DOVE MEN+CARE

0

 Οι περισσότεροι άνδρες φοβούνται ή δε νιώθουν άνετα να εκφράσουν την αγάπη τους προς τον πατέρα τους. Όσο δύσκολο είναι όμως για έναν γιο να εκφράσει τα συναισθήματά του, το ίδιο δύσκολο είναι και για τον πατέρα να επεξεργαστεί μια τέτοια αναπάντεχη έκφραση αγάπης. Ωστόσο, όταν τελικά συμβαίνει, τα αποτελέσματα είναι λυτρωτικά και ευχάριστα και για τους δύο!

DOVE MEN+CARE Facebook Twitter

Το Dove Men+Care επενδύοντας ακόμη περισσότερο στη σχέση πατέρα – γιου, διενεργεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ένα νέο κοινωνικό πείραμα για τις σχέσεις μπαμπάδων και γιων με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα στις 18 Ιουνίου. Το κοινωνικό πείραμα βασίστηκε στη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι άνδρες να εκφράσουν την αγάπη τους στους μπαμπάδες τους και έχει στόχο να τονίσει πως το να νοιάζεσαι και να φροντίζεις όσους αγαπάς δεν είναι ντροπή. Αντίθετα, από αυτό ακριβώς πηγάζει η πραγματική δύναμη ενός άνδρα!

 

Το Dove Men+Care κάλεσε απλούς καθημερινούς ανθρώπους να στείλουν στον πατέρα τους το μήνυμα «Σ’ αγαπώ» μπροστά στην camera. Αυτό που οι περισσότεροι περίμεναν ως απάντηση ήταν φράσεις ανησυχίας, αμηχανίας ή ακόμη και χιουμοριστικές. Οι αντιδράσεις όμως των μπαμπάδων ήταν πέρα από κάθε προσδοκία, ξαφνιάζοντας ευχάριστα τους παραλήπτες-γιους με μηνύματα που ανταπέδιδαν την αγάπη τους, αποδεικνύοντας πως όταν κάποιος βρει τη δύναμη να εκφράσει τα αληθινά του συναισθήματα, αυτό που παίρνει πίσω είναι πραγματικά ανεκτίμητο.

Δίνοντας έμφαση στην αυθεντική έκφραση των συναισθημάτων, χωρίς δεύτερες σκέψεις και δισταγμό, το Dove Men+Care τονίζει πως η έκφραση της αγάπης μας στους δικούς μας ανθρώπους δεν πρέπει ποτέ να θεωρείται αυτονόητη ή να μας κάνει να νιώθουμε αμήχανα. Η φροντίδα φανερώνει αγάπη και αληθινό ενδιαφέρον και είναι αυτή που κάνει έναν άνδρα πραγματικά δυνατό. Γιατί δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς πως «Η φροντίδα είναι η δύναμή σου».

 

 

#TextDad #DoveMen

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM