YouTube και Ηλιοθεραπεία

YouTube και Ηλιοθεραπεία Facebook Twitter
0

Σε μαραθώνιο επικοινωνίας επιδόθηκαν φέτος το καλοκαίρι Έλληνες και ξένοι επισκέπτες που δεν σταμάτησαν να ενημερώνουν τους διαδικτυακούς τους φίλους για κάθε σταθμό των καλοκαιρινών διακοπών τους στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND, και που αφορούν στο Δίκτυο 4G της εταιρείας, το αποκορύφωμα της καλοκαιρινής σεζόν είναι o Αύγουστος και ειδικότερα η  εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου με την επικοινωνία να απογειώνεται και τα δεδομένα στο Δίκτυο 4Gνα σημειώνουν αύξηση 413% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Πελοπόννησος, Κρήτη, Ιόνιο, Δωδεκάνησα και Κυκλάδες φιλοξένησαν τους πιο δραστήριους επικοινωνιακά  επισκέπτες και συνέβαλαν στο διπλασιασμό της κίνησης δεδομένων του δικτύου.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση δεδομένων (151%) για το πρώτο μισό του Αυγούστου, αφού όπως ήταν αναμενόμενο ούτε οι φετινοί παραθεριστές αποχωρίστηκαν τα social media, με το YouTube να αναδεικνύεται πρωταθλητής της διαδικτυακής επικοινωνίας ενώ ακολούθησαν Facebook και Instagram.

YouTube και Ηλιοθεραπεία Facebook Twitter

Την ίδια εμπιστοσύνη στο Δίκτυο της WIND επέδειξαν και οι ξένοι επισκέπτες της χώρας αυξάνοντας την κίνηση roaming 700% σε σχέση με πέρυσι. Τη μεγαλύτερη κατανάλωση σε δεδομένα έκαναν οι Άγγλοι, ακολουθούμενοι από τους Ολλανδούς, τους Σουηδούς και τους Ιταλούς γείτονες.

Η επικοινωνία στο δίκτυο της WIND γίνεται απρόσκοπτα καθώς ανταποκρίνεται απόλυτα στην εκρηκτική αύξηση της ζήτησης στις τουριστικές περιοχές. Εξειδικευμένο προσωπικό παρακολουθεί σε 24ωρη βάση το δίκτυο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας μέσα από τα συστήματα του Εθνικού Κέντρου Διαχείρισης.

Με ένα επενδυτικό πρόγραμμα που έχει ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ την τελευταία 5ετία, το δίκτυο 4G της WIND εξασφαλίζει χωρητικότητα και υψηλές ταχύτητες ώστε να υπάρχει άριστη εμπειρία όχι μόνο στην κάλυψη αλλά και στη χρήση του mobile Internet σε ιδιαίτερα απαιτητικές περιόδους. Έτσι τόσο οι Έλληνες συνδρομητές της εταιρείας όσο και οι ξένοι επισκέπτες στο δίκτυο της WIND χρειάζονται μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να ανεβάσουν στο Facebook μία selfie διακοπών από το κινητό τους.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM