ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
6.5.2013 | 12:36

Να κάνω καταγγελία ή να πιστέψω πως θα απολυθεί αν το κάνω;

Λοιπόν,η ιστορία έχει ως εξής...Με πήραν από γνωστή εταιρεία και μου πρόσφεραν πακέτο κινητό-σταθερό-ίντερνετ σε καλή τιμή. Τους ρώτησα αν δικαιούμαι επιδότηση συσκευής (γιατί η μπακατέλα μου τα έχει παίξει). Μου λένε σε 3 μήνες δικαιούστε περίπου 100 ευρώ. Καλό μου φάνηκε και κλείνω την προσφορά. Μου λένε διάφοροι γνωστοί να προσέχω γιατί έχουν ακούσει πως κάνουν πολλές απατεωνιές. Δεν μου στέλνουν ρούτερ για το ίντερνετ και παίρνω τηλέφωνο να τους το θυμήσω. Τους λέω πως ελπίζω να μην ξεχάσουν και την επιδότηση σε 3 μήνες. Λένε πως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο!!Τους λέω πως οι συνομιλίες τους καταγράφονται και πως αν κάνω καταγγελία στην Επιτροπή τηλ/νιών θα φανεί αυτό που είχαν υποσχεθεί για να κλείσω την προσφορά τους. Με παίρνει τηλέφωνο αυτός που μου έκανε την πώληση και μου ζητάει να μην κάνω καταγγελία γιατί θα τον απολύσουν!Τον ρωτάω γιατί μου είπε ψέματα και λέει πως μπερδεύτηκε.Έχασε τα λόγια του. Και του λέω "είπες ψέματα για να κάνεις πώληση" και εμέσως πλην σαφώς το παραδέχτηκε.Μήπως η τακτική της εταιρείας είναι να βάζουν τους πωλητές να λένε ψέματα και μετά να κλαίγονται στους πελάτες; Θα είμαι bitch αν κάνω καταγγελία και όντως τον απολύσουν;Είναι ηθικό αυτό που έκανε και είπε ψέματα;Αν δεν είχε πει το ψέμα δεν θα δεχόμουν.
7
 
 
 
 
σχόλια
Οι εταιρείες που σε παίρνουν τηλέφωνο για να σου κάνουν τέτοιου είδους πωλήσεις είναι υπεργολάβοι των εταιρειών τηλεφωνίας. Συνήθως τους δίνεται ένα πολύ συγκεκριμένο σενάριο στο οποίο πρέπει να κινηθούν όταν παίρνουν τηλέφωνο. Αν και υπάρχουν πολλοί οι οποίοι κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει, υπάρχουν υπεύθυνοι σε call center που θα πουν οτιδήποτε για να πιάσουν τους μηνιαίους στόχους τους. Τις περισσότερες φορές αυτό είναι απόφαση της/του εκάστοτε manager και σχεδόν ποτέ δε γίνεται με πρωτοβουλία του πωλητή αποκλειστικά. Πρέπει να την κάνεις την καταγγελία και πρέπει να ακυρώσεις το συμβόλαιο που σου κάνανε. Δηλαδή οι άλλες εταιρείες που δουλεύουν σωστά είναι χαζοί; Αυτοί χρησιμοποιούν τεχνάσματα για να κερδίσουν και μετά κλαίγονται σε σένα που είσαι το θύμα της ιστορίας. Μη τους αφήνεις να σε πιάσουν κορόιδο.
μια στιγμή ρε παιδιά, γιατί να μην κάνει καταγγελία; μας γαμανε και μας μας αρέσει. τι θα πει θα απολυθεί; έτσι είναι η δουλειά...πολύ καλοκαρδοι είμαστε και από μαλακοι γινόμαστε μαλακες. Ανεβάζουν τιμές τα σούπερ μάρκετ πάνε πλήρωνε, ανεβάζουν τιμές καταστήματα με ηλ.συσκευές πάνε πλήρωνε...που στο ίντερνετ τα έχει -100€Στο εξωτερικό - οπως εχω ακούσει τουλάχιστον- έτσι και ανεβεί τιμή κάτι,μένει στο ράφι. Χαζοί είναι αυτοί δηλαδή?Και εγώ εχω θέμα με το ιντερνετ ,γνωστή εταιρία από f αρχίζει (παμε και τηλεκυβο) . Είχα μεταφερθεί από οτε γτ έδινε "προσφορά" με δορυφορική-γτ δεν πιάνει τηλεόραση στη χαλκιδική,Ελλάδαρα μου εσυ- και το τελευταία 3μηνο κάθε 10λεπτα ανοιγοκλείνει το ίντερνετ. παίρνω τηλέφωνο 1η φορά ήταν το σπλιτερ (παπαρια)2η φορά το τηλέφωνο που είναι δίπλα(μην ξαμαβρισω)3η φορά κατεβάζουν ταχύτητα για να είναι πιο σταθερό ( χειρότερη απάτη από το 24αρη δεν υπάρχει ανάθεμα 3-4 αν πιάνω στο σπίτι)4η φορά στο πιο χαμηλό η ταχύτητα σερνόταν5η φορά ας κάνουνε reset το ρουτερ ,ελα όμως που τα έχει παίξει το ρουτερ και ούτε να συνδεθεί δεν μπορούσα6η φορά που παίρνω και μετά από 5τηλεφωνηματα για αλλαγή ρουτερ ( που ήταν και μέσα στην εγγύηση) πάλι τίποτα. Λέει φταίει το ρουτερ σε μια ρυθμιση την οποία δεν μπορώ να την fixαρω γτ ούτε συνδεση στο λογαριασμό που μπορώ να κάνωΚαι λέει να βγει καινούργιος λογαριασμός και μα φάω εγώ 45' στο τηλέφωνο για να μη μου το αλλάξουν...ΤΙ ΛΈΤΕ ΡΕ?!για να μην ζαλισω περεταίρω, θα ήθελα να μαθω που μπορώ μα κάνω καταγγελίαευχαριστώ εκ των προτέρων*συγγνώμη για την έκφραση
Είναι δύσκολο, όμως αν τελικά το πάμε έτσι όλοι θα κοροϊδεύουμε ο ένας τον άλλο και μετά θα πατάμε στο φιλότιμο του καθενός για να τη γλιτώσουμε. Επίσης άσχημο είναι που "σου πέταξε και το μπαλάκι": "ναι έκανα τη βλακεία, σε κορόιδεψα και τώρα εσύ (θύμα!) να έχεις και τύψεις που αν το καταγγείλεις θα με διώξουν". Τι να πω....
Δυστυχώς θα πρέπει να τον/την καταγγείλεις. Αν τώρα όπως λες είναι πολιτική της εταιρείας να βάζει τους πωλητές να λένε ψέματα και μετά να τους κρεμάει τότε να τους τρέξει ο πωλητής νομικά αν χάσει την δουλειά του/της. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι όταν και αν γίνει εκδίκαση της υπόθεσης να παραστείς ως μάρτυρας.
Scroll to top icon