«Μάθημα ζωής» από τη νέα διαφήμιση Mikel

0

ADVERTORIAL

Μια ιστορία, που μπορεί να μοιάζει καθημερινή, αλλά στην πραγματικότητα είναι μοναδική και βαθιά αληθινή, αφηγείται η διαφήμιση Mikel, η οποία ήδη προβάλλεται και συζητιέται στο internet και σήμερα το βράδυ θα τη δούμε και στις τηλεοράσεις μας.

Η ταινία ξεκινά ως flashback. Ένα ταξίδι στο χρόνο. Μέσα από διαφορετικές σκηνές παρακολουθούμε πάντα ένα μικρό αγόρι να παίρνει μαθήματα ζωής από τον πατέρα, ο οποίος βρίσκεται συνεχώς δίπλα του. Το αγοράκι μαθαίνει τι θα πει χαρά, κατόρθωμα, οικογένεια, αγάπη, παιχνίδι, δουλειά. Όταν, νεαρός άντρας πια, ξεκινά να κερδίζει μόνος τη ζωή, κρατά τις αξίες του πατέρα του ως οδηγό στα πιο δύσκολα και τα πιο ωραία.

«Μάθημα ζωής» από τη νέα διαφήμιση Mikel Facebook Twitter

Κι ενώ παρακολουθούμε τη διαφήμιση με νοσταλγία και συγκίνηση, καθώς μιλάει για βιώματα που όλοι έχουμε ζήσει, λίγο πριν το τέλος ανακαλύπτουμε ότι στην ουσία αποτυπώνει την ιστορία του ανθρώπου που εμπνεύστηκε και δημιούργησε τα Mikel. Την ιστορία ενός γιου, που έμαθε να βλέπει τον κόσμο μέσα από τα μάτια και τις αξίες του πατέρα του και ο οποίος τώρα μεγαλώνει με τις ίδιες αξίες τα δικά του παιδιά. Γι’ αυτό και επέλεξε το λογότυπο της εταιρίας να φέρει τη μορφή του, ώστε να τον τιμά και τον θυμάται πάντα. Η ταινία κλείνει δυνατά με την ανάμνηση του πατέρα που δεν ζει πια, αλλά εξακολουθεί να παραμένει «παρών». 

Τα Mikel ξεκίνησαν από τη Λάρισα το 2008. Αμέσως το λογότυπο με το πρόσωπο του «παππού Μιχάλη», πατέρα του ιδρυτή τους, κέρδισε το κοινό. Η επιλογή αυτή δεν υπήρξε τυχαία, είχε ουσία και υπόσταση: τον σεβασμό στην ποιότητα και τον άνθρωπο. Η εξαιρετική και σταθερή ποιότητα και οι συνταγές που ξεχωρίζουν είναι αποτέλεσμα τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης, στην οποία σταθερά επενδύουν τα Mikel.

Σήμερα τα Mikel αριθμούν πάνω από 140 καταστήματα σε όλη τη χώρα και παράλληλα έχουν επεκταθεί στην Κύπρο και το Ντουμπάι, όπου ήδη απολαμβάνουν μεγάλης απήχησης στο κοινό.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM