Αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό ή με νερό βρύσης;

Αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό ή με νερό βρύσης; Facebook Twitter
Όπως συμβαίνει στα εμφιαλωμένα νερά, έτσι και στα αναψυκτικά χρησιμοποιούνται δύο τύποι νερού: το πόσιμο νερό και το φυσικό μεταλλικό νερό, η διάκριση των οποίων αποτελεί συχνά σημείο σύγχυσης για τους καταναλωτές
0
Αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό ή με νερό βρύσης; Facebook Twitter

Η κατανάλωση εμφιαλωμένου νερού και αναψυκτικών στη χώρα μας είναι αρκετά διαδεδομένη. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Αναψυκτικών, οι Έλληνες το 2015 κατανάλωσαν 515.000.000 λίτρα αναψυκτικών. Μάλιστα, κατά τους θερινούς μήνες, η ζήτηση παρουσιάζει αύξηση εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών.

Οι λέξεις δίψα, απόλαυση και γεύση είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την κατανάλωση αναψυκτικών. Είναι, όμως, όλα τα αναψυκτικά ίδια και σε ποια θα έπρεπε να δείχνουμε μεγαλύτερη προτίμηση;

Το νερό που χρησιμοποιείται στην παραγωγή αναψυκτικών έχει άμεση σχέση με την ποιότητα και τη γεύση τους.

Όταν μιλάμε για αναψυκτικά, συνήθως δίνουμε έμφαση στην περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη και πρόσθετα, ενώ σπάνια εξετάζουμε την ποιότητα του νερού που χρησιμοποιείται για την παρασκευή τους, παρόλο που είναι το βασικότερο συστατικό της σύνθεσής τους (σε ποσοστό 80%).

Αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό ή με νερό βρύσης; Facebook Twitter

Το νερό που χρησιμοποιείται στην παραγωγή αναψυκτικών έχει άμεση σχέση με την ποιότητα και τη γεύση τους. Όπως, λοιπόν, συμβαίνει στα εμφιαλωμένα νερά, έτσι και στα αναψυκτικά χρησιμοποιούνται δύο τύποι νερού: το πόσιμο νερό και το φυσικό μεταλλικό νερό, η διάκριση των οποίων αποτελεί συχνά σημείο σύγχυσης για τους καταναλωτές.

Τί είδους αναψυκτικό θα πρέπει να προτιμάμε λοιπόν και γιατί;

Υπάρχουν τρεις κατηγορίες αναγνωρισμένου νερού σύμφωνα με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης: α) το επιτραπέζιο νερό, β) το νερό πηγής και γ) το φυσικό μεταλλικό νερό.

Το επιτραπέζιο νερό είναι δυνατόν να έχει οποιαδήποτε προέλευση, ακόμη και επιφανειακή (γεώτρηση, ποτάμι, λίμνη ακόμη και αφαλατωμένο νερό θάλασσας), και η χημική  σύστασή του είναι αυτή του κοινού πόσιμου νερού.

Το νερό πηγής έχει υπόγεια προέλευση, δεν επιτρέπεται να υποστεί καμία επεξεργασία, αλλά η χημική του σύσταση είναι αυτή του πόσιμου νερού. Δεν έχει τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ιδιαίτερη σύστασή του φυσικού μεταλλικού νερού.

Αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό ή με νερό βρύσης; Facebook Twitter

Το φυσικό μεταλλικό νερό, αντιθέτως, πρέπει να προέρχεται αποκλειστικά από πηγή υπόγειων υδάτων, η οποία προστατεύεται από κάθε είδους χημική και μικροβιολογική ρύπανση. Πέραν της υπόγειας προέλευσής του, το βασικό πλεονέκτημα του φυσικού μεταλλικού νερού, είναι η ιδιαίτερη σύστασή του σε μεταλλικά στοιχεία πχ. Μαγνήσιο, ασβέστιο, κάλιο. Δεν επιτρέπεται  να υποστεί καμία επεξεργασία για τη μεταβολή της χημικής και μικροβιολογικής του σύνθεσης. Η ετικέτα του παρέχει πληροφορίες για ιδιαίτερη σύστασή  του σε ανόργανα συστατικά.

Έτσι λοιπόν, η κατανάλωση αναψυκτικών για την παραγωγή των οποίων χρησιμοποιείται αποκλειστικά φυσικό μεταλλικό νερό, εκτός από τέρψη και τόνωση προσφέρει και όφελος στην υγεία του καταναλωτή.

 *Το κείμενο υπογράφει και επιμελείται η Ζωή Γιαννακάκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM