16 χρόνια οι υπότροφοι COSMOTE δίνουν μαθήματα ζωής

16 χρόνια οι υπότροφοι COSMOTE δίνουν μαθήματα ζωής Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

16 χρόνια οι υπότροφοι COSMOTE δίνουν μαθήματα ζωής Facebook Twitter

 

Σε συνθήκες οικονομικής κρίσης είναι ελπιδοφόρο ένας τεχνολογικός όμιλος, όπως ο ΟΤΕ, να πρωτοπορεί σε ανταγωνιστικές συνθήκες αλλά και ταυτόχρονα να δημιουργεί και να προσφέρει ευκαιρίες και δυνατότητες για τους νέους. Φέτος μετά από 16 συνεχόμενα έτη, η COSMOTE ανακοίνωσε το Πρόγραμμα Υποτροφιών για το 2017-2018. Οι αιτήσεις συμμετοχής είναι μέχρι τις 6 Οκτωβρίου 2017. Τόσο γι' αυτό όσο και για το επιχειρηματικό περιβάλλον μέσα στο οποίο η COSMOTE καλείται να δραστηριοποιηθεί, να αναπτυχθεί και να παραμείνει στην κορυφή, «παρασύροντας» κι άλλους, μιλήσαμε με την Εxecutive Director Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου ΟΤΕ, κα Ντέπη Τζιμέα.

 

—Ευελπιστείτε ότι το Πρόγραμμα Υποτροφιών του Ομίλου COSMOTE είναι -έστω και σε βάθος χρόνου- ένα αποτελεσματικό ανάχωμα στο brain drain που μαστίζει τη χώρα;

Το πρόγραμμα υποτροφιών COSMOTE έχει στόχο να βοηθήσει τους νέους φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, που θέλουν να σπουδάσουν και να προοδεύσουν, αλλά δεν έχουν τα μέσα να το κάνουν. Τους βοηθούμε να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στην Ελλάδα και να βγουν στην αγορά εργασίας. Σήμερα, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία υπότροφοί μας είναι 33 ετών και πολλοί από αυτούς έχουν καταφέρει να διακριθούν επαγγελματικά.

 

16 χρόνια οι υπότροφοι COSMOTE δίνουν μαθήματα ζωής Facebook Twitter

 

Μιλώντας για το brain drain, ένα φαινόμενο που μας αφορά και μας προβληματίζει όλους, πιστεύω ότι έχει να κάνει, μεταξύ άλλων, με την ανάπτυξη και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Οι υποτροφίες είναι σίγουρα ένα μικρό ανάχωμα, όμως δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα. Πέραν των υποτροφιών, η συμβολή του Ομίλου ΟΤΕ στο συγκεκριμένο ζήτημα είναι σημαντική. Αναφέρομαι κυρίως σε δύο τομείς: την απασχόληση και τις επενδύσεις. Τα τελευταία 5 χρόνια, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει κάνει πάνω από 2.500 χιλιάδες προσλήψεις σε διάφορες ειδικότητες. Παράλληλα, με τις επενδύσεις του σε δίκτυα νέας γενιάς, προγράμματα ICT, τεχνολογικές λύσεις για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές, ο Όμιλος οδηγεί τον εκσυγχρονισμό της χώρας.

 

—Πώς επιλέγονται οι αποδέκτες των υποτροφιών και τι κριτήρια θα πρέπει να πληροί κάποιος για να λάβει μέρος στο πρόγραμμα;

Για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα των υποτροφιών COSMOTE, βασική προϋπόθεση είναι οι ενδιαφερόμενοι να είναι πρωτοετείς φοιτητές και να έχουν εισαχθεί σε οποιοδήποτε ελληνικό πανεπιστήμιο με 16.000 μόρια και άνω. Καθώς η επιλογή των υποτρόφων γίνεται κυρίως με κοινωνικό-οικονομικά κριτήρια, λαμβάνεται υπόψη το κατά κεφαλήν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των φοιτητών, ενώ δεν θα πρέπει να έχουν δεχτεί άλλη υποτροφία, μεγαλύτερη των 1.500 ευρώ. Και φυσικά, θα πρέπει να κάνουν εμπρόθεσμα την αίτησή τους στο www.cosmotescholarships. gr. Για το φετινό πρόγραμμα, η προθεσμία λήγει την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, στις 17.00.

 


 

—Κατά τη διάρκεια των προηγούμενων χρόνων, έχει συμβεί κάποιος φοιτητής που διέπρεψε στο αντικείμενο του να απορροφηθεί και να αξιοποιηθεί από τον Όμιλο;

Πράγματι, υπάρχουν κάποιοι υπότροφοί μας με τους οποίους έχει συνεργαστεί ο Όμιλος. Γενικά, διατηρούμε επαφή με όλα τα παιδιά κατά τη διάρκεια των σπουδών τους - ούτως ή άλλως παρακολουθούμε την πορεία τους στο πλαίσιο του προγράμματος. Στα σχέδιά μας πάντως, είναι να έχουμε πιο συστηματική επαφή με τους υποτρόφους μας, μετά τις σπουδές τους, ακόμη και για θέματα αναζήτησης εργασίας.


—Πόσο εύκολο είναι σε περιβάλλον οικονομικής κρίσης -όπως αυτό που βιώνουμε τώρα στην Ελλάδα- και σε έναν κλάδο εξόχως ανταγωνιστικό όπως ο δικός σας- να τηρούνται και να εφαρμόζονται οι αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης;

Δεν είναι θέμα ευκολίας. Είναι θέμα αναγκαιότητας. Η υιοθέτηση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης είναι σήμερα μονόδρομος για τις επιχειρήσεις. Δεν μπορούμε να πάμε μπροστά αν δεν σεβόμαστε το περιβάλλον και τους συνανθρώπους μας. Αν δεν βοηθούμε αυτούς που έχουν ανάγκη. Αν δεν φροντίζουμε τους εργαζόμενούς μας και δεν λειτουργούμε με διαφάνεια και υπευθυνότητα σε κάθε μας δράση. Και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα από όλα αυτά, αν δεν είμαστε οικονομικά βιώσιμοι και υγιείς. Οπότε ναι, η τήρηση των αρχών της Βιώσιμης Ανάπτυξης είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, ιδίως τώρα, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο.

 

 

—Κλείνοντας, πείτε μας κάτι για τους υποτρόφους του προγράμματος COSMOTE; Έχετε κάποια ιστορία να μοιραστείτε μαζί μας;

Η επαφή μου με τους νέους αυτούς αποδεικνύεται κάθε χρόνο μία συγκλονιστική εμπειρία. Σχεδόν όλοι, έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Τους διακρίνει η ωριμότητα, η δύναμη της θέλησης. Είναι αισιόδοξοι -το βλέπεις στην πράξη- και ταυτόχρονα ρεαλιστές. Πάνω απ' όλα, τους διακρίνει η αξιοπρέπεια. Οι περισσότεροι, ζουν σε συνθήκες εξαιρετικά δύσκολες. Προέρχονται από μονογονεϊκές ή πολύτεκνες οικογένειες ή έχουν χάσει τους γονείς τους. Συχνά, έχουν γονείς χρόνια άνεργους ή με σοβαρές ασθένειες, ή χρήστες ουσιών. Χρειάζεται να δουλεύουν κατά τη διάρκεια του σχολείου ή μένουν σε σπίτια χωρίς θέρμανση ή ούτε καν ηλεκτρικό. Κι όμως, δεν το βάζουν κάτω. Δεν αφήνουν τα όνειρά τους να χαθούν. Οι ιστορίες είναι πολλές. Ένας υπότροφός μας από την Β. Ελλάδα διάβαζε τον χειμώνα στο μπαλκόνι, γιατί είχε 7 αδέλφια και το σπίτι ένα δωμάτιο. Δεν υπήρχε χώρος, παρά μόνο έξω στο κρύο. Μία άλλη κοπέλα τελείωσε στα τρία χρόνια το Πανεπιστήμιο, ώστε τα χρήματα της τέταρτης χρονιάς να τα κρατήσει για το μεταπτυχιακό της. Ήταν συγκλονιστική η στιγμή που ένας νεαρός υπότροφος μας εξομολογήθηκε ότι μόλις μία μέρα πριν του ανακοινώσουμε την υποτροφία, είχε χάσει τον μοναδικό άνθρωπο που είχε και που τον είχε μεγαλώσει, τον παππού του. Δεν είχε με κανένα δικό του να μοιραστεί την χαρά του... Ένα προς ένα τα παιδιά, που έχουμε τιμή να αποκαλούμε υποτρόφους της COSMOTE, εδώ και 16 χρόνια μας δίνουν μαθήματα ζωής, δείχνοντάς μας ότι τίποτα δεν είναι πιο δυνατό από την ανθρώπινη θέληση.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM