Authentic Big Blue & Amorgos Gastronomy Week, 18-24 Σεπτεμβρίου

Authentic Big Blue & Amorgos Gastronomy Week, 18-24 Σεπτεμβρίου Facebook Twitter
0

Ήταν το 1987, όταν ο Jean-Marc Barr και ο Jean Reno βουτούσαν στα νερά της Αγίας Άννας στην Αμοργό, κάτω από το περίφημο μοναστήρι της Χοζοβιώτισσας, για τα γυρίσματα της ταινίας «Το απέραντο γαλάζιο» που έμελλε να γίνει σημείο αναφοράς για το άθλημα της ελεύθερης κατάδυσης.

Authentic Big Blue & Amorgos Gastronomy Week, 18-24 Σεπτεμβρίου Facebook Twitter
Λευτέρης Καραϊσκος (Δημοτικός Σύμβουλος Αμοργού), Jean-Marc Barr, Βιβή Δρακά (Υπεύθυνη Διοργάνωσης)

29 χρόνια μετά, στην ίδια παραλία θα βουτήξουν οι καλύτεροι Ελληνες και ξένοι δύτες, δίνοντας το παρόν στο πρώτο διεθνές τουρνουά ελεύθερης κατάδυσης «Authentic Big Blue». Μερικές από τις σημαντικότερες συμμετοχές είναι αυτές του Ισπανού Miguel Lozano που έχει φτάσει τα 122 μέτρα βάθος με μία ανάσα, του Pascal Berger που κατέχει το ρεκόρ Ελβετίας με 115 μέτρα στην κατηγορία VW (variable weight), της Ουκαρανής Nataliia Zharkova που μετράει πέντε μετάλλια σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα και της Mandy Sumner που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του αθλήματος. Κατά τη διάρκεια του Authentic Big Blue 2017, θα διεξαχθούν αγωνίσματα και στις τρεις αγωνιστικές κατηγορίες που έχει στο πρόγραμμα της η Aida International: CWT σταθερά βάρη με πέδιλα, CNF σταθερά βάρη χωρίς πέδιλα και FIM ελεύθερη βύθιση.

Τα μεγαλύτερα ονόματα της ελεύθερης κατάδυσης θα καταδυθούν στο μοναδικό Ελληνικό μπλε, στον Κυκλαδίτικο βυθό, θα αναμετρηθούν με την ανάσα τους και θα ...αναδυθούν στην Ελληνική φιλοξενία αφού παράλληλα διοργανώνεται το Amorgos Gastronomy Week.  

Authentic Big Blue & Amorgos Gastronomy Week, 18-24 Σεπτεμβρίου Facebook Twitter
Δημήτρης Κούμουλος (Πρόεδρος AIDA Hellas), Jean-Marc Barr, Χρήστος Παπαδόπουλος (Αντιπρόεδρος AIDA Hellas)

Η Αμοργός θα αποκαλύψει στους επισκέπτες του νησιού τα μυστικά των πιο γνωστών συνταγών της που στηρίζονται σε τοπικά προϊόντα και θα τους μυήσει στα έθιμα του τόπου, προσφέροντάς του μια αυθεντική γαστρονομική εμπειρία, μοναδική σαν το απέραντο γαλάζιο. Στο πλαίσιο του Amorgos Gastronomy Week θα πραγματοποιηθεί Συνέδριο Γαστρονομίας στην Αιγιάλη με θέμα την ταυτότητα και το μέλλον της κυκλαδίτικης κουζίνας και ειδικά της Αμοργού, διήμερη γιορτή κρασιού στο λιμάνι των Καταπόλων με δώδεκα καλεσμένα οινοποιεία απ’ όλη την Ελλάδα και αναπαράσταση της μεγάλης γιορτής του νησιού που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο ανήμερα της γιορτής της Αγ. Παρασκευής στις  26 Ιουλίου, με καλεσμένο σεφ τον Αλέξανδρο Παπανδρέου.

Οι δύο αυτές «γιορτές» θα διεξαχθούν παράλληλα από τις 18 έως τις 24 Σεπτεμβρίου με στόχο να αναδείξουν την Αμοργό ως καταδυτικό και παραδοσιακό γαστρονομικό προορισμό και παράλληλα να επεκτείνουν την τουριστική σεζόν στο νησί.

Authentic Big Blue & Amorgos Gastronomy Week, 18-24 Σεπτεμβρίου Facebook Twitter
Jean-Marc Barr, Νίκος Δαδίτσιος (Υπεύθυνος Γαστρονομικού)

Η ταινία που έδωσε το έναυσμα για τη δημιουργία του «Authentic Big Blue» θα εκπροσωπηθεί στη διοργάνωση από τον πρωταγωνιστή Jean-Marc Βarr που υποδύθηκε στην ταινία τον σπουδαίο Jacques Mayol, τον συνθέτη της υπέροχης μουσικής Eric Serra και τον Gregory Forstner που έπαιξε τον Enzo Molinari (Maiorca) σε νεαρή ηλικία.

Ο Jean-Marc Βarr επέστρεψε πρόσφατα στην Αμοργό, ύστερα από το 1987, για τα γυρίσματα ενός ντοκιμαντέρ που έχει θέμα και πάλι το «Απέραντο Γαλάζιο» και την επίδραση που είχε στους αθλητές της ελεύθερης κατάδυσης.

Περισσότερες πληροφορίες για το Authentic Big Blue και το Amorgos Gastronomy Week μπορείτε να βρείτε στο επίσημο website της διοργάνωσης www.authenticbigblue.com και στις σελίδες https://www.instagram.com/authenticbigblue και  www.facebook.com authenticbigblue/.

Υποθαλάσσιες φωτογραφίες διοργάνωσης: Alexandros Chadiaris

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM