Tελικά πουλήθηκε πολύ ακριβά το τηλέφωνο του Χίτλερ

Tελικά πουλήθηκε πολύ ακριβά το τηλέφωνο του Χίτλερ Facebook Twitter
0

Το κόκκινο τηλέφωνο του Αδόλφου Χίτλερ, "το πιο καταστροφικό όπλο της Ιστορίας" σύμφωνα με τον Alexander Historical Auctions, πωλήθηκε 243.000 δολάρια στην δημοπρασία που διοργάνωσε χθες ο αμερικανικός οίκος στο Τσέζαπικ Σίτι του Μέριλαντ, στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ.

Ο οίκος αρνήθηκε να δημοσιοποιήσει οποιοδήποτε στοιχείο για την ταυτότητα ή την εθνικότητα του αγοραστή, ο οποίος παρακολουθούσε τη δημοπρασία τηλεφωνικά.

Η συσκευή, η οποία βρέθηκε μέσα στο καταφύγιο του Χίτλερ μετά την ήττα της ναζιστικής Γερμανίας, φέρει χτυπημένο το όνομα του Αδόλφου Χίλτερ και έναν αγκυλωτό σταυρό, σύμβολο του Τρίτου Ράιχ. Η τιμή εκκίνησης ήταν 100.000 δολάρια. Η εκτίμηση έγινε λαμβάνοντας υπόψη τη "σπανιότητα και τη μοναδικότητα" του αντικειμένου, διευκρίνισε ο Αντρέας Κόρνφελντ, του οίκου Alexander. 

Η δημοπρασία περισσοτέρων από 1.000 αντικειμένων ήταν προσβάσιμη τηλεφωνικά σε αγοραστές από όλο τον κόσμο.

Με το τηλέφωνο αυτό, το οποίο έδωσε στον Χίλτερ η Βέρμαχτ, ο στρατός του Τρίτου Ράιχ, ο αρχηγός των ναζί έδωσε τις περισσότερες εντολές κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, σύμφωνα με τον Alexander Historical Auctions.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM