Νέα επίθεση Σπίρτζη σε Taxibeat - Δεν έχει αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα

Νέα επίθεση Σπίρτζη σε Taxibeat - Δεν έχει αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα Facebook Twitter
Alexandros Michailidis / SOOC
7

Μέτωπο με την Beat και τις διαδικτυακές πλατφόρμες παροχής μισθωμένου μεταφορικού έργου ανοίγει ξανά ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Αναφερόμενος ονομαστικά στην TaxiBeat, σε συνέντευξη Τύπου για τις αλλαγές στον κλάδο των μεταφορών, είπε ότι στην μετοχική σύνθεσή της ανήκουν offshore εταιρείες του Παναμά και άλλων φορολογικών παραδείσων, ενώ δεν διαθέτει θυγατρική στην Ελλάδα όπου λειτουργεί μέσω υποκαταστήματος.

Όπως αναφέρει το capital, o κ. Σπίρτζης εξαπέλυσε βέλη και στον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος βγήκε και στήριξε τη συγκεκριμένη εταιρεία που διαθέτει στην μετοχική της σύνθεση εταιρεία με έδρα τον Παναμά.

Είναι πολιτικό θέμα εάν υπάρχουν εταιρείες που δεν έχουν αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα.Δεν πιστεύουμε σε τέτοιου είδους επιχειρηματικότητα, δεν πιστεύουμε ότι είναι ελληνικό θαύμα, δεν πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να μην φορολογούνται, λατρεύουμε την καινοτομία και τη στηρίζουμε αλλά δεν μπορεί να έχουν άλλου είδους ασυλία σε σχέση με τις άλλες εταιρείες ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κάλεσε μάλιστα, την Beat και τις υπόλοιπες ομοειδείς εταιρείες να προσέλθουν στη διαβούλευση, προσκομίζοντας τις φορολογικές δηλώσεις των τριών τελευταίων ετών.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο ΥΠΟΜΕΔΙ σήμερα, οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες διαμεσολάβησης για Επιβατικά Δημόσιας και Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΔΧ) αυτοκίνητα για τις οποίες δημιουργείται ρυθμιστικό πλαίσιο, σύμφωνα με το οποίο θα πρέπει να αποκτήσουν ειδική άδεια.

Παράλληλα, το νομοσχέδιο θα διαθέτει διάταξη η οποία θα προβλέπει ότι η αξιολόγηση των οδηγών ταξί από τους χρήστες των ηλεκτρονικών εφαρμογών (Beat, Uber) θα πραγματοποιείται μόνον εφόσον η Αρχή Προστασίας Δεδομένων ανάψει το πράσινο φως.

Το νέο πλαίσιο, που δημιουργείται, προβλέπει την υποβολή αίτησης από τους φορείς ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης, η οποία θα συνοδεύεται από τα εξής δικαιολογητικά:

-αίτηση φυσικού ή νομικού προσώπου
-σύμβαση ορισμένου χρόνου τουλάχιστον δύο μηνών αποκλειστικά με τρία οχήματα δημόσιας χρήσης-
-επικυρωμένα αντίγραφα των σχετικών με τα οχήματα αδειών καθώς και των εγγράφων που αποδεικνύουν σχέση με εργασίας με οδηγούς κατόχους επαγγελματικής – ειδικής άδειας οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου
-παράβολο δημοσίου 1.000 ευρώ.

Η άδεια θα εκδίδεται μέσα σε 30 ημέρες και για τους παραβάτες θα προβλέπεται η επιβολή προστίμου 50.000 ευρώ, το οποίο θα αυξάνεται σε 100.000 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής οπότε και θα ανακαλείται η άδεια.

Πολιτική
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κωνσταντοπούλου καταθέτει μήνυση και αγωγή κατά της Κανέλλη: «Μου ρίχνουν λάσπη οι επαναστάτες του καναπέ»

Πολιτική / Η Κωνσταντοπούλου καταθέτει μήνυση και αγωγή κατά της Κανέλλη: «Μου ρίχνουν λάσπη οι επαναστάτες του καναπέ»

Ανακοίνωσε ότι καταθέτει μήνυση και αγωγή εναντίον της κυρίας Κανέλλη, κατηγορώντας την για συκοφαντικά ψεύδη και επίθεση με σκοπό να αποδυναμώσει την πολιτική της δράση
LIFO NEWSROOM
Εξαιρούνται οι αμυντικές δαπάνες από το Σύμφωνο Σταθερότητας -«Κρίσιμο βήμα για την ασφάλεια της ΕΕ» λέει ο Μητσοτάκης

Πολιτική / Εξαιρούνται οι αμυντικές δαπάνες από το Σύμφωνο Σταθερότητας -«Κρίσιμο βήμα για την ασφάλεια της ΕΕ» λέει ο Μητσοτάκης

«Αυτό θα επιτρέψει στα κράτη-μέλη να αυξήσουν σημαντικά τις αμυντικές τους δαπάνες, αλλά με ελεγχόμενο τρόπο και υπό όρους», ανέφερε η φον ντερ Λάιεν, προσθέτοντας ότι η Επιτροπή θα προτείνει ένα ευρύτερο πακέτο εξατομικευμένων εργαλείων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες κάθε χώρας
LIFO NEWSROOM
Σε δημόσια διαβούλευση νομοσχέδιο για τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης – αποχέτευσης

Πολιτική / Σε δημόσια διαβούλευση νομοσχέδιο για τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης – αποχέτευσης

Στο πλαίσιο των ρυθμίσεων, προβλέπεται επιδότηση έως 70% των ληξιπρόθεσμων οφειλών των Δ.Ε.Υ.Α. προς τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και η θέσπιση κοινού κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας, τιμολογιακής πολιτικής και σχεδίων ασφάλειας τροφοδοσίας νερού
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: Σκοπός να έχουμε 900 λεωφορεία έως τα μέσα του 2025 και πιο συχνά δρομολόγια

Πολιτική / Μητσοτάκης: Σκοπός να έχουμε 900 λεωφορεία έως τα μέσα του 2025 και πιο συχνά δρομολόγια

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το αμαξοστάσιο των Οδικών Συγκοινωνιών ( ΟΣΥ ) στον 'Αγιο Ιωάννη Ρέντη όπου στεγάζονται καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία και λεωφορεία φυσικού αερίου
LIFO NEWSROOM
Αλέξης Τσίπρας: Ξεκινάει διαλέξεις και σεμινάρια στο πανεπιστήμιο Χάρβαρντ

Πολιτική / Αλέξης Τσίπρας: Ξεκινάει διαλέξεις και σεμινάρια στο πανεπιστήμιο Χάρβαρντ

«Ως πρωθυπουργός συμμετείχε και βίωσε μερικές από τις πιο καθοριστικές στιγμές στην ιστορία της Ευρώπης του 21ου αιώνα», αναφέρει στην ανακοίνωσή του το κορυφαίο πανεπιστήμιο
LIFO NEWSROOM
Ο Γιάννος Παπαντωνίου διαγνώστηκε με επιθετικό καρκίνο του προστάτη

Πολιτική / «Δεν είναι μακριά η ώρα του αποχαιρετισμού» ― Ο Γιάννος Παπαντωνίου διαγνώστηκε με επιθετικό καρκίνο του προστάτη

Σύμφωνα με ανακοίνωση ο Γιάννος Παπαντωνίου «προσεβλήθη από επιθετικό καρκίνο του προστάτη, που συνδυάστηκε με σοβαρό πρόβλημα στην σπονδυλική στήλη, το οποίο τον οδήγησε σε πολύωρες διαδοχικές χειρουργικές επεμβάσεις και σε αναπηρική καρέκλα»
LIFO NEWSROOM
Κόκκινο παγκάκι: Η πρωτοβουλία ενάντια στη βία κατά των γυναικών που εγκαινιάσθηκε στην ιταλική πρεσβεία

Πολιτική / Κόκκινο παγκάκι: Η πρωτοβουλία ενάντια στη βία κατά των γυναικών που εγκαινιάσθηκε στην ιταλική πρεσβεία

Η υπουργός Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής Σοφία Ζαχαράκη ανέφερε σε μήνυμά της ότι στα μέτρα μέριμνας για την υποστήριξη των θυμάτων της έμφυλης βίας περιλαμβάνονται πολλοί σταθμοί και 44 ασφαλή καταφύγια,
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Βασικά μισουνε την taxibeat γιατι δημιουργεί καλές θέσεις εργασίες στερώντας ανεργους ή νεομεταναστες που μπορούνε να διορισουν για 3 και 60 σε καμια αργομισθια δημοσιου.
Ας μάθουμε πρώτα πως λειτουργεί η Beat με τους οδηγούς (και όχι με τους ιδιοκτήτες) ταξί και μετά μπορούμε να είμαστε αντικειμενικοί.Σχεδόν το μισό από αυτό που γράφει το ταξίμετρο τούς κρατάει κι αν ο πελάτης πληρώσει με πιστωτική (το σύνηθες και περισσότερο για τις μικρές αποστάσεις), ο οδηγός πληρώνεται αφού συγκεντρώσει εβδομαδιαίο καθαρό σύνολο 25€... Και πολλά άλλα!Ρωτήστε καλύτερα τους οδηγούς να σας πουν, αν θέλουν. Από οδηγό ταξί τα έμαθα.
a btw μιας και φαινεται να μαθαινεις πραγματα απο οδηγους ταξι. Να το προσεξεις, τα ξερουν ολα! (η προμηθεια ειναι κατι πολύ λιγοτερο απο αυτο που αναφερεις αλλα στο κατω κατω: dont use it!)
Αντεγραμμένο:"Ανάλυση της TaxiBeat απο ένα γραφειοκράτη (μαυρο κοκκινο ροζ μπλε whatever το χρώμα ξεβγαίνει με ένα πλύσιμο):α) η TaxiBeat δεν δημιουργει νέο χρήμα παίρνει χρήματα που ήδη κατευθυνονταν απευθείας στους ιδιοκτήτες (αλλό ιδιοκτήτης αλλό οδηγός) ταξί (λάθος αλλά anyway)β) το χρήμα αυτό πηγαίνει στην TaxiBeat και φεύγει απο κάποιους που μπορώ να έχω έλεγχο και να πουλησω πολιτικές χάρες σε κάποιους που δεν μπορώ. Αρα εφόσον ωφελείται από την Taxibeat καποιος που δεν μπορω να ελέγξω εγώ, δεν έχει καμια αξία. Το οτι η TaxiBeat1) δίνει υπηρεσία στους καταναλωτές, είναι αδιάφορο. Δεν μπορεί να ελεγχθεί απο τον γραφειοκράτη αυτή η υπηρεσία αρα του είναι αδιάφορη αν οχι επιζήμια2) οτι οτι αυξάνει το συνολικό τζίρο του ταξί ειναι ξανά αδιάφορο εφόσον δεν ελέγχεται απο τον γραφειοκράτη3) το οτι επιβραβεύει τους καλούς επαγγελματίες είναι ξανά αδιάφορο αν οχι εχθρικο για τον γραφειοκράτη, γιατί αυξάνει την ανεξαρτησία των επαγγελματιών απέναντι του, άρα είναι casus beli. Επομένως για να μπουμε στο μυαλό του Γραφειοκράτη δεν έχει σημασία αν δίνεται υπηρεσία στο κοινωνικό σύνολο, δεν έχει σημασία αν αυξάνεται η πίτα, το μονο που έχει σημασία ειναι: μπορώ να το ελέγξω;;; μπορώ να το κατευθυνω και να το κάνω ψήφους;;; ΥΓ:φυσικα στο μυαλο του γραφειοκρατη δεν περναει καν απο το μυαλο οτι μεγαλο ποσοστο της Beat είναι έσοδα από το ... Περού!!! Και από άλλες αγορές του εξωτερικού που δραστηριοποιείται..."
Δε κοιτα να συμμαζεψει το χαος που εχει προκαλεσει με το ηλεκτρονικο εισιτήριο και τις καρτες, απο το να προσπαθει να αποπροσανατολησει με επιθεσεις σε εταιριες που αποδεδειγμενα εχουν παραγει θετικο εργο;
Για ποιον εχουν παραγει θετικο εργο; Για τον πολίτη, τον ευσυνειδητο επαγγελματια και τον επιχειρηματια;;; Αδιαφορο. θετικο ειναι μονο το εργο που μπορει να το ελεγξει χειραγωγήσει κανεις ψηφους ταξιδια και μισθους ο Υπουργος.Κανενα θετικο εργο δεν εχει παραξει. Κανενα ψηφο δεν εχει φερει στον παλαιοπασοκο Σπιρτζη.