THE PROJECT GARMENTS
Τρεις νέοι άνθρωποι που τους συνέδεε κοινή επαγγελματική πορεία στον γνωστό οίκο μόδας Louis Vuitton στην Ιταλία, ο ένας δραστηριοποιημένος στις πωλήσεις, ο άλλος στο μάρκετινγκ και ο τελευταίος στο σχέδιο, τρεις διαφορετικές οπτικές γωνίες που τους βοήθησε να πάρουν πολυδιάστατες αποφάσεις για το μέλλον τους, δημιούργησαν το THE PROJECT GARMENTS. Μια εταιρία που κατασκευάζει ρούχα καθημερινά που μπορούν να φορεθούν άπειρες φορές, σε πολύ καλές ποιότητες με καλή εφαρμογή και μοντέρνα σχέδια, value for money, στυλ που δηλώνει την παρουσία του χωρίς να χρειάζεται να είναι κραυγαλέο. Ο ένας εκ των τριών είναι Έλληνας, αν και δεν πολυέχει σημασία καθώς οι τρεις συνεργάτες πιστεύουν στη δυναμική κάθε χώρας που συνδυαστικά μπορεί να προσδιορίσει το τέλειο προϊόν. Τα ρούχα τους έχουνε τουλάχιστον 20 διαφορετικά παραγωγικά στάδια σε τουλάχιστον 7 χώρες σε όλη τη γη. Με το τελικό στάδιο της ραφής να γίνεται στην Ιταλία.
Οι ηλικίες που έχουν δείξει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως είναι φυσικό, είναι μεταξύ 20 με 40, αν και αυτό δε σημαίνει ότι δεν απευθύνονται σε μεγαλύτερες ή μικρότερες ηλικίες. Τα ρούχα τα χαρακτηρίζει πρωτίστως η διαδικασία παραγωγής τους ξεκινώντας από την κατασκευή των υφασμάτων. Ακολουθεί η εύρεση τεχνικών επεξεργασίας του συγκεκριμένου πανιού για να καταλήξουμε στο ρούχο που μπορεί να φτιαχτεί από το αποτέλεσμα αυτού του υφάσματος. Η έμφαση δίνεται σε αυτό που ο αγοραστής αγγίζει - και είναι αυτό που φοράνε και οι ίδιοι. Άλλωστε, το μότο της ομάδας είναι ότι «Αυτό που εκφράζει την εποχή μας είναι η μοναδικότητα των αγορών μας σε αντίθεση με τα 80s και τα 90s που η μαζικοποίησης ήταν το κλειδί της επιτυχίας: personalization που οι καταναλωτές απαιτούν από το κάθε brand. Ποιότητα και value for money είναι και θα πρέπει να είναι η ραχοκοκαλιά των σύγχρονων εταιριών».
Η εταιρία επίσης είναι ευαισθητοποιημένη στην καμπάνια διάσωσης των ρινόκερων, κάτι που είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, προσωπικών ευαισθησιών και βιωμάτων. Θέτοντας εξαρχής στην προσωπική τους όπως και στην εταιρική τους ατζέντα την οικολογία και την φιλανθρωπία. Με το The Project Rhino βάζουν τα θεμέλια για τους επόμενους στόχους τους. Θεωρούν ότι παρόλο που η οικολογία δεν είναι από τα πρώτιστα ενδιαφέροντα του Έλληνα παρατηρείται καθημερινά μία αλλαγή με εξαιρετική ταχύτητα και σε αυτό θα προσπαθήσουν να συμβάλουν όσο μπορούν με τις δυνάμεις τους.
Οι ίδιοι εξηγούν : «Εντέλει η κρίση αποδείχτηκε μεγάλη βοήθεια για τη γενιά των νέων επιχειρηματιών προσφέροντας χώρο και χρόνο για να ακουστούν τέτοιου είδους προσπάθειες, να προσδιοριστεί η ταυτότητά μας και να βγούμε εξυπνότεροι και πιο δυνατοί από αυτήν, με όρεξη για δουλειά και δημιουργικότητα. Άρα σαν αποτέλεσμα ανακαλύπτουν προσπάθειες σαν και την δικιά μας που πριν 10 χρόνια μέσα στο γενικό buzz μεταξύ Dolce Gabbana Dsquared και Prada δεν θα είχαν ξεμυτίσει».
σχόλια