραγωγοί της είναι φίλοι της και ανέβηκαν μαζί της. Ήταν underground, είναι στο ίδιο μέτωπο με αυή.Πιστεύω ότι αυτό το άλμπουμ θα μπει στην ιστορία όσο καλό ή κακό και αν καταλήξει να θεωρείται. Με το Erotica άλλωστε, για τους ίδιους λόγους, το ίδιο δεν έγινε; Ξεχνιέται ποτέ εκείνη η άρτια, πρωτοφανής στην ανθρώπινη ιστορία, μεταστροφή της Madonna στην καταφανή "τσουλικότητα"; Φυσικά πρέπει να παραδεχτούμε ότι εκείνη ακριβώς τότε άλλαξε για πάντα τον ήχο της και πάντοτε ψαχουλέυοντας το νέο στο μουσικό underground. Τέλος τέλος, ας ακούσουμε και ένα κομματάκι που μου άρεσε πιο πολύ από τα γενικώς ψιλομέτρια υπόλοιπα του άλμπομ, το οποίο δεν είναι κακό, ούτε αξιόλογο, σίγουρα πάντως στιχουργικά, έστω και αν δεν φαίνεται, είναι δομημένο πολύ φιλοσοφημένα.Ελπίζω να μην σας έπεισα.
"το οποίο δεν είναι κακό, ούτε αξιόλογο, σίγουρα πάντως στιχουργικά, έστω και αν δεν φαίνεται, είναι δομημένο πολύ φιλοσοφημένα."Το άλμπουμ, όχι το κομματάκι...
Οι καλλιτέχνες κοιτάζουν τον κοσμο από την άλλη πλευρά του καθρέφτη.Γι αυτό τεχνη και πραγματικότητα ειναι ατελείωτα και το μονοπάτι μέσα τους προσωπικό.Έχουν τον καθέναν από μας στο κεντρο τους γι αυτό και κάτι για τον καθένα μας. Η Gaga αποπειραται να γινει το ενιαιο κεντρο που θα διιασχιζουμε στην πορεια μας απο το ενα στο αλλο.Θελει να είναι εμεις και μεις εκεινη. Και αυτή η ταυτοσημία αποτελεί θέσφατα ύβρη, "συμπαντική" παράβαση. Η Gaga παίζει στην πιο επικίνδυνη ζώνη.Συνηθως αυτες οι περιπτωσεις οδηγουν σε "αυτοθυσια" ή σε απομωνοση. Ή το ειδωλο ή ο άνθρωπος βλεπεις. Και τα δυο μαζί είναι αβασταχτα, αδύνατον.Όπως αφορα σε όλους τους μεγαλους ναρκισους της ιστορίας, όπως όλους τους ήρωες που τους φτιαξαμε εικονισμα. (Αυτή η εικονοποίηση είναι η προιστορια της λαικης τεχνης και η ιστορία της Ποπ).Δεν μπορω να φανταστω την Γκαγκα να συνηδητοποιει μια μερα ότι γέρασε, ή ότι δεν έχει απήχηση.Γι αυτό και ήλπισα ότι δεν σας έπεισα.:
ARTpop... απλά να αναφέρω πληροφοριακά πώς ετοιμάζεται έκθεση με πορτραίτα της GAGA στο λούβρο.. αύτο τα λέει όλα πιστέυω.. ίσως κάποτε γίνει έκθεση με καρικατούρες της katy-miley κλπ κλπ σε κανέναν παιδικό σταθμό..
Αρούλη μου, σε αγαπάω, σε εκτιμάω, σε λατρεύω αλλά αυτό το άρθρο σου είναι η μεγαλύτερη σου φόλα. Και μάλιστα φόλα τύπου "έκανα copy paste ότι βρήκα στο atrl στα polls εναντίον της GaGa." Εξηγούμαι...Το Artpop δε μπορεί να θεωρηθεί flop ακόμα. Σε σχέση με το Born this way (το οποίο με ενόχλησε σαν αλμπουμ όχι για το περιεχόμενό του αλλά για το γκροτέσκ ίματζ που η τραγουδίστρια προσπάθησε να λανσάρει ως mainstream), η πτώση στις πωλήσεις οφείλεται στο ότι το Amazon δεν έκανε deal 0,99 αυτήν τη φορά. Οι πωλήσεις στη βιομηχανία έχουν ήδη πέσει (ανάτρεξε στο άρθρο του billboard στο οποίο αναφέρονται εν συγκρίσει οι περσινές με τις φετινές πωλήσεις) οπότε το να είναι νο.3 biggest female debut of the year με 260.000 στην πλάτη της δεν εκτιμάται ως flop!Το "Dope" ήταν νο.1 στα itunes 2 μέρες και σε συνδυασμό με τα streaming του στο youtube αυτοδίκαια κατελαβε ως promotional single θέση στη δεκάδα. Η Gaga έχει πλησιάσει ξανά με το "Hair" τη δεκάδα ενώ ήταν μόνο promo single. Καμία μαϊμουνιά από το billboard αλλά κι αδικαιολόγητη η Gaga για την επίθεση της.Λες για το MDNA... Το γεγονός ότι πούλησε τόσο γιατί το έδιναν δώρο με κάθε εισητήριο για συναυλία της Madonna γιατί δεν το αναφέρεις όμως ντε; (Σχόλιο τελευταίας στιγμής που το έβαλα εδώ για εφέ:) Επίσης, Το σχόλιο για το άλμπουμ της χιλιετίας ήταν ένας αυτοσαρκασμός της σε σχέση με αυτό που είχε πει για το born this way.Η GaGa ήταν πρωτοποριακή όταν πρωτοβγήκε. Η ξανθιά άσχημη bimbo που τραγουδούσε για τη δόξα και κάθε φορά που άκουγες το όνομά της σκεφτόσουν "what's up next bitch" σε άφηνε άναυδο. Συμφωνώ πως τότε έκανε art pop ενώ τώρα η ίδια αφέθηκε στο demise της από λάθος χειρισμούς και υπερπροβολή. Αλλά, το να καταφερόμαστε τόσο άσχημα εις βάρος της όταν προ 4 ετίας το poker face ήταν η αμαρτωλή λατρεία κάθε τύπου που έβριζε την pop μουσική, είναι τουλάχιστον γελοίο.Και απλά θα επισημάνω το εξής. Γουστάρεις να το ακούς στα κλαμπ, γουστάρεις να χορεύεις, να κάνεις σεξ με τους ήχους του δίσκου, να γελάς με το booklet. Αν δε γουστάρεις δεν έγινε και τίποτα. Μην εκθέτεις όμως επανειλημμένα αρνητικές θέσεις για την τραγουδίστρια μόνο και μόνο επειδή σου τη σπάει που λένε ότι θα πάρει τη θέση της Madonna. Γιατί όσο κι αν προσπαθείς να πείσεις για το αντίθετο ο γνώμονάς σου είναι τι έκανε η Madonna (την οποία και λατρεύω).Δεν είναι σε καμία περίπτωση ποιότητα το Artpop, αλλά είναι πολύ καλύτερο απ' όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν τώρα και η ίδια το δούλεψε καλά. Το κακό είναι ότι έχει παραπιστέψει στην τέχνη της και το αποτέλεσμα είναι να γίνεται καρικατούρα του ίδιου της του εαυτού.
Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σου. Τέσσερις παρατηρήσεις:1) Το πρώτο άρθρο που διάβασα σχετικά ήταν στον Guardian και όχι σε " στο atrl στα polls" το οποίο δεν καταλαβαίνω τι είναι. 2) Κι όμως, για το MDNA το αναφέρω, πως "με παρόμοια, αλλά πολύ λιγότερα κολπάκια" πούλησε περισσότερο. Όλοι κάνουν κολπάκια (και τα λούζονται την δεύτερη εβδομάδα), όμως ακόμα και το Dope που λες μπήκε με τα streams ολόκληρης της μετάδοσης των βραβείων - παρατυπία καραμπινάτη. 3) Για το παρόν άρθρο εντρύφησα τις τελευταίες 4 ημέρες και στο, σχετικά intellectual!, φαν φόρουμ GagaDaily. Οι θαυμαστές της ήταν -σε πολλά- αρκετά πιο επικριτικοί από εμένα. Οι ίδιοι το θεωρούν flop, πρώτοι απ' όλους (με δεύτερη την εταιρία της, υποθέτω). 4) Το θέμα ως πολιτιστικό φαινόμενο της σύγχρονης ποπ κουλτούρας το προσεγγίζω, όχι χωρίς -όπως σωστά επισημαίνεις- μια δόση χαιρεκακίας, μετά απ' όλο το πρήξιμο, την υπερπροβολή, και το σπάσιμο νεύρων που υπέστην το τελευταίο τρίμηνο σχετικά με αυτόν τον δίσκο. (Δεν μιλάω ως ακροατής, αλλά ως αρχισυντάκτης που αναγκαστικά παρακολουθούσε τα πάντα σχετικά με την καμπάνια του artpop.):)
Fanbases, stans... Ειδικά τα little monsters είναι τα πιο εκνευριστικά πυρότουβλα που υπάρχουν γιατί εκτιμούν πως κάθε τραγούδι της πάντα θα κάνει debut και peak στο νο.1.Bottomline, art pop, warholian crap, κτλ κτλ. Η GaGa ξεκίνησε για να αναστηλώσει την pop και απ' ότι φαίνεται μακροπρόθεσμα χαντακώθηκε μόνη της. Ποιοτικά (αν επιτρέπεται ο όρος) έκανε κάτι που το λες και σφαγή. Πήγε να παντρέψει την pop κουλτούρα με την avant garde αισθητική και την εμπορική χλιαρότητα. Ο γάμος όμως καταλήγει σε διαζύγιο. Τεχνικά δεν είδαμε όμως flop ακόμη. Το μέγιστο flop θα το δεις να έρχεται στο επόμενο studio album της αν συνεχίσει έτσι.Πάντως να σου πω...Ένα τελευταίο σχόλιο... Όπως προτιμώ τη GaGa στη θεματολογία του "the fame", τη Madonna στη θεματολογία του "religious degeneration",τη Farmer στο "gothic synthpop",την Κάραλη στο "Μαλβίνα Ρίχτεν", τον Ανδρεάδη-Συγγελάκη από τη Ρώμη για τον Άλφα και εσένα σε αγαπώ περισσότερο όταν βλέπω δημοσιεύσεις σου όπως εκείνη με τον "αριθμό που δε θα σβήσουμε ποτέ από τη μνήμη του κινητού μας".Δημοκίδης και pop itchy-bitchy-floppy-ditchy απλά δεν χωνεύονται μαζί. (personal flop-inion ^^)
αφου συμφωνούμε οτι ειναι ενας καλός ποπ δίσκος γιατι το κουράζουμε τόσο με τις πωλήσεις και τα σχετικά ??? Ο δισκος μόλις κυκλοφόρησε , καλά καλά δεν έχει βγει 2ρο σιγκλ οπως προανεφερε κ ο mrHulot ας τον αφήσουμε να κάνει τον κύκλο του και βλέπουμε . Προσωπικά δεν έιμαι φαν την Γκάγκα , περισσότερο φαν της Μανδόνας με λες , και δεν την είχα παρακολουθήσει καθόλου μουσικά μιας και οτι ετυχε να ακουσω παλιότερα δεν μου αρεσε καθολου , πλην του bad romance . Το artpop παρολαυτα εχει κομμάτια που μου αρέσουν πολύ , ειναι bubble gum κομμάτια το ξέρω θα τα βαρεθώ συντομα αλλα ας μου πει κανεις ποιο ποπ κομμάτι της εποχής μας θα θυμόμαστε σε 5-10 χρονια ??? Μηπως το gagnam style που πέρσι ξέσκισε κάνοντας τρελό χαμό και ρεκόρ πωλήσεων ??? Οσο για τη Γκάγκα την ίδια αν την δεις με λίγο χιουμορ ισως σου φανεί και συμπαθητική .
Μα όταν η ίδια η καλλιτέχνης, βροντοφωνάζει πως κάνει art (τέχνη) τοποθετώντας τον εαυτό της στο επίπεδο του Andy Warhol και σου κυκλοφορεί το άλμπουμ αυτό (για τα δικά μου γούστα...δεν ακούγεται!) το όποιο όπως είπες και εσύ είναι bubble gum...να είναι έτοιμη και η καλλιτέχνης να δεχθεί την κριτική, την καζούρα και την πτώση στα charts που έχει. Υπάρχουν ποπ κομμάτια που θα ακούγονται σε 5-10 χρόνια. (το σίγουρο είναι πως δεν θα είναι από το artflop ).
Η πτώση της Gaga είχε ξεκινήσει πριν κυκλοφορήσει το artflop....Τα σημάδια άρχισαν να φαίνονται όταν η τελευταία της tour σταμάτησε για λόγους υγείας. Τελικά αποκαλύφθηκε πως ήταν η μειωμένη ζήτηση εισιτηρίων. Και από εκεί αρχίζει το δράμα. 'Οσοι παρακολουθήσαμε, φτιάξαμε καινούργιο συκώτι από τα γέλια, με τα tweets, το δράμα, την υστερία, τους χαζούς φαν της που δεν καταλαβαίνουν πως όταν πχ στην Αγγλία πας νο1 με 59.000 κόπιες με πωλήσεις μιας εβδομάδας και μετά ο Robbie Williams στα midweeks , την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του καινούργιου του άλμπουμ πουλάει ακριβώς το ίδιο νούμερο ΜΟΝΟ σε ΜΙΑ ημέρα, τότε το άλμπουμ σου δεν λέγεται επιτυχία αλλά αποτυχία. Δεν καταλαβαίνουν πως όταν η πτώση από το προηγούμενο άλμπουμ σου είναι 75% δεν λέγεται επιτυχία... Την επόμενη εβδομάδα που θα δείτε την κατρακύλα του "album of the millennium" στα charts, θα σας έχουμε χαρτομάντιλα στην είσοδο.