Στον Τελικό Αμερικανικού Ποδοσφαίρου 'Super Bowl', πριν λίγες μέρες, εκεί όπου όλες οι μάρκες επιδεικνύουν τα νέα τους διαφημιστικά με τρόπο φεστιβαλικό στα ημίχρονα του ματς, τα σποτάκια της μπύρας Bud, σε μια καμπάνια - ύμνο στη φιλία μεταξύ ενός σκύλου και ενός αλόγου και των φίλων τους, κέρδισαν το παιχνίδι της προσοχής του κοινού, με την τρυφερότητα και τη σπιρτόζικη, συναισθηματική σκηνοθεσία τους.
Ας τα δούμε:
Φαίνεται πως οι υπεύθυνοι της Google κράταγαν σημειώσεις, καταγράφοντας την καθολική επικράτηση των δύο παραπάνω σποτ, τα οποία κατόρθωσαν να κλέψουν τις εντυπώσεις και να κερδίσουν διαμέσου της καρδιάς, την προσοχή τόσο του κοινού που παρακολούθησε το event του Super Bowl, όσο και του διαδικτυακού κοινού.
Το νέο διαφημιστικό για το λειτουργικό Android, που κυκλοφόρησε μόλις, και ανήκει στην διαφημιστική Droga5, παρουσιάζει μια σειρά από "αταίριαστα ζευγάρια" ζώων σε ανορθόδοξες φιλίες, όπως ένα γατάκι με μερικά κοτοπουλάκια, ένα σκύλο κι ένα δελφίνι, ένα bulldog με ένα λιονταράκι, μεταξύ άλλων.
Η ιδέα προωθεί με έξυπνο, χιουμοριστικό τόνο το slogan του λειτουργικού για smartphones, Android, "Be Together. Not the Same.", αλλά κι επιβεβαιώνει το παλιό ρητό που λέει ότι: "Η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή κολακείας".
Απολαύστε το νεο σπότ της Google:
σχόλια