26.5.2015 | 11:13
Μια μαθηματικός κάνει σκόρπιες σκέψεις για τα θέματα κατεύθυνσης
-Ήταν πράγματι πολλά για να ολοκληρωθούν στον χρόνο που δόθηκε.Μπορεί να μην είχαν πράξεις σιδηρόδρομους,αλλά ήθελαν αρκετή σκέψη.-Σχεδόν κάθε χρόνο,όπως και φέτος,στο τέταρτο θέμα ξεπετάγεται κάπου μια διαφορική.Απορώ γιατί το υπουργείο επιμένει να κρατά το συγκεκριμένο κεφάλαιο εκτός ύλης.Προσωπικά το διδάσκω έτσι κι αλλιώς σε μαθητές μου που δίνουν πανελλήνιες.-Τα θέματα θα μπορούσαν εύκολα να είναι θέματα απειροστικού 1 ή 2 στο μαθηματικό.Αν οι εξετάσεις αφορούσαν μόνο υποψήφιους φοιτητές μαθηματικού,φυσικού και πολυτεχνικών σχολών,ένα τόσο ανεβασμένο επίπεδο δυσκολίας θα είχε νόημα.Τώρα κρίνεται άστοχο.-Πιστεύω ότι περισσότερο ρόλο έπαιξε η ψυχολογία του εξεταζόμενου.Αν μπορούσε να ξεπεράσει την πρώτη κρυάδα με το που τα είδε,την σκέψη "πω,τι παλούκια είναι αυτά" και να αρχίσει να λύνει,το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο από αυτό που πίστεψε αρχικά όταν είδε τα θέματα-Στους μαθητές,όλα αυτά τα παιδιά που νιώθω λίγο παιδιά μου,αν και είμαι μόλις 26,μην το βάζετε κάτω και προχωράτε δυναμικά.Ξέρω ότι μετά από κάτι τέτοιο,τέτοιες εκφράσεις τις ακούτε βερεσέ,λόγω απογοήτευσης,αλλά να θυμάστε ότι υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι να πραγματοποιήσεις τα όνειρα σου.