Thunderstruck στο ελληνικό internet

Thunderstruck στο ελληνικό internet Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Thunderstruck στο ελληνικό internet Facebook Twitter

 

Η λέξη κεραυνός, ενέργεια και άλλα τέτοια φυσικά φαινόμενα έχουν αποκτήσει από χρόνια και μια άλλη (μουσική) διάσταση. Από αυτή που κάνει τους ανθρώπους να κοπανάνε ρυθμικά κεφάλια (το γνωστό headbanging), να κοπανιούνται επίσης μεταξύ τους και να φωνάζουν (βασικά ουρλιάζουν) στο ρυθμό.

 

Ασφαλώς και αναφέρομαι στο Thunderstruck των AC/DC. Ένα τραγούδι που ξεκίνησε από ένα μικρό τρικ στην κιθάρα του Angus Young και έμελε να γίνει το πρώτο στη λίστα "Ultimate 500 Rock Collection" του Triple M.

Αλλά ανεξαρτήτου γεγονότος ότι είναι ένα ροκ τραγούδι που το γνωρίζει/αναγνωρίζει και η κουτσή Μαρία κάθε ηλικίας, είναι ένα τραγούδι που παίζεται σε όλα τα ροκ πάρτι και ραδιόφωνα, ακόμα και στο λεωφορείο της Atletico Madrid για να ενεργοποιήσει τους παίχτες πριν τον αγώνα. Ακόμα και οι γιουβεντίνοι στο ζέσταμα πριν το ματς, δεν ακούνε Eros Ramazzotti αλλά AC/DC και παίρνει το γήπεδο φωτιά πριν ακόμα ξεκινήσουν.

Με αυτό λοιπόν το υπερ-τραγούδι που σηματοδοτεί μεγάλες στιγμές μικρών και μεγαλύτερων ηλικιών, η WIND αποφάσισε να μας συστήσει το δικό της δίκτυο οπτικών ινών που φιλοδοξεί να γίνει αν όχι ένας κεραυνός, σίγουρα μια νέα εμπειρία στο ελληνικό ίντερνετ. Στο εν λόγω βίντεο παίρνει η πόλη «φωτιά» και βασικά μπαίνει στην πρίζα. Καλύτερη μουσική επένδυση δεν θα μπορούσαν αλήθεια να βρουν.

Περισσότερα όμως δείτε με τα μάτια σας, στο χαρακτηριστικό βίντεο:

Και επειδή ζωή χωρίς κέφι, ζωή δεν λέγεται, δείτε παρακάτω ένα παιχνίδι που παίζεται στο Αμέρικα.

Thunderstruck Drinking Game.

3 βασικοί κάνονες/βήματα

1. Όλοι παίρνουμε από μία μπύρα στο χέρι.

2. Στα ηχεία παίζει δυνατά το «Thunderstruck» των AC/DC.

3. Κάθε φορά που στο τραγούδι ακούγεται η λέξη «Thunder» ή «Thunderstruck», όλοι εμείς «οι παίκτες» με τη σειρά πρέπει να πιούμε μια γουλιά μπύρα.

Σημείωση: Εντελώς τυχαίο, δεν είναι το γεγονός ότι η μαγική λέξη "Thunder" ακούγεται μόλις 33 φορές (!) μέσα στο τραγούδι "Thunderstruck". Οπότε το νου σας με τις γουλιές...

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM