APIVITA

APIVITA Facebook Twitter
0

 

APIVITA Facebook Twitter

Η κοινωνική ευθύνη αποτελεί σημαντική παράμετρο για εμάς στην APIVITA, γεγονός που αποδεικνύεται από την πληθώρα των δράσεων και ενεργειών που εφαρμόζει η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια. Ένας από τους πυλώνες της Κοινωνικής Ευθύνης αφορά τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και τις αυξανόμενες απαιτήσεις για μεγαλύτερες δράσεις αλληλεγγύης και συνεισφοράς.

Ο Δεκέμβριος είναι ο κατ’ εξοχήν μήνα της Αγάπης και εμείς στην APIVITA, αυτή τη χρονιά αποφασίσαμε να αγκαλιάσουμε τις δράσεις του «Μαζί για το Παιδί». Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τις ενέργειες που πραγματοποιεί η ένωση συμβάλλοντας στην κοινωνική αποκατάσταση των παιδιών με ανάγκη, αλλά και να συγκεντρώσουμε και να μοιράσουμε πολλή αγάπη.

Καλωσορίζουμε λοιπόν τον μήνα της Αγάπης, διοργανώνοντας μία μεγάλη γιορτή την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου στο «The Experience Store» στις 18:30. Η γιορτινή ατμόσφαιρα περιλαμβάνει μουσική, χριστουγεννιάτικα κεράσματα, μοναδικές προσφορές και δώρα-έκπληξη για όλους. Ταυτόχρονα, δημιουργούμε τον «Τοίχο των ευχών», γράφοντας τη δική μας ευχή για τα παιδιά, στον ειδικά διαμορφωμένο τοίχο και επιλέγουμε τα χριστουγεννιάτικα δώρα μας, συμβάλλοντας  στο να γίνουν οι ευχές αυτών των παιδιών πραγματικότητα.

Ειδικά για εκείνη την ημέρα, η APIVITA θα παρουσιάσει σε περιορισμένο αριθμό, τα νέα συλλεκτικά της Γούρια για το 2017, φιλοτεχνημένα από την εικαστικό Ρουμπίνα Σαρελάκου, όπως και τις νέες εκδοχές των ήδη  αγαπημένων γουριών του εικαστικού  Νίκου-Γιώργου Παπουτσίδη.

Με κάθε αγορά από το «The APIVITA Experience Store» για όλο τον μήνα Δεκέμβριο, η APIVITA θα προσφέρει το 10% των εσόδων της στο «Μαζί για το Παιδί».

Ας συμβάλλουμε όλοι μαζί στο να κάνουμε πραγματικότητα τις ευχές όλων αυτών των παιδιών και να τους προσφέρουμε ένα καλύτερο μέλλον!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM