Διαφήμιση του Condé Nast Traveller απαγορεύθηκε επειδή προβάλλει ένα «αρρωστημένα αδύνατο» μοντέλο

Διαφήμιση του Condé Nast Traveller απαγορεύθηκε επειδή προβάλλει ένα «αρρωστημένα αδύνατο» μοντέλο Facebook Twitter
0

Μια διαφήμιση του ταξιδιωτικού περιοδικού Condé Nast Traveller απαγορεύθηκε αφού κρίθηκε «ανεύθυνη» επειδή προβάλλει ένα αρρωστημένα αδύνατο» μοντέλο.

Στο στιγμιότυπο εμφανίζεται ένα μοντέλο να ποζάρει σε μια παραλία σε μια διαφήμιση της κατηγορίας «καρτ-ποστάλ της ημέρας», η οποία περιλαμβανόταν στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού Glamour- και τα δύο περιοδικά ανήκουν στον εκδοτικό όμιλο Condé Nast Publications Ltd.

Σύμφωνα με την Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (Advertising Standards Authority- ASA), ένας αναγνώστης εξέφρασε παράπονα επειδή το μοντέλο δείχνει υπερβολικά αδύνατο και χαρακτήρισε την διαφήμιση «κοινωνικά ανεύθυνη».

Διαφήμιση του Condé Nast Traveller απαγορεύθηκε επειδή προβάλλει ένα «αρρωστημένα αδύνατο» μοντέλο Facebook Twitter

Το περιοδικό από την πλευρά του εξήγησε πως η συγκεκριμένη διαφήμιση χρησιμοποιήθηκε να προωθήσει τον ιστότοπο του Condé Nast Traveller και πως προέρχεται από επαγγελματική φωτογράφιση, αν και ποτέ δεν προβλήθηκε έτσι μέσα στο περιοδικό. Συμπλήρωσε δε πως στόχος της ήταν να μεταδώσει την ιδέα της «καλοκαιρινής απόδρασης». Σε ανακοίνωσή του το περιοδικό παραδέχθηκε βέβαια πως η πόζα του μοντέλου «τόνιζε το ύψος και τα μακριά πόδια της», αλλά τόνισε πως το σώμα της κοπέλας είναι μεν αδύνατο αλλά με φυσιολογικές αναλογίες, και ότι δεν προεξέχουν σε αυτό οστά.

Ωστόσο η ASA αποφάνθηκε πως η εν λόγω διαφήμιση πρέπει να απαγορευτεί, και συνέστησε στον όμιλο να είναι προσεκτικότερος στο μέλλον. Κατόπιν μελέτης, η Αρχή κατέληξε στο συμπέρασμα πως η γωνία λήψης της φωτογραφίας τόνισε την λεπτή της σιλουέτα χωρίς να χρειάζεται. «Κατανοούμε πως η διαφήμιση ήταν για ταξιδιωτικό περιοδικό και πως σκοπός δεν ήταν να εστιάσει κανείς ούτε στο μοντέλο ούτε στα ρούχα της. Ωστόσο, θεωρούμε πως το μοντέλο έτσι όπως φωτογραφήθηκε φαινόταν αρρωστημένα αδύνατο και πως η διαφήμιση ήταν ανεύθυνη», σημειώνει η ASA. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM