Ο Τζάστιν Μπίμπερ έφτιαξε θρησκευτικό πίνακα και τον πουλάει στο Instagram

Ο Τζάστιν Μπίμπερ έφτιαξε θρησκευτικό πίνακα και τον πουλάει στο Instagram Facebook Twitter
1

Ένα νέο χαρακτηριστικό στο βιογραφικό μπορεί να προσθέσει πλέον ο Τζάστιν Μπίμπερ- αυτό του ζωγράφου. 

Ο διάσημος τραγουδιστής δημοσίευσε στο Instagram την φωτογραφία ενός θρησκευτικού πίνακα που φιλοτέχνησε ο ίδιος, τον οποίο και πουλάει όπως λέει για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Ο πίνακας απεικονίζει έναν μεγάλο σταυρό που μοιάζει σαν να λιώνει και στο φόντο υπάρχουν μαύρα σύννεφα καπνού. Το έργο ονομάζεται «Calvary» και τα έσοδα από την πώλησή του θα διατεθούν στη βοήθεια των θυμάτων των καταστροφικών πυρκαγιών της Καλιφόρνια. 

Αν και ο Τζάστιν Μπίμπερ δεν διευκρινίζει πώς ακριβώς σκοπεύει να πουλήσει τον πίνακα, η ανάρτηση μέχρι στιγμής μετρά σχεδόν 2 εκατομμύρια likes και χιλιάδες σχόλια. 

Ο νεαρός τραγουδιστής χρησιμοποιεί συχνά τον λογαριασμό του για να προωθήσει θέματα σχετικά με την αγάπη και την αλληλεγγύη, ενώ το bio παραπέμπει σε ένα βίντεο για τον Χριστιανισμό. Επίσης πολύ συχνά δημοσιεύει διάφορες θεωρίες για το Θεό. 

Selling this painting I did called “Calvary” ALL PROCEEDS GO TO WILDFIRES IN CA

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Justin Bieber (@justinbieber) στις

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ