Το «κόλπο» των αεροπορικών για να γλιτώνουν χρήματα και αποζημιώσεις - Τι αποκάλυψε έρευνα

Το «κόλπο» των αεροπορικών για να γλιτώνουν χρήματα και αποζημιώσεις - Τι αποκάλυψε έρευνα Facebook Twitter
1

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει, αλλά τα ταξίδια με αεροπλάνα διαρκούν περισσότερο από ότι μια δεκαετία πριν, και αυτό το παράδοξο αποτυπώνεται σε μια έκθεση που υποστηρίζει ότι πίσω από αυτό υπάρχει ένα «κόλπο» των εταιριών.

Η αλλαγή στα χρονοδιαγραμμάτα έχει γίνει ώστε οι εταιρίες να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι οι επιβάτες έφταναν εγκαίρως στον προορισμό τους και να αντιμετωπίσουν το πλήγμα των καθυστερήσεων, σύμφωνα με την έρευνα.

Οι μεταφορείς προσθέτουν επιπλέον χρόνο σε χρονοδιαγράμματα πτήσεων, σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 30 λεπτά, για να εξασφαλίσουν ότι διατηρούν την ακρίβεια και, ως εκ τούτου να πληρώνουν λιγότερες αποζημιώσεις, δείχνει η έρευνα «Which? Travel» που φέρνει στη δημοσιότητα ο Guardian.

Οι ερευνητές εξέτασαν τους μέσους χρόνους πτήσης για 125 δρομολόγια από μεγάλες αεροπορικές εταιρείες το 2009 και τις συνέκριναν με πέρυσι. Διαπίστωσαν ότι 76 δρομολόγια, το 61%, ήταν πλέον προγραμματισμένα να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια χωρίς προφανή εξήγηση.

Ποιες εταιρίες φέρονται να έχουν κάνει πιο μεγάλες σε διάρκεια τις πτήσεις τους; Το 87% των πτήσεων της British Airways, το 82% της Ryanair, το 75% της Virgin Atlantic και το 62% της easyJet.

Παρά τις αλλαγές στον προγραμματισμό, μερικοί από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς της Ευρώπης δεν πετυχαίνουν ακρίβεια άφιξης τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι British, easyJet και Ryanair ήταν λιγότερο ακριβείς πέρυσι από ό, τι το 2009, με την easyJet να σημειώνει πτώση 10% στην ακρίβεια κατά την οκταετή περίοδο.

Τι απαντούν οι εταιρίες

Οι αεροπορικές εταιρείες δήλωσαν ότι τα αεροσκάφη τους πετούσαν με χαμηλότερες ταχύτητες για να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων και ότι αυτό τους επέτρεψε να προσφέρουν φτηνότερες τιμές.

Ο βρετανικός αερομεταφορέας είπε επίσης ότι η συμφόρηση στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας αποτελούσε ανασταλτικό παράγοντα καθώς ο ευρωπαϊκός ουρανός ήταν πλέον πολύ πιο δραστήριος από ό, τι πριν από 10 χρόνια, ενώ οι προηγούμενοι χρόνοι ήταν «υπερβολικά αισιόδοξοι».

Οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορίζουν ότι οι επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν έως και 600 ευρώ αν οι πτήσεις τους καθυστερήσουν περισσότερο από τρεις ώρες. Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες δεν υποχρεούνται να αποζημιώνουν τους ταξιδιώτες για περιστάσεις που δεν ελέγχονται, όπως είναι ο καιρός.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Τα δύο κρίσιμα ερωτήματα - Μυστήριο με το κίνητρο του δράστη

Διεθνή / Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Τα δύο κρίσιμα ερωτήματα - Μυστήριο με το κίνητρο του δράστη

Ο ύποπτος Ταλέμπ Α. οδηγήθηκε ενώπιον του ανακριτή - Τι έλεγε στο βίντεο που δημοσίευσε λίγο πριν νοικιάσει την μαύρη BMW X-5 και την οδηγήσει στη χριστουγεννιάτικη αγορά
LIFO NEWSROOM
Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Νέα στοιχεία για τον δράστη - Πότε και πώς έφτασε στη Γερμανία

Διεθνή / Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Νέα στοιχεία για τον δράστη - Πότε και πώς έφτασε στη Γερμανία

Είναι ψυχίατρος και είχε απασχολήσει τις αρχές ξανά στο παρελθόν - Από το τέλος Οκτωβρίου, απουσίαζε συνεχώς από την εργασία του είτε σε διακοπές είτε με αναρρωτική άδεια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
"Οι μεταφορείς προσθέτουν επιπλέον χρόνο σε χρονοδιαγράμματα πτήσεων, σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 30 λεπτά""Οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορίζουν ότι οι επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν έως και 600 ευρώ αν οι πτήσεις τους καθυστερήσουν περισσότερο από τρεις ώρες."Eάν τα χρονοδιάγραμματα έχουν εώς και 30 λεπτά παραπάνω από την πραγματική ώρα πτήσης και οι αποζημιώσεις σε καθυστέρηση 3 ωρών και πάνω (άφιξη στον τελικό προορισμό: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm), πρέπει να χες 2-3 ανταποκρίσεις και να χάσεις καμία για να φτάσεις το 3ωρο και να "φτουρίσει" η αποζημίωση που θα χρεωθούν οι αεροπορικές.Πολλά στραβά γίνονται όσο περνάει ο καιρός με τις πτήσεις και τις αεροπορικές, ας είμαστε ρεαλιστές με τα πραγματικά στραβά και ας μη μιλάμε για κολπάκια των αεροπορικών σε κάτι που είναι ορθολογικός προγραμματισμός και για την εταιρεία και προς όφελος του πελάτη. Με αυτό το έξτρα υπάρχει μέριμνα για καθυστερήσεις σε απογειώσεις-προσγειώσεις-τροχοδρομήσεις λόγω φόρτου των αεροδρομίων, καλύπτονται ελαφρώς δυσμενείς συνθήκες όπως ένας μη ευνοϊκός άνεμος, δίνεται ασφαλές περιθώριο στον πελάτη να προγραμματίσει τυχόν ανταποκρίσεις και ασφαλής χρόνος να μετεπιβιβαστείς (χρήσιμος σε κάτι αεροδρόμια μαμούθ) και άλλα πολλά.