H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple

H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple Facebook Twitter
8

Αυτή είναι η διαφήμιση της Apple για την εορταστική περίοδο και κάνει τικ σε όλα τα συναισθηματικά «κουτάκια» ώστε να συνιστάται η χρήση χαρτομάντηλων.

Απολαύστε την.


Κι εδώ το video που υποτίθεται ότι γύρισε και μόνταρε ο έφηβος της παραπάνω διαφήμισης και που το προβάλλει στην οικογένεια μέσω του AirPlay. Η Apple υποστηρίζει ότι γυρίστηκε ολόκληρο με το iPhone 5S.

Τα σχόλια πάντα στη διάθεσή σας!

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Τech & Science / Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Η NASA δημοσίευσε νέα δεδομένα που υποδηλώνουν ότι ο αστεροειδής 2024 YR4 μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Μελέτη: Τα επίπεδα χλωρίωσης του νερού στην ΕΕ ενδέχεται να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τech & Science / Μελέτη: Η χλωρίωση του νερού στην ΕΕ πιθανώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Η χλωρίωση του νερού αύξησε δραματικά το προσδόκιμο ζωής στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά οι επιστήμονες ανακάλυψαν τις αρνητικές συνέπειες της διαδικασίας δεκαετίες αργότερα
LIFO NEWSROOM
Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Συφωνώ! O έφηβος - και όλη η οικογένεια - είναι για κλάματα! Η ιστορία που αφηγείται η διαφήμιση το μόνο που μου προκάλεσε ήταν θλίψη (γι' αυτό μάλλον χρειάζονται τα χαρτομάντηλα...) Ο εφηβος της ιστορίας μου θύμισε όλους αυτούς που πάνε σε μια συναυλία και έχουν το κινητό να "γράφει" για να το ανεβάσουν μετά στο youtube (και δεν σ' αφήνουν κι εσένα να δεις αφού υπάρχει παραπέτασμα αιωρούμενων κινητών|) ή τους χαζοχαρούμενους γονείς που "γράφουν" τα καμάρια τους σε όλες τις δρατηριότητες (γιορτές, παιχνίδι κλπ) Το θέμα είναι ότι έτσι χάνεται(ε) η (τη) ΖΩΗ! Ξυπνείστε και χρησιμοποιήστε τα μάτια και το μυαλό σας μόνο (μπορείτε κι εκεί να κάνετε save!).Τέλος το απλανές, άδειο βλέμμα του παιδιού στην διαφήμιση είναι ανησυχητικό και άκρως θλιβερό... 'Ισως δείξω τη διαφήμιση στα παιδιά μου για να καταλάβουν τι εννοώ όταν τους λέω ότι "θα χαζέψετε"!
Ο wow η apple σας δίνει άλλον ενα λόγο να γίνετε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια και να χαίρονται κιολας οι γονείς σας που είστε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια
Μήπως επειδή αυτό που κάνει όσο είναι με το κινητό στο χέρι, είναι να φτιάξει το video που βάζει να παίξει μετά στην τηλεόραση;;;; Μάλλον σωσrά λοιπόν ο τίλος της διαφήμίσης είναι Misunderstood.
Δεν ξέρω ρε παιδιά... Εγώ βλέπω έναν έφηβο που αντί να συμμετέχει σε ότι κάνει η οικογένεια προτιμάει να κάθεται απ'έξω, σιωπηλός, με ένα κινητό στο χέρι. Όλη την ώρα. Αυτό είναι το πνεύμα των γιορτών; Οι στιγμές με τους ανθρώπους σου ή η ασταμάτητη καταγραφή;