ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η επική παίκτρια του Ρουκ Ζουκ που απλώς δεν μπορούσε να καταλάβει τους κανόνες

Η επική παίκτρια του Ρουκ Ζουκ που απλώς δεν μπορούσε να καταλάβει τους κανόνες Facebook Twitter
3

Η Μελίνα είναι μια κοπέλα που σπουδάζει βοηθός Ραδιολογίας και Ακτινολογίας, λέει πως στον ελεύθερο της χρόνο ασχολείται με τον υπολογιστή και παίζει παιχνίδια και πρόσφατα συμμετείχε στο νέο Ρουκ Ζουκ. Και μπορεί η ομάδα της να μην κέρδισε τελικά αλλά το μόνο βέβαιο είναι πως κατάφερε με την εμφάνισή της στο τηλεπαιχνίδι όχι μόνο ξεχωρίσει αλλά οι απαντήσεις της να γίνουν και viral βίντεο στο ίντερνετ. 

Όλα ξεκίνησαν όταν μια συμπαίκτριά της κλήθηκε να της περιγράψει την λέξη «Γέφυρα». Εκείνη χρησιμοποιεί για την περιγραφή το «Ρίο- Αντίρριο», η Μελίνα λέει «Γέφυρα» και τώρα είναι η σειρά της να περιγράψει την ίδια λέξη. Κι εκεί ακούγεται να λέει ξανά «Ρίο- Αντίρριο». Το παιχνίδι φυσικά σταματά, καθώς απαγορεύεται να επαναλαμβάνει ένας παίκτης την ίδια λέξη με κάποιον άλλο και η Ζέτα Μακρυπούλια μπαίνει στη διαδικασία να εξηγήσει ξανά τους κανόνες. 

Αυτό που ακολούθησε δεν το φανταζόταν κανείς και ήταν τόσο επικό που όλοι όσοι βρίσκονταν στο στούντιο ξέσπασαν σε γέλια- οι συμπαίκτριές της, η αντίπαλη ομάδα, ακόμη και η Μακρυπούλια. Η παρουσιάστρια της δίνει την λέξη που πρέπει να περιγράψει, κι αυτή τη φορά είναι ο «ουρανός». Η συμπαίκτριά της σηκώνει βγάζει τα ακουστικά και η Μελίνα με αποφασιστικότητα της λέει: «Ουρανός!». 

Δείτε το βίντεο με τις επικές απαντήσεις της Μελίνας: 

 
3

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM