To ταξίδι του Ai WeiWei στη μεγαλύτερη παραγκούπολη της Αφρικής Facebook Twitter

To ταξίδι του Ai WeiWei στη μεγαλύτερη παραγκούπολη της Αφρικής

1

5 χιλιόμετρα έξω από το Ναϊρόμπι της Κένυας ζουν στοιβαγμένοι σε παραπήγματα 1.500.000 άνθρωποι. Είναι η παραγκούπολη της Kimera, όπου η κακές συνθήκες υγιεινής, η έλλειψη σχολείων και καθαρού νερού έχουν προκαλέσει έξαρση ασθενειών, δραματική άυξηση σε ασθενείς με Aids, βιασμούς κ.λπ.

Οι περισσότεροι από τους κατοίκους ζουν σε ακραία φτώχεια, κερδίζοντας λιγότερο από 1 δολάριο τη μέρα. Δεν έχουν ηλεκτρικό ρεύμα, τρεχούμενο νερό, στοιχειώδη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Η παραγκούπολη είναι τόσο αχανής που είναι μοιρασμένη σε συνοικίες, με μεγαλύτερες τις Kianda, Ανατολικό Soweto, Gatwekera, Kisumu Ndogo, Lindi, Laini Saba, Siranga, Makina και Mashimoni.

Ο καλλιτέχνης επισκέφθηκε τα παραπήγματα, ανεβάζοντας φωτογραφίες στο instagram του.

(Δεν παρέλειψε να ανεβάσει και φωτογραφίες από το πολυτελές ξενοδοχείο του.)


A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

Kibera slum is the largest in Africa.with population of 1.2 million.

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια