H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple

H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple Facebook Twitter
8

Αυτή είναι η διαφήμιση της Apple για την εορταστική περίοδο και κάνει τικ σε όλα τα συναισθηματικά «κουτάκια» ώστε να συνιστάται η χρήση χαρτομάντηλων.

Απολαύστε την.


Κι εδώ το video που υποτίθεται ότι γύρισε και μόνταρε ο έφηβος της παραπάνω διαφήμισης και που το προβάλλει στην οικογένεια μέσω του AirPlay. Η Apple υποστηρίζει ότι γυρίστηκε ολόκληρο με το iPhone 5S.

Τα σχόλια πάντα στη διάθεσή σας!

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είναι η «πλανητική παρέλαση» και πώς μπορείτε να την παρακολουθήσετε

Τech & Science / Σπάνια ευθυγράμμιση 7 πλανητών: Θα είναι ορατοί σχεδόν ένα μήνα - Τι θα συμβεί στις 28 Φεβρουαρίου

Οι πλανήτες Κρόνος, Ερμής, Ποσειδώνας, Αφροδίτη, Ουρανός, Δίας και Άρης θα είναι ορατοί στον νυχτερινό ουρανό, ακόμη και με γυμνό μάτι - Στις 21 Ιανουαρίου αναμένεται μεγάλη ευθυγράμμιση των έξι από τους 7 πλανήτες
LIFO NEWSROOM
Επιστήμονες ζητούν να οριστεί νέος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης για τα διαστημικά σκουπίδια

Τech & Science / Επιστήμονες ζητούν να οριστεί νέος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης για τα διαστημικά σκουπίδια

Η πρόταση ενισχύει την ιδέα ότι οι επιτυχίες στην προστασία της Γης μπορούν να εφαρμοστούν και στο Διάστημα, με στόχο την εξασφάλιση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές
LIFO NEWSROOM
Στο νέο Facebook, οι χρήστες θα μπορούν να αποκαλούν «ψυχασθενείς» τα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας

Τech & Science / Στο νέο Facebook, οι χρήστες θα μπορούν να αποκαλούν «ψυχασθενείς» τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα

Πώς οι αλλαγές του Ζούκερμπεργκ θα επιτρέπουν τη ρητορική μίσους - Ο καθένας θα μπορεί να αποκαλεί τις γυναίκες «αντικείμενα του σπιτιού», στο πλαίσιο των σαρωτικών αλλαγών στις πλατφόρμες της Meta
LIFO NEWSROOM
Facebook: Οι αλλαγές στο Marketplace για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της ΕΕ

Τech & Science / Facebook: Οι αλλαγές στο Marketplace για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της ΕΕ

Οι ρυθμιστικές αρχές κατηγόρησαν τη Meta ότι απέκλεισε παράνομα τον ανταγωνισμό, συνδέοντας το Marketplace με το κοινωνικό της δίκτυο και διαφημίζοντάς το στους χρήστες ανεξαρτήτως συναίνεσης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Συφωνώ! O έφηβος - και όλη η οικογένεια - είναι για κλάματα! Η ιστορία που αφηγείται η διαφήμιση το μόνο που μου προκάλεσε ήταν θλίψη (γι' αυτό μάλλον χρειάζονται τα χαρτομάντηλα...) Ο εφηβος της ιστορίας μου θύμισε όλους αυτούς που πάνε σε μια συναυλία και έχουν το κινητό να "γράφει" για να το ανεβάσουν μετά στο youtube (και δεν σ' αφήνουν κι εσένα να δεις αφού υπάρχει παραπέτασμα αιωρούμενων κινητών|) ή τους χαζοχαρούμενους γονείς που "γράφουν" τα καμάρια τους σε όλες τις δρατηριότητες (γιορτές, παιχνίδι κλπ) Το θέμα είναι ότι έτσι χάνεται(ε) η (τη) ΖΩΗ! Ξυπνείστε και χρησιμοποιήστε τα μάτια και το μυαλό σας μόνο (μπορείτε κι εκεί να κάνετε save!).Τέλος το απλανές, άδειο βλέμμα του παιδιού στην διαφήμιση είναι ανησυχητικό και άκρως θλιβερό... 'Ισως δείξω τη διαφήμιση στα παιδιά μου για να καταλάβουν τι εννοώ όταν τους λέω ότι "θα χαζέψετε"!
Ο wow η apple σας δίνει άλλον ενα λόγο να γίνετε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια και να χαίρονται κιολας οι γονείς σας που είστε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια
Μήπως επειδή αυτό που κάνει όσο είναι με το κινητό στο χέρι, είναι να φτιάξει το video που βάζει να παίξει μετά στην τηλεόραση;;;; Μάλλον σωσrά λοιπόν ο τίλος της διαφήμίσης είναι Misunderstood.
Δεν ξέρω ρε παιδιά... Εγώ βλέπω έναν έφηβο που αντί να συμμετέχει σε ότι κάνει η οικογένεια προτιμάει να κάθεται απ'έξω, σιωπηλός, με ένα κινητό στο χέρι. Όλη την ώρα. Αυτό είναι το πνεύμα των γιορτών; Οι στιγμές με τους ανθρώπους σου ή η ασταμάτητη καταγραφή;