Οι δέκα υποψήφιοι «μνηστήρες» για τη μαρίνα του Αλίμου

Οι δέκα υποψήφιοι «μνηστήρες» για τη μαρίνα του Αλίμου Facebook Twitter
Μαρίνα Αλίμου, φώτο: ΑΠΕ-ΜΠΕ
1

Με τη συμμετοχή 10 επενδυτικών σχημάτων, ολοκληρώθηκε η προθεσμία υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος (Α' φάση), για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της μαρίνας Αλίμου.

Στη συνέχεια, οι σύμβουλοι αξιοποίησης, αφού αξιολογήσουν τις υποβληθείσες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για την επόμενη φάση του διαγωνισμού.

Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, η λίστα των δέκα εταιριών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη μαρίνα είναι:

1. ΚΑΣΟΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ KAI ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

2. ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ και TEK- ART CALAMIS VE FENERBAHCE MARMARA TURIZM TELESISLERI A.S

3. ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

4. Α.Τ.Ε.Σ.Ε. ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ- ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

5. ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ ΑΕ

6. ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΦΩΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΔΟΜΩΝ ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΚΑΦΩΝ

7. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ PORT ADHOS SAS- DREAM YACHT METITERRANΕE - J&P AVAX S.A

8. AVIAREPS - COSMOS ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

9. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ARCHIRODON GROUP NV - A1 YACHT TRADE CONSORTIUM AE - ΣΤΗΡΙΞIΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ.

10. LAMDA DOGUS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ.

Οικονομία
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Να σημειώσουμε εδώ ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα φιλέτα της Αττικής. Μαρίνα για κότερα στην κυριολεξία "5 λεπτά από την Ομόνοια". Κεντρικός σταθμός επιβίβασης για όλη την τουριστική κίνηση που έχει σχέση με ενοικιάσεις (οι τουρίστες έρχονται στον βενιζέλο και σε 1/2 ώρα είναι πάνω στο κότερο). Σε τιμές ενοικίασης 2000 - 4000 ευρω/βδομάδα για κάθε πλοίο.Η μαρίνα έχει 700+ θέσεις και η εμπορική τιμή για την κάθε θέση (αυτό δηλαδή που θα πλήρωνε ο οποιοσδήποτε στην οποιαδήποτε άλλη συγκρίσιμη μαρίνα του κόσμου) κυμαίνεται από 3.000 ευρω/χρόνο μέχρι 12.000 ευρω - ανάλογα με το μήκος.Και εδώ έρχεται η ελληνική λαμογιά σε όλο της το μεγαλείο. Το κράτος έχει τέτοιο φιλέτο στα χέρια του (και μιλάμε από τις αρχές των 90ς, όταν άρχισαν οι μεγάλοι τζίροι) και ζητάει γελοιωδώς χαμηλά ποσά. Οι ιδιοκτήτες έχουν τα λεφτά στο χέρι, δεν έχουν καμμία αντίρρηση να πληρώσουν τιμές ελεύθερης αγοράς και το κράτος τους ζητάει π.χ. 150 ευρω/χρονο αντί για 3.000.Γιατί γίνεται αυτο; Είναι νεοελληνικά απλό: το κράτος παίρνει μεν 150 ευρώ/χρόνο, αλλά τις διαθέσιμες θέσεις στο λιμάνι τις αποφασίζει και μοιράζει κάποιος δημόσιος υπάλληλος "δικό μας παιδί". Οι ιδιοκτήτες πληρώνουν την κανονική τιμή αγοράς (που θα πλήρωναν έτσι κι αλλιώς σε οποιοδήποτε άλλο λιμάνι). Απλά το κράτος παίρνει ένα γελοίο ποσό και το χοντρό χρήμα πηγαίνει αυτούσιο σε δικά μας παιδιά.Κατά τα άλλα η μαρίνα θεωρείται "υποβαθμισμένη", κατά τα άλλα οι νεοφιλελέδες σκούζουν ότι "το κράτος δεν είναι παραγωγικό", κατά τα άλλα, μόνο οι ιδιωτικοποιήσεις θα μας σώσουν. Το να ζητήσει το κράτος την κανονική τιμή αγοράς δεν περνάει κανενός από το μυαλό. Οοοοοοοχι, πρέπει να την ιδιωτικοποιήσουμε την (δημόσια) περιουσία μας, προκειμένου να δούμε προκοπή.