Τί σύμπτωση, έγινα μάρτυρας τέτοιας σκηνής σήμερα.Πολυκοσμία, νεύρα και η καημένη η υπάλληλος που δεν έφταιγε σε τίποτα να τα ακούει και από πάνω.Καθόμουν εγώ χαλαρός παίζοντας στο κινητό μου μέχρι να φύγουν τα δίποδα.
31.1.2013 | 12:06
πελααααααααααατες μου!!!
αγαπητοί μου πελάτες! θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι είμαι μια ευγενική κοπέλα που κάνει την δουλειά της όσο καλύτερα μπορεί.Επίσης τα αυτιά μου λειτουργούνε ΚΑΝΟΝΙΚΑ!ΔΕΝ χρειάζεται να φωνάζετε! Κατανοώ ότι έχετε τα νεύρα σας(επειδή σας κερατώσανε, επειδη δεν σας ικανοποιεί ο αντρας σας, επειδή το αφεντικό σας σας τα πρήζει κλπ). Εγω όμως δεν φταίω σε τίποτα!Το μόνο που καταφέρνετε όταν είστε αγενείς ειναι να με αποσιντονίζετε με αποτέλεσμα να αργώ να σας εξυπηρετήσω ή να κάνω λάθη! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι νομίζετε οτι έχετε το δικαίωμα να ερχεστε στον χώρο εργασίας μου και να ξεσπάτε πάνω μου! Αυτό το πράγμα πρέπει να απαγορευθεί και να διώκεται ποινικά!Δεν έχετε το δικαίωμα να μου χαλάτε την ημέρα μου επειδή δεν εχετε μάθει να επικοινωνείτε σαν ανθρωποι! Είναι άδικο για 600 ευρώ να ανέχομαι την παραξενιά του καθένα από εσάς(και είστε και πολλοί). Είστε πελάτες! έτσι κι αλλιώς έχετε πάντα δίκιο! Είτε φωνάζετε είτε οχι! οπότε ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΤΕ! Με ένα χαμόγελο όλα γίνονται πολύ πιο εύκολα! Ευχαριστω.
1