FACTORY OUTLET

FACTORY OUTLET Facebook Twitter
0

 

To Factory Outlet, το μεγαλύτερο εκπτωτικό πολυκατάστημα, είναι χορηγός στο video clip για το νέο τραγούδι «Κοίτα Με» του Μιχάλη Χατζηγιάννη. Το Factory Outlet ακολουθεί τον Μιχάλη Χατζηγιάννη σε μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας πιάνοντας τον παλμό της πόλης.

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, σε πλήρη συνθετική ωριμότητα και με εξαιρετικά καλή διάθεση μας παρασύρει σε μια βόλτα που πρωταγωνιστεί η ίδια η πόλη και οι άνθρωποί της. Ανάμεσα σε αυτούς, και δύο τυχερές νικήτριες που συμμετείχαν σε διαγωνισμό που διοργάνωσε το Factory Outlet στο Facebook Page του λίγες μέρες πριν από το γύρισμα του video clip.

Στο video clip ο Μιχάλης Χατζηγιάννης εμφανίζεται με total look από το Factory Outlet. Συγκεκριμένα, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης στο video clip εμφανίστηκε με μπλούζα Calvin Klein Jeans, παντελόνι G-Star RAW, παπούτσια Converse All Star και ρολόι Links of London.

To «Κοίτα Με» σε μουσική του Μιχάλη Χατζηγιάννη και στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου κυκλοφορεί από την Cobalt Music.

Το video clip έκανε αποκλειστική πρεμιέρα στην επίσημη σελίδα του Factory Outlet στο Facebook, και τώρα μπορείτε να το δείτε στο επίσημο κανάλι της δισκογραφικής στο YouTube:

https://youtu.be/mFNmxLjMo50

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM