Επιστροφή χρημάτων από ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο σε βελγίδα καταναλώτρια, με παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή

Επιστροφή χρημάτων από ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο σε βελγίδα καταναλώτρια, με παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή Facebook Twitter
0

Το ποσό των 399,96 ευρώ επέστρεψε ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο σε βελγίδα καταναλώτρια, μετά από ηλεκτρονική εξωδικαστική επίλυση διαφοράς από το Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Συγκεκριμένα, βελγίδα καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά στην Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ODR Platform), υποστηρίζοντας ότι έκλεισε αεροπορικά εισιτήρια μέσω διαδικτύου από ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο, ωστόσο, λόγω τεχνικού σφάλματος που αφορούσε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος διπλοκρατήθηκαν τα εισιτήρια, με συνέπεια να χρεωθεί η πιστωτική της κάρτα με το διπλάσιο ποσό.

 

Η καταναλώτρια προσπάθησε, αρχικά, να επιλύσει τη διαφορά απευθείας με την εταιρεία, χωρίς, όμως, αποτέλεσμα και προχώρησε σε καταγγελία στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Η υπόθεση διαβιβάσθηκε μέσω της πλατφόρμας στην Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή", η οποία ήλεγξε αρχικά τη συμμόρφωση της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος με τις υποχρεώσεις που επιβάλλουν η Κ.Υ.Α. υπ' αριθμ. 70330/2015 και ο Κανονισμός 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών.

 

Εν συνεχεία, η Αρχή, αφού διαπίστωσε ότι οι υποχρεώσεις είχαν τηρηθεί, προχώρησε στην ηλεκτρονική διαμεσολάβηση για την επίλυση της διαφοράς, στο πλαίσιο της οποίας η εταιρεία παραδέχθηκε το σφάλμα της και πίστωσε στην καταναλώτρια το ποσό των 399,96 ευρώ. Όπως επεσήμανε η Αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή, Αθηνά Κοντογιάννη, η διαδικασία της ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης διήρκεσε μόλις 20 ημέρες (με προθεσμία ολοκλήρωσης κατά την κείμενη νομοθεσία τις 90 ημέρες).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Ελλάδα / Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Αλλάζουν τα δεδομένα της επαγγελματικής κατάρτισης και προώθησης στην απασχόληση - Τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης
LIFO NEWSROOM
Καταγγελίες πολιτών για την Υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Ελλάδα / Καταγγελίες πολιτών για την υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Τα προβλήματα που αναδεικνύουν οι κάτοικοι περιλαμβάνουν τη λανθασμένη διαχείριση του νερού, ανορθόδοξες τεχνικές κλαδέματος και άλλες πρακτικές που πλήττουν το ήδη ευάλωτο οικοσύστημα
LIFO NEWSROOM