«Κάλεσέ με τώρα»: Το Έψιλον έβαλε διαφήμιση της Βιργινίας Λεούση που είχε πεθάνει απ' το πρωί

«Κάλεσέ με τώρα»: Το Έψιλον έβαλε διαφήμιση της Βιργινίας Λεούση που είχε πεθάνει απ' το πρωί Facebook Twitter
8

Το κανάλι Έψιλον μετέδωσε χτες το πρωί στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου τη δυσάρεστη είδηση του θανάτου της αστρολόγου Βιργινίας Λεούση. 

Καμιά 12αριά ώρες αργότερα, με το που τελείωσε το Star Academy και μας αποχαιρέτησε (πάλι) η Κατερίνα Καινούργιου, το κανάλι έδειξε για πολλοστή φορά διαφημιστικό με την νεκρή πια γυναίκα να μας λέει «Κάλεσέ με τώρα...».

.

.

.

 

Πάντως εγώ σκέφτομαι και το άλλο: Το πρόβλημα με τη διαφήμιση δεν είναι μόνο τωρινό, μετά το θάνατό της. Η Βιργινία Λεούση, νοσηλευόταν διασωληνωμένη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας ιδιωτικής κλινικής, μετά από ανακοπή καρδιάς που υπέστη στις αρχές του Φεβρουαρίου. Δηλαδή, για παραπάνω από 1.5 μήνα το σποτ παιζόταν κανονικά, υποσχόμενο στους τηλεθεατές συνομιλία μαζί της και ζητώντας τους να ξοδέψουν τα λεφτά τους για να την καλέσουν. Την ίδια ώρα η Λεούση έδινε μάχη για τη ζωή της, διασωληνωμένη και φυσικά δεν σήκωνε τηλέφωνα κλπ.

Μήπως θα έπρεπε να ρίξουν μια ματιά σ' όλες αυτές τις διαφημίσεις αστρολόγων και μέντιουμ τα αρμόδια όργανα;

Mικροπράγματα
8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ