Replay #TOUCHIT

Replay #TOUCHIT Facebook Twitter
0

Η Replay παρουσιάζει το TOUCH, ένα νέο πρωτοποριακό γυναικείο jean παντελόνι με υπέροχη απαλή υφή που έρχεται να πραγματοποιήσει την επιθυμία όλων των γυναικών: να φαίνονται και να αισθάνονται σέξι και ταυτόχρονα άνετα, φορώντας απλώς το jean τους!

  • Διαθέτει εκπληκτική απαλότητα, εσωτερικά και εξωτερικά
  • Διαθέτει 100% ελαστικότητα, όπως όλα τα παντελόνια της σειράς Hyper, τονίζοντας τις γραμμές του σώματος και δημιουργώντας ταυτόχρονα την οπτική εντύπωση ενός νούμερου μικρότερου από το κανονικό.
  • Επιπλέον, χάρη στο υλικό RECALL system, πατέντα της Replay, δεν σχηματίζει τσακίσεις στα γόνατα και τους γλουτούς κατά τη διάρκεια της κίνησης.

Το νέο Replay Touch είναι το νέο jean που θα αγαπήσετε. Διαθέτει όλα τα στοιχεία που κάνουν ένα Replay jean αναγνωρίσιμο αλλά με έναν λιτό και κομψό τρόπο που εξασφαλίζει άψογη εφαρμογή και εμφάνιση. Το έντονα στοιχεία και τα κοψίματα έχουν αφαιρεθεί για ν' αντικατασταθούν από premium ετικέτες και λεπτομέρειες με ένα ζεστό ροζ χρυσό φινίρισμα.

Πρωταγωνίστριες της διαφημιστικής καμπάνιας είναι τα τρία πασίγνωστα super- model Irina Shayk, Joan Smalls και Stella Maxweel, που ποζάρουν φορώντας μόνο το jean τους. Όμως το TOUCH, με τις απόλυτα θηλυκές και σέξι γραμμές, που τονίζει τέλεια τα σώματά τους, αναδεικνύεται ο απόλυτος star της καμπάνιας.

Replay #TOUCHIT Facebook Twitter
Replay #TOUCHIT Facebook Twitter

#touch #touchit #replay #replayjeans

 

Διαθέσιμο σε όλα τα Replay Stores, στα πολυκαταστήματα Attica και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.

www.replayjeans.com

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM