Το νέο υπερπολυτελές τρένο της Ιαπωνίας ξεκίνησε τα ταξίδια του και τα εισιτήρια κοστίζουν χιλιάδες δολάρια

Το νέο υπερπολυτελές τρένο της Ιαπωνίας ξεκίνησε τα ταξίδια του και τα εισιτήρια κοστίζουν χιλιάδες δολάρια Facebook Twitter
2

Ονομάζεται Shiki-Shima και είναι το νέο υπερπολυτελές τρένο της Ιαπωνίας. Εξοπλισμένο με διώροφες σουίτες, μπανιέρες κατασκευασμένες από ξύλο κυπαρισσιού, σαλόνι πέντε αστέρων, βαγόνια-παρατηρητήρια, τραπεζαρία και μενού από σεφ βραβευμένο με αστέρι Michelin, το τρένο έκανε το πρώτο του ταξίδι την 1η Μαΐου.

Έχει συνολικά δέκα βαγόνια και μπορεί να φιλοξενήσει μόνο 34 επιβάτες. Τα εισιτήρια ξεκινούν από 4.400 δολάρια για μία απλή σουίτα και φτάνουν τα 9.300 δολάρια για διαμονή δύο βραδιών στη premium σουίτα.

Το νέο υπερπολυτελές τρένο της Ιαπωνίας ξεκίνησε τα ταξίδια του και τα εισιτήρια κοστίζουν χιλιάδες δολάρια Facebook Twitter

Το τρένο ανήκει στην Εταιρεία Σιδηροδρόμων Ανατολικής Ιαπωνίας και σχεδιάστηκε από τον Ken Kiyoyuyk, πρώην ανώτερο designer για την Porsche και τη General Motors.

Το νέο υπερπολυτελές τρένο της Ιαπωνίας ξεκίνησε τα ταξίδια του και τα εισιτήρια κοστίζουν χιλιάδες δολάρια Facebook Twitter

Οι επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν ως το βορειότερο άκρο της Ιαπωνίας, ενώ το πρώτο ταξίδι του υπερπολυτελούς τρένου ξεκίνησε από το Τόκιο και κατέληξε στο βόρειο νησί Χοκάιντο.

Το νέο υπερπολυτελές τρένο της Ιαπωνίας ξεκίνησε τα ταξίδια του και τα εισιτήρια κοστίζουν χιλιάδες δολάρια Facebook Twitter

Πάντως, όποιος ενδιαφέρεται να ταξιδέψει με το Shiki-Shima θα χρειαστεί να περιμένει αρκετά, γιατί παρά τις υψηλές τιμές, τα εισιτήρια έχουν εξαντληθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2018.

Το νέο υπερπολυτελές τρένο της Ιαπωνίας ξεκίνησε τα ταξίδια του και τα εισιτήρια κοστίζουν χιλιάδες δολάρια Facebook Twitter
Το νέο υπερπολυτελές τρένο της Ιαπωνίας ξεκίνησε τα ταξίδια του και τα εισιτήρια κοστίζουν χιλιάδες δολάρια Facebook Twitter
 
Διεθνή
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Διεθνή / «Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά φαίνεται να χρησιμοποιούν θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, εξευτελισμού και μισογυνισμού για να προωθήσουν τα downloads
LIFO NEWSROOM