Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET

Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
3

Αν έχετε μπόλικο χρόνο, μια παλιά κουρτίνα, λίγη μπογιά και μερικές χάντρες απ΄αυτές που βρίσκεις με το κιλό στο εμπόριο, τότε μπορεί και να καταφέρετε να ξεπεράσετε το ταλέντο στις μεταμορφώσεις που λέγεται Mina Gerges. Είναι Καναδός φοιτητής, αλλά αν περάσει κανείς μια βόλτα από το instagram του, θα καταλάβει αμέσως πως το διάβασμα δεν είναι η προτεραιότητά του. Αντιθέτως, έχει μανία με τις σελέμπριτι και το κόκκινο χαλί. Απλά τα Givenchy και τα Versace του Mina είναι DIY... και λίγο πιο λούμπεν!

Οι τουαλέτες των Beyonce και Kardashian στο πρόσφατο Met Gala είναι τα πρόσφατα "θύματά" του... Ακολουθούν μερικές ακόμη εμπνεύσεις από το instagram του...

Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
Το λούμπεν κόκκινο χαλί του MET Facebook Twitter
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια