Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60;

Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
O εκδότης του Penthouse, Bob Guccione, στο Χίλτον της Νέας Υόρκης το 1968
3

Η ατμόσφαιρα του Mad Men και η εμμονή στην λεπτομέρεια από τους παραγωγούς της σειράς είναι παροιμιώδης. Οι θεατές παραμονεύουν στη γωνία για να κριτικάρουν τον καιρό που έκανε μια συγκεκριμένη ημέρα, ή την ετικέτα στο μπουκάλι που βρίσκεται στο βάθος. Ο σεναριογράφος της σειράς, Matthew Weiner, είναι τόσο εμμονικός, που ακόμη και μέσα στα συρτάρια των υπαλλήλων της SC&P βρίσκονται επιστολόγραφα, υλικά και χαρτιά πιστά στο πνεύμα του '60 – μερικά μάλιστα αυθεντικά. «Οι ηθοποιοί δεν πρέπει να προσπαθούν να υποκρίνονται», είναι η φιλοσοφία του.

Όλα αυτά όμως πρέπει να τα δεχτούμε, γιατί λίγοι βρέθηκαν στ' αλήθεια στην Νέα Υόρκη του '60. Πόσο πιστή είναι η σειρά; Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες και συγκρίνετε.

Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Η Κατρίν Ντενέβ στο αεροδρόμιο JFK, 1961


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Η Τζάνετ Λι και ο Τόνι Κέρτις με τα παιδιά τους στον ποταμό Hudson, 1961


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Μια γυναίκα αγοράζει αντρικά εσώρουχα από αυτόματο μηχάνημα του πολυκαταστήματος Macy's


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Κυρίες σε πάρτι στα Hamptons, 1964


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Μοντέλα παρουσιάζουν χτενίσματα για τα Χριστούγεννα


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter


Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Ένα ζευγάρι χορεύει σε ντισκοτέκ του 1965

Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Μοντέλο ποζάρι στο Σέντραλ Παρκ, 1965
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Έξω από την ντισκοτέκ Electric Circus στη Νέα Υόρκη του 1967
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Flower Power στο Coney Island, τον Ιούνιο του 1968
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Η Jackie O. στη Νέα Υόρκη του 1968
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter
Μαθήματα χορού με τον δάσκαλο "Piro", σε ντισκοτέκ της Νέας Υόρκης, 1965
Πόσο πετυχαίνει το Mad Men τη Νέα Υόρκη του ’60; Facebook Twitter

 

fotos via

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Η μητέρα μου ζούσε στη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του '60. Από εκεί είχε κρατήσει όταν ήρθε στην Ελλάδα έναν πίνακα και μια εξάδα ποτηριών ουίσκι. Στο Mad Men, είδα στην τέταρτη σεζόν τον πίνακα σε ένα από τα γραφεία, και στην 5η σεζόν, ο Ντον Ντραπερ έπινε ουίσκι από τα ποτήρια της μάνας μου.
Έχω την εντύπωση πως και οι διάλογοι, οι εκφράσεις δηλαδή και το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται είναι ανάλογο της εποχής, όχι;Τα αγγλικά μου βέβαια δεν είναι και τόσο σούπερ ώστε να είμαι βέβαιη όμως έτσι κ αλλιώς κάνουν τόσο ωραία χρήση της γλώσσας, κάτι που με βοηθάει πολύ στην εξάσκηση και μου δίνει ακόμα έναν λόγο για να φανατίζομαι.Στο σημείο αυτό θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον υπέροχο εκείνο άνθρωπο, που του έκοψε και το μάτι και το μυαλό και χάρη σ'εκείνον, πρόβαλε το Άλτερ κανά 2 επεισόδια και γνώρισα αυτή την καταπληκτική σειρά. Ευχαριστώ άνθρωπε, εύχομαι να εργάζεσαι πια υπό ιδανικές συνθήκες!
Μια που είναι η ιστορία διαφημιστικών γραφείων, διαφημιστών, πελατών και προϊόντων πιστά αντιγράφει την καθημερινή ζωή της δεκαετίας με αρκετή λεπτομέρεια. Παρά την έλλειψη εξωτερικών γυρισμάτων της πόλης της Νέας Υόρκης έχει κατορθώσει να δώσει μια γεύση των αυτοκινήτων της εποχής εκείνης με αρκετές σπάνιες λεπτομέρειες.Τα έπιπλα σε σπίτια και γραφεία, το κομπιούτερ που πιάνει ένα ολόκληρο δωμάτιο!!! Όλες οι λεπτομέρειες είναι εκεί. Το μεγαθήριο της IBM το 360 που άφησε εποχή είναι αυτό που έσπρωξε στην τρέλα τον νευρικό της ομάδας τον Ginsberg με τον συνεχή θόρυβο. Ο θόρυβος έρχεται από δύο πηγές, τις ταινιομηχανές αποθήκευσης δεδομένων που είχαν ύψος πάνω από τον μέσο άνθρωπο και τους κυλινδρικούς σκληρούς δίσκους που είχαν διάμετρο όσο περίπου είναι ο κάδος ανάμιξης ζύμης στους φούρνους. Το ηλεκτρικό ρεύμα τότε ήταν πολύ φθηνό, πριν την πρώτη ενεργειακή κρίση. Η μόνη ανακρίβεια είναι ότι ένα τέτοιο κομπιούτερ μαμούθ χρειάζεται ένα πολύ μεγαλύτερο χώρο εγκατάστασης ή ένα μεγάλο ψυκτικό μηχάνημα.